x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
מבצע סופ
שזור - מושב

עכשיו זו שלכת: חופשה רומנטית בעונת הסתיו

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

עכשיו זו שלכת: חופשה רומנטית בעונת הסתיו

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

החום הכבד של הקיץ כבר הולך ומתמתן, והצבעים הכתומים בחוץ מתחילים לבשר על בוא הסתיו הנעים. הבנות מחכות בקוצר רוח ללבוש את מעיל הצמר החדש והבנים פשוט שמחים שפחות חם להם. הסתיו הוא תקופה טובה להתחדשות, להירגעות ובעיקר לרומנטיקה, והרומנטיקה הכי מתוקה שיש מתפרצת על רקע חופשה חלומית.
 
אספנו בשבילכם כמה מקומות ורעיונות לבילוי עם בן או בת הזוג בעונה הכי רומנטית בשנה.
 
קסם המפלים

נתחיל מהנקודה הכי צפונית שיכולנו לחשוב עליה – מטולה. במסלול הקצר והנוח של נחל עיון, מחכה לזוג המאוהב הפתעה מרעננת. השיא של הטיול מגיע כאשר נחשפים למפל התנור שגובהו כ-30 מטרים ושנשפך אל בריכה צלולה שבה ניתן להרטיב את הרגליים. אין ספק שזוהי נקודה רומנטית שבה אפשר לפרוש שמיכה ולנוח לצד סלסילת לחמים ויין טוב.
 
ללכת לים – אבל קצת אחרת
 

נכון שביליתם לא מעט בחוף הים, אם בשיזוף ואם בשחיית חזה, אבל לקראת סוף הקיץ אפשר ללכת לים גם למטרה אחרת. בתחילת הסתיו מתחילה פריחה של חבצלות חוף בחופים של נחשולים, מעגן מיכאל, מעיין צבי וקיסריה. צבען הלבן של החבצלות בוקע מתוך החול הרך ומשתלב נהדר על המים הכחולים שממול. תדמיינו איך אתם הולכים יד ביד במים הרדודים בשעת שקיעה ומגלים את הפרח היפייפה בין סלעים ומפרצים.
 
עין כרם
 

בירושלים עומד לו הכפר העתיק עין כרם שההיסטוריה שלו הולכת אחורה עד 3000 שנה. הכפר הציורי השתמר בצורה נפלאה וכולל כמה מאתרי הדת הקדושים ביותר לנצרות כמו הכנסייה בה נולד יוחנן המטביל. האווירה בכפר פסטורלית ומרגיעה, ובעיקר מאוד רומנטית. תוכלו לטייל במשך היום, לסעוד באחת מהמסעדות הנהדרות שבאיזור, ובלילה תיהנו מלינה מפנקת באחד הצימרים הייחודיים כמו הבית הטבעי או צימרים נוספים בעין כרם.
 
זריחה במצדה
 

תמיד שמעתם על הזריחות היפות של מצדה, אבל אף פעם לא יצא לכם באמת לצפות בהן בעצמכם.
 
עונת הסתיו זו הזדמנות מצויינת לעשות זאת סוף סוף. קחו את בן או בת הזוג לטיול במצדה שבמדבר יהודה, בקרו בארמון הצפוני שבנה הורדוס ונשמר כשריד מרשים מתקופתו, ולכו יחד על שביל הנחש. התפאורה המדברית תהפנט אתכם ותיצור זכרונות רומנטיים שלא תשכחו הרבה זמן.
 
אלו רק טעימות קטנות ממגוון האפשרויות המוצעות לזוגות בעונת הסתיו. תוכלו תמיד להתפנק בלילה רומנטי באחד מהצימרים באיזור, ואתם מוזמנים לקרוא באתר על שלל הטבות ומבצעים שיתאימו לכם בדיוק.
 
אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות