x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

המרענן הרשמי: אטרקציות מים לקראת האביב

צוות צימר, עדכון אחרון: 12/10/2022

המרענן הרשמי: אטרקציות מים לקראת האביב

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

עין הנציב

עין הנציב הוא קיבוץ שבו נמצאים המעיינות הכי פופולריים בארץ. בשטח הקיבוץ יש שלושה מעיינות: עין יהודה, עין צבי ועין נפתלי. תוכלו לקפוץ עם המשפחה לטבילה במעיינות, ליהנות ממים צלולים, רוגע ושלווה, ולעשות פיקניק במקום. באזור יש גם מזרני ים ונדנדות לשימוש המבקרים.

*ללא תשלום. אין כניסה בשבתות וחגים.

שיט קיאקים בצפון

שייט קיאקים הוא האטרקציה החביבה ביותר על ישראלים רבים. המסלולים מוקפים בנוף מדהים ומים צוננים. יש מקומות רבים בצפון שבהם תוכלו לשוט בקיאקים, בהם קייקי כפר בלום, קייקי הגושרים ועוד. תוכלו למצוא מגוון ענק של אטרקציות לזוגות, משפחה וקבוצות. תוכלו לשלב שייט קייקים זוגי בנסיעה על  טרקטורונים או באומגה למים, ולבלות יום חוויתי במיוחד. לאורך המסלול ילוו אתכם מדריכים מנוסים, ותוכלו לבחור את המסלול שמתאים עבורכם.

*המחירים משתנים בהתאם לסוג המסלול ומספר המשתתפים. גולשי אתר "צימר" נהנים מהנחות מיוחדות.

פארק הירקון, תל-אביב

בפארק מגוון רחב של פעילויות לילדים ולמשפחה. לצד מרחבי דשא עצומים, פינות לפיקניק ומנגלים, תוכלו ליהנות ממסלולי הליכה ורכיבה על אופניים. בפארק מתקיימות פעילויות נוספות של שחרור חיות בר, שעות סיפור, כדור פורח ועוד. אם גם זה לא מספיק ואתם חפצים בפעילות מרעננת, תוכלו לשכור סירת פדלים או משוטים. כך גם תרוויחו פעילות ספורטיבית וגם תהנו מהנוף היפה שיש לפארק להציע.

*הפארק פתוח כל השבוע בין השעות 9:00-19:00. טלפון: 03-6420541.

 
פארק תמנע

 

פארק תמנע הוא הפארק הגדול בישראל, והוא אף נבחר לאחד מהפארקים היפים בעולם. הפארק כולל את אגם תמנע, ומציע 25 מסלולי הליכה. בנוסף, בפארק תוכלו לבצע מגוון פעילויות כגון רכיבה על אופניים, מילוי בקבוקים בחול צבעוני, שייט בסירות פדלים ועוד. במקום מגוון אפשרויות לינה- בהן צימרים, קרוואנים, מתחם אוהלים ועוד - וגם מסעדת חאן המלך שלמה. אם הגעתם בשעות הערב מומלץ ללכת לסיורי השקיעה והעששיות המרהיבים.

הרחצה באגם אסורה.

מחיר כניסה: 38 ש"ח, כולל כל הפעילויות סביב האגם. שעות פתיחה: 13:00-08:00. טלפון: 6316756 - 08

 

פארק הדיג, זיכרון יעקב

 

פארק הדיג פתוח בפורים ובכל ימות השבוע. הפארק שוכן על שפת אגם טבעי ויש בו מגוון אטרקציות אטרקטיביות לכל המשפחה. הפארק מציע, בין היתר, פיקניק תחת סככות, ומתחם רטוב שבו תוכלו להתיז מים ולהתרענן ממזג האוויר החם. לקטנטנים יש משחקייה, מתקני אומגה, שייט בסירה ועוד. הדייגים יכולים להביא חכה מהבית ולדוג. שימו לב שעל הדגים שדגתם תצטרכו לשלם.

 

30 ש"ח למבוגר, 20 לילד. מומלץ לתאם הגעה מראש, בטלפון 04-6391603. 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות