x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
מבצע סופ
שזור - מושב

5 אטרקציות ייחודיות לחובבי טבע

צוות צימר, עדכון אחרון: 28/2/2023

5 אטרקציות ייחודיות לחובבי טבע

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

לא רחוק ממרכזי הבילויים של תל אביב ומנקודות הציון האייקוניות של ירושלים אפשר למצוא שפע של יעדי טיול לחובבי טבע, שבהם תוכלו לפגוש חיות בר, להתרשם מהפריחה ולהשקיף אל נופים מגוונים. בין שאתם מתעניינים בטיולים רגליים, בהיסטוריה או בחיות בר, בדקו את האטרקציות הבאות.
 

  1. עין גדי

עין גדי, השוכנת במדבר יהודה, היא נווה מדבר של צמחייה עבותה ומעיינות מים מתוקים. פלא הטבע הזה הוא מקום מפלט למטיילים וחובבי טבע, עם מגוון שבילים המובילים למפלים נסתרים ולמעיינות טבעיים. שמורת הטבע עין גדי היא גם ביתן של חיות בר נדירות כמו יעלים, שפני סלע ועופות דורסים.
 

  1. פארק תמנע

אם אתם מתעניינים בגיאולוגיה ובהיסטוריה עתיקה, פארק תמנע הוא יעד חובה. לא רחוק מאילת, פארק תמנע הוא ביתן של תצורות סלע מדהימות, כולל עמודי שלמה המפורסמים. תוכלו גם להתרשם ממכרות נחושת עתיקים המתוארכים לתקופת הברונזה, מאוהלים בדואים ומהעתק של המשכן מהתנ"ך.

למידע נוסף על לינה ואטרקציות בפארק תמנע >
 

  1.  ראש הנקרה

ראש הנקרה הוא פלא טבע שלעיתים מתפספס על ידי מבקרים בצימרים בצפון. תצורת מצוק מדהימה זו כוללת סדרה של מערות אבן גיר שנחצבו על ידי מימי הים התיכון במשך אלפי שנים. המבקרים יכולים לרדת ברכבל למערות כדי לחקור אותן מקרוב.
 

  1. אגמון החולה

אם אתם מתעניינים בצפרות או חובבי טבע, אל תפספסו את אגמון החולה, שמורת טבע ביצות באזור הגליל. פארק זה הוא ביתם של למעלה מ-500 מינים של ציפורים, כולל עגורים, שקנאים וחסידות, ושל מגוון חיות בר נוספות כמו נוטריות, לוטרות וחתולי ביצות. המבקרים יכולים לחקור את הפארק ברגל, באופניים או בסיור מודרך בספארי.
 

  1. מכתש רמון

מכתש רמון הוא פלא טבע עוצר נשימה המכונה לעיתים "הגרנד קניון של ישראל". המכתש העצום הזה נוצר במשך מיליוני שנים וכולל תצורות גיאולוגיות מדהימות, כמו גם צמחייה ובעלי חיים ייחודיים. המבקרים יכולים לחקור את המכתש ברגל או בטיול ג'יפים, ואפילו לצפות בכוכבים במצפה הסמוך.
 

אלו הן רק כמה דוגמאות לפלאי הטבע הנסתרים שמחכים להתגלות; כל אחד יוכל למצוא כאן משהו מיוחד. אל תפספסו את החוויות הבלתי נשכחות הללו!

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות