x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
מבצע סופ
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים

5 מקומות מושלמים למסיבת רווקות

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

5 מקומות מושלמים למסיבת רווקות

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

טרנד מסיבות הרווקות כבר אינו טרנד חדש, לאחר שמסיבות הרווקים התאזרחו בישראל, גם טרנד מסיבת הרווקות תפש תאוצה וקנה לו מקום בלב פלחים רבים מהאוכלוסיה. סוגי המסיבות שניתן למצוא מגוונים, ממסיבות פרועות הכוללות חשפנים, דרך ערבי בנות רגועים ועד לטקסי גיבוש נשי בהשראה רוחנית. לא משנה איזה סוג של מסיבת רווקות את מתכננת, לך או לחברה שמתחתנת, אין ספק שאחד האלמנטים המרכזיים ביצירת האווירה במסיבה הוא קודם כל מיקום מעולה. כי כדי שהמשתתפות במסיבה ירגישו בנוח בזמן כה משמעותי, כדאי לפנק אותן בתנאים הנעימים והרגועים ביותר, ובאירוח הטוב ביותר שיש. בעת מציאת מקום למסיבת רווקות חשוב קודם כל להתחשב באופי המסיבה המתוכננת, מספר המשתתפות הצפוי, והתוכנית האומנותית המתוכננת לערב.

אז לכל המתלבטות שמנסות למצוא מקום מדהים למסיבת רווקות, אספנו בקפידה 5 הצעות מובחרות לצימרים וכן וילות למסיבת רווקות, שיהפכו כל מסיבה לזכרון משמעותי שישאר אתכן לתמיד:

1.      ביאנקיני - מסיבה על ים המלח

מול נוף מדברי קסום, בחוף ביאנקיני עם אווירת חופי סיני בים המלח, שוכנים להם צימרים יוקרתיים ומטופחים שנמצאים ממש על שפת הים. במתחם תוכלו למצוא סוויטה יוקרתית המתאימה לאירוח מסיבת רווקות, מאהלים מרוקאים אותנטיים המאובזרים במחצלות, מזרונים ומקרר, משטחי דשא מטופחים, שירותי חוף, וחנות למצורי ייבוא ממרוקו עם רהיטים ייחודיים וכלי נוי. הסוויטה המאובזרת מתאימה לאירוח קבוצה ומושלמת למסיבת רווקות, בעוד שהמאהל ומתחם הקמפינג מול הים מספקים את האתר האידאלי לפעילות חברתית מגבשת ומהנה, ממש מול חופי ים המלח. אז למי שרוצות לדלג בין אמבט בוץ של ים המלח ומסאז' למסיבה מהנה, זהו האתר המושלם.

2.       וילה תהילה בראש פינה העתיקה

אחד הצימרים הידועים והאהובים בראש פינה, ולא בכדי. וילה תהילה נבנתה ב-1882 כאחוזת איכרים וחאן, החל משנת 1970 שופצה ושוחזרה להפליא וחזרה לתפקד כ"מלון אורחים", תוך שמירת האופי הייחודי של המקום, והתאמתו למאה ה-21. במקום חדרי אירוח המתאימים לקבוצה, לובי יפיפיה ובו אח מבוערת ומשקאות חופשיים, פאב, בריכת שחייה פרטית, ג'קוזי, סאונה, מועדון ביליארד, שולחן פינג-פונג, ספרייה עשירה, מרפסת נוף מדהימה הצופה על כל עמק החולה, הר חרמון, הר כנען, ורכסי הגולן, ואפילו פינת חי, אם בא לכן לפנק את עצמכן במשחק עם פונים קטנים וחמודים, או להרגע בהתבוננות בדגי נוי. באחוזה חצר יפיפה ופורחת, ונוף מדהים.

3.       וילה ורה - מושב עופר

ביישוב עופר אשר במורדות הכרמל, נמצאת נחלתם של משפחת וקסמן. שתי חידות משק שחוברו יחד ויוצרות שטח ענק הצופה הישר אל הים התיכון. חלק מהמשפחה עוסק בגידול בקר, ואילו חלק מטפל בצימרים. "וילה ורה" הנה למעשה ביתה של אם המשפחה, שהייתה חלוצה, ציירת, ופסלת בעץ. ורה גרה בוילה מטופחת, ולאחר מותה החליטו בני משפחתה להשאיר את הוילה כפי שהיא, אך להפוך אותה למקום אירוח, תוך שמירה על העיצוב המוקפד והמטופח של המקום. הוילה מעוצבת בסגנון רומנטי ועשיר, ומתאימה לאירוח אירועים וקבוצות חברים. ניתן גם להזמין קייטרינג לארוחה חגיגית דרך בעלי המקום.

4.       ספא ואירוח בדרך הטבע

במושב אניעם, במרכז רמת הגולן, על ציר המפלים בקרבת הכנרת והחרמון, שוכן לו ספא "בדרך הטבע", במקום ניתן לערוך אירועי יום עד 16 איש, ולהנות מערב\יום שלם של רגיעה ופינוק לאור נרות וקטורת ומוזיקת שנטי. במקום טיפולי ספא מפנקים, חצר ירוקה ומטופחת, יין, שוקולד, מאפים ביתיים, מכונת קפה וחלוקים נעימים... במקום פינת שנטי עם ספות המתאימה לפעילות קבוצתית. בקיצור, אם בא לך ממש לפנק את חברותיך ולתת להן מסיבת רווקות שהן יזכרו לתמיד, זוהי אופציה מעולה.

5.       וילה אמנות ישראלית בצפת

במקום הכי שקט בצפת, עיר האמנות והרוחניות, שוכנת הוילה הייחודית, המכילה שתי פינות אוכל גדולות, סלון מרווח, אח בוערת לימי החורף, פינת קפה, גינה אורגנית עם סוכת גפנים, בריכת שחייה, ספרייה מגוונת, אוסף אומנות, ומרפסת גדולה המשקיפה על אל הר מירון ולנופי הגליל המשכרים. ניתן לארח בוילה 8-15 איש, ובתיאום מראש אף יותר, וכן לערוך מסיבה ללא לינה. ניתן לשלב סיורים וחוויות בצפת: סיור אומנות, קבלה, סיור קבלת שבת, ועוד.

לא מצאתן את וילת החלומות שלכן? באתר צימר יש מבחר עצום של וילות בצפון, וילות במרכז או וילות בדרום - לכן נשאר רק לבחור ולהזמין.. וכמובן לא שכחנו - מזל טוב!

 

אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשי של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל פלוס

אהבתם? נשמח אם תדרגו אותנו בדף שלנו: צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות