x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

אטרקציות באוויר, בים וביבשה

צוות צימר, עדכון אחרון: 20/3/2023

אטרקציות באוויר, בים וביבשה

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

אם אתם מכורים לאדרנלין או מחפשים דרכים ייחודיות לטייל בארץ, ריכזנו כאן מידע על האטרקציות המומלצות ביותר בארץ – מטיולי טרקטורונים ועד טיסה בכדור פורח.

 

טיולי טרקטורונים

מהרי הגליל והגולן ועד למרחבים הפתוחים של המדבר, טיולי טרקטורונים הם הדרך המושלמת לחקור את הארץ, הרחק מהמסלולים השחוקים והמוכרים. ישנם מגוון מפעילי טיולי טרקטורונים ברחבי הארץ – מרמת הגולן ועד הערבה וים המלח. חלקם גם מציעים הרפתקאות של כמה ימים, כולל לינה בשטח.


רכיבה על סוסים

אם אתם מעדיפים קצב נינוח יותר, טיולי סוסים הם דרך מצוינת לטייל בטבע, ליצור קשר עם בעל חיים אצילי ולחזק את שרירי הליבה. ברחבי הארץ פועלות מספר חוות ואורוות המציעות טיולי סוסים, בהן חווה באהבה בחוף הכרמל וחוות הקקטוס במכמורת.


שיט קיאקים

שיט קיאקים בצפון מציע חוויה ייחודית ומרגשת לחובבי טבע וחובבי הרפתקאות כאחד. שיט קיאקים הוא דרך ידידותית לסביבה להתנייד דרך נתיבי המים, ולצפות בחיות הבר ובצמחייה המקומית. בצפון הארץ ישנם מספר מפעילים של שיט קיאקים בהם קייקי כפר בלום וקייקי הגושרים.


טיולי ג'יפים

אם אתם רוצים לחקור את השבילים הלא מוכרים של ישראל בסטייל, טיול ג'יפים הוא האפשרות המועדפת עבורכם.  ישנם מספר מפעילי טיולי ג'יפים ברחבי הארץ המתמחים בארגון והדרכה של טיולים בנופים היפים ביותר בארץ.


טיסה בכדור פורח

לאירועים מיוחדים ולקבלת פרספקטיבה ייחודית באמת על הנופים היפים של ישראל, כדאי לצאת לטיסה בכדור פורח. ברחבי הארץ פועלים מספר מפעילי כדורים פורחים, בהם לגעת בשמים, המציעים סיורים המרחפים מעל השדות המוריקים של עמק יזרעאל.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות