x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850

איך לבחור צימר למשפחה עם ילדים

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

איך לבחור צימר למשפחה עם ילדים

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

החלטתם לצאת לחופשה בארץ עם הילדים ואתם מתקשים בבחירת הצימר? כיום יש מבחר עצום של צימרים למשפחות עם ילדים, אבל כדי שתדעו כיצד לבחור את הצימר שמתאים בדיוק למשפחה שלכם, כדאי שתקראו את הטיפים שלנו.

מספר הנפשות

הפרמטר הראשון שמשפיע על בחירת הצימר הוא מספר הנפשות. אם אתם זוג עם ילד אחד תצטרכו צימר אחר לגמרי ממשפחה של זוג ושלושה ילדים או יותר. אם מדובר בזוג עם תינוק, לרוב תוכלו להסתפק בצימר זוגי, ללא חדר נוסף ועם לול של תינוק. הילד יוכל לישון איתכם באותו חדר, בדיוק כמו בבית. שימו לב שאין מדרגות ושהגישה לצימר נוחה, כדי שתוכלו להגיע עם העגלה. אם מדובר בילד גדול יותר, אתם יכולים לשקול להוסיף חדר עבורו. חדר אחד בנוסף ליחידת ההורים, כמו בבין עצי הדובדבן במטולה, יתאים גם למשפחה עם שני ילדים.

גיל הילדים

חופשה עם תינוק היא לרוב יותר מסובכת, אבל לגמרי אפשרית. דבר חשוב שכדאי לוודא לפני ההגעה, מלבד נושא המדרגות, הוא בטיחות המקום. בחנו את התמונות של הצימר באתר והתקשרו לבעלי המקום כדי לוודא שאין רהיטים עם פינות חדות, שהרצפה אינה חלקה מדי, שאין חרקים ושהם ערוכים לארח משפחות עם תינוקות ולספק כיסא, מזון ועריסה לתינוק, כמו לדוגמה סוויטות חלומות לבנים בכלנית. אם אתם מגיעים עם ילדים גדולים יותר, בני 3 עד 12, כדאי לוודא שיש פעילויות מעניינות בצימר, שיעבירו להם את הזמן. גם בריכה, שולחן פינג פונג וצימר יעשו את העבודה. לילדים הגדולים, מעל גיל 12, חשוב שיהיה Wifi   כדי שלא יגמרו את חבילת הגלישה שלהם, כמו גם טלוויזיה עם ערוצים של תכניות שהם אוהבים. תמיד אפשר להביא גם דיסק מהבית, או לחבר את הטלוויזיה בכבלHDMI  ללפטופ ולצפות בסרט לכל המשפחה.

מספר המשפחות

יש משפחות שיוצאות לחופשות במתכונת מורחבת יותר, עם המשפחה המורחבת או עם עוד זוגות חברים וילדיהם. במקרים כאלה תעדיפו להזמין בקתות שנמצאות באותו מתחם וסגורות רק עבורכם. אם מדובר, למשל, בארבע משפחות, חפשו מתחם שמציע ארבעה צימרים צמודים עם בריכת שחייה משותפת, שבה יוכלו הילדים לשחק ביחד, ממש כמו בצימר פנינה של מקום במעלה גמלא. חשוב לקחת מתחם שסגור רק עבורכם, כי כל-כך הרבה ילדים ביחד מייצרים הרבה רעש וזה עלול להפריע לשאר הזוגות והמשפחות המתארחים בצימרים הסמוכים.

אופי החופשה

אם התכנון שלכם הוא להיסגר בין ארבעה קירות עם ג'קוזי ויציאה לבריכה, שימו דגש בחיפושים על צימרים מפנקים; אבל אם המטרה היא לטייל במשך היום ולחזור לצימר רק לשם הלינה והמקלחת, חבל להשקיע בצימר יוקרתי וניתן להסתפק בצימרים הצנועים יותר, כמו למשל הבקתה של ורד במנחמיה, שמציע תמורה נפלאה לכסף. הוא די מינימלי, אבל מסודר ונקי ומציע מחירים שפויים. את המיקום של הצימר תבחרו כמובן לפי הפעילויות שיש סביבו, כך שיענו על הציפיות שלכם ושל הילדים.

אז אחרי שהבנתם מהם הפרמטרים החשובים לבחירת צימר למשפחה, ואם לא מצאתם עדיין את הצימר המושלם, אתם מוזמנים לחפש צימרים למשפחות מתוך המבחר הגדול שאנחנו מציעים.   

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות