x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
מבצע סופ
שזור - מושב

מפינות ליטוף ועד מוזיאון היסטורי – אטרקציות מומלצות לילדים

צוות צימר, עדכון אחרון: 20/3/2023

מפינות ליטוף ועד מוזיאון היסטורי – אטרקציות מומלצות לילדים

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

התיירות הכפרית בישראל מציעה שפע של הזדמנויות למשפחות לטייל, להתחבר לטבע ואחד לשני. מגני חיות ועד לחוויות חינוכיות, הנה כמה מהאטרקציות המומלצות ביותר לילדים שגם מבוגרים יאהבו.

 

גן גורו

גן גורו בניר דוד הוא פארק חיות בר ייחודי המשמש בית למגוון חיות אקזוטיות בהן מיני קנגורו, וולאבי ואחרות. הילדים יכולים להתקרב לבעלי החיים, להאכיל אותם ואפילו ללטף אותם. בנוסף, אפשר לשוטט במגוון המבוכים שבמקום.


אגמון החולה

אגמון החולה היא שמורת טבע ובה שפע של ציפורים, כולל אלפי עגורים המבקרים באזור מדי שנה. אפשר לטייל בשמורה ברגל, באופניים או בסיור מודרך וללמוד על מגוון העופות ובעלי החיים השוכנים באזור.


קיפצובה

ממוקם בהרי ירושלים, קיפצובה הוא פארק שעשועים מקורה המציע מגוון פעילויות לילדים בכל גיל. ממשחקי ארקייד ולייזר טאג ועד מכוניות מתנגשות ומגלשה מתנפחת ענקית, גם המבוגרים ייהנו מבילוי בקיפצובה.


פארק עמק הצבאים

פארק עמק הצבאים בירושלים הוא אתר טבע עירוני ייחודי שבו תוכלו לצפות בחיי היום של צבאים, וכן במגוון רחב של ציפורים, פרפרים, צבים ובעלי חיים שונים. הכניסה למקום היא בחינם ונערכים בו סיורים מודרכים בכל סוף שבוע.


עין יעל

ממוקם בהרי יהודה, עין יעל הוא גן ארכיאולוגי מוזיאון פעיל המאפשר לכם לחוות את החיים בישראל העתיקה.  מבקרים יכולים להשתתף בפעילויות כמו ייצור כלי חרס, אריגה ואפיית לחם, וללמוד על ההיסטוריה של האזור.


נאות קדומים

נאות קדומים היא שמורת נוף מקראית המציעה שילוב ייחודי של טבע ותרבות. המבקרים יכולים לחקור את מסלולי ההליכה בשמורה, ללמוד על חקלאות ומלאכות עתיקות, ואפילו להשתתף בסדנאות מעשיות.

 

אם אתם מחפשים חוויה חינוכית, הזדמנות להתחבר לטבע או סתם יום כיף עם המשפחה, אנחנו מקווים שהרשימה הזאת תיתן לכם השראה.

למידע והמלצות על צימרים למשפחות>

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות