x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
מבצע סופ
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

האירועים החמים של פורים 2020 ברחבי הארץ

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

האירועים החמים של פורים 2020 ברחבי הארץ

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

המועד הכי שווה בשנה הגיע, וזה הזמן להתחיל לפשפש ברחבי האינטרנט במטרה למצוא את ה-פעילות ללכת אליה עם אוזני חיה סינתטיים על הראש. מבולבלים מכלל האופציות? אל דאגה. הכנו עבורכם רשימת אירועים מגוונים ביותר שיעשו לכם פורים שמח ומבדח במיוחד.

1. תל אביב יא חביבי, תל אביב

תל אביב התוססת מזמינה אתכם להשתגע עד-לא-ידע במגוון רחב של אירועים.
רייב הפורים המסורתי בגן צ'ארלס קלור יתפאר במספר במות בכניסה ללא תשלום, והחל מהשעה 12:00 בצהריים ב-06.03 יתארחו בהם אומנים שונים כגון עדן חסון, טריפל שיארחו את סאבלימינאל, פלקס בק טו בק עם מושיק, דיג'יי איתי גאלו, ועוד רבים אחרים.
ב-09.03 החל מ-21:00 בערב, תוכלו לבלות בפסטיבל פורים במתחם התחנה. המסיבה תתרחש בשלוש רחבות שונות, עם דוכני איפור, תכשיטים, קוקטיילים ועוד. הכניסה חופשית מגיל 23 ומעלה.
למי שמעוניין בפעילות יותר משפחתית, פורים במרכז גן העיר יתקיים בין התאריכים 10–11.03 לאורך כל שעות היום, ויכיל דוכנים, הצגות וסדנאות שונות ומעשירות, בהן הצגות פנטומימה, דוכני הכנת קאפקייקס ועוד. גם כאן, כמו שאנחנו אוהבים, הכניסה חופשית.
אנו ממליצים לשלב פעילות אחת (או יותר) עם קפיצה לשוק הכרמל, גיחה קצרה למוזיאון תל אביב וביקור לילי בדבוש. ההנאה מובטחת.


2. ירושלים של זהב

עיר הבירה המרתקת שלנו מסדרת לכם פורים של פסיפס רב-תרבותי וארגזים של קלאס.
כיאה לעיר הקודש, נתחיל במסורת: כמו בכל שנה, אברהם הוסטל מזמינה אתכם למסיבת תחפושות מטורפת, עם תחרות תחפושות, אמני איפור ועוד. המחיר לכיף הזה הוא 100 שקלים.
גם בצלאל פותחת לכם דלת למסיבת פורים בנושא מערת אפלטון – אז בואו בטוגות יווניות. המחיר בטווח של 80–120 שקלים.  
מי שבא לו יותר צ'יל מוזמן לנשף הפורים במעלה אדומים, עם הופעה של אורי חזקיה ומוזיקת אייטיז מקפיצה. זה יעלה לכם בערך 120 ₪ לכרטיס.
אנו מפצירים בכם לא לשים וייז הביתה לפני שאכלתם מנה רותחת במסעדת "רחמו" בשוק מחנה יהודה, לצד סיור ארוך ומלמד במוזיאון ישראל וקינוח בשיטוט חופשי בגן החיות התנ"כי.


3. מסיבה בחיפה

בירת הצפון (כבודה במקומה מונח) פה כדי לארגן אתכם, והפעם אנחנו לא מדברים על חומוס.
הוונדרבר האגדי תיקתק לכם רחבת היפ-הופ של DJ IGOR ROLL ורחבת רוק שלDJ LIOR RASTA  (מי כמו חיפה אלופה בליהנות משני העולמות?) עם מחירי אלכוהול שיגרמו לכם לצחוק, ומחיר כניסה של 50 שקלים. האמת, גם אנחנו גיחכנו.
אבל אם בכלל זורם לכם מסיבות גן, אז קבלו את מסיבת פורים של גן האם שבמרכז הכרמל בכיכוב SKAZI ורבים אחרים שמתכננים להעיף לכם את הפוני (של הפאה). ומי שחייב להתארגן זריז על תחפושת לפני, מוזמן לתת קפיצה ליריד תחפושות יד שניה בשלוחת מתנ”ס ליאו בק, הכניסה חופשית.
שלא תחשבו אפילו לעזוב את חיפה בלי טיול רגלי בגנים הבהאים, שיטוט בחנויות המעצבים הססגוניות ברחוב מסדה ולסיום ארוחה אסלית חריפה אש (כמעט כמו חיפה עצמה) בעיר התחתית.

 

4.  נוסעים דרומה, מי הפראייר שלא בא?

היום כולם כבר יודעים – הדרומיים יודעים לחגוג טוב יותר מכל אזור אחר בארץ.
ברקה, הדאנס-בר המפורסם בבאר שבע עם ליין הסטודנטים שכולנו מכירים ואוהבים, מארחת מופע של ערוץ הכיבוד ועוד מגוון אומנים, עם תחרות תחפושות ואווירה בעננים. הכניסה במחיר מינימלי של כ-40 שקלים.
מספר ימים אחר כך, תוכלו להנות מכניסה חופשית לפסטיבל פורים בבר מצוקי שבמצוקי דרגות עם מסיבת שישי ה-13 ואווירה מהממת של מוזיקת שנות ה-70–90.
ואם בא לכם משהו באווירה פחות אינטנסיבית (שאפשר לבוא אליו בתחפושת יותר מינימלית) יש את קרנבל פתיחת הסמסטר של חומוס אברהם, שעושה סיפתח לפורים עם אלכוהול במחירי רצפה, ותחרות תחפושות זוכת פרס המאה – 40 מנות של חומוס חלומי. כן, קראתם נכון. זמן לבשל את הפול ולתת פול-גז.
הדרום המקסים יארח אתכם גם מחוץ לאירועי הפורים בידיים רחבות. צאו לבדוק את הפורום (כי לא טועים עם הפורום), לכו לבקר בחוות האלפקות או סתם רדו לאילת לגיחה קצרה וארוחה ישר מהגריל בברזיל הקטנה.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות