x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
מבצע סופ
שזור - מושב

צימרים בדרום עם בריכה לחופשה סתווית

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

צימרים בדרום עם בריכה לחופשה סתווית

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

במהלך החופש הגדול עם ישראל גדש בהמוניו את שבילי הגולן והגליל, טבל בנחלים ושטף את העיניים בירוק הממכר של הצפון הרחוק. כעת, עם הרוח הסתווית המפזרת את העלים לכל עבר, התקררות האוויר והסתלקותו של הקיץ, נראה שהגיע הזמן לשנות כיוון ולצאת לחופשה סתווית בדרום. במאמר שלפניכם תמצאו מספר רעיונות לצימרים בדרום עם בריכה או וילה, שיכולים להוות יופי של הזדמנות לשינוי אווירה של ממש.

נוף צוקים – אירוח בערבה

נוף צוקים הוא מתחם תיירות הפועל ביישוב צוקים, הממוקם בלב לבה של הערבה. המתחם כולל שבע יחידות אירוח מאובזרות וממוזגות הצופות לנוף המקסים של המדבר ולערוצי הנחלים צופר ועשוש. יחידות האירוח מתאימות הן למעוניינים בחופשה רומנטית כהלכתה והן למשפחות המעוניינות לבלות חופשה סתווית משפחתית. הבקתות בנות שני חדרים כל אחת, ויכולות לאכלס עד חמישה אורחים. שתיים מהבקתות נגישות לציבור הנכים. כמו כן לכל בקתה יש פינת מדורה משלה, שבה תמצאו סירי פויקה ומנגל. מעבר לכל זה, במרפסת של כל בקתה תמצאו ג'קוזי מפנק ובנוסף בחצר המתחם יש, כמובן, בריכה רחבת ידיים. טלפון לפרטים נוספים: 052-9706485.

בית שלו בערבה

בית שלו בערבה הוא מתחם נופש הממוקם במושב עין יהב, הכולל וילה בת ארבעה חדרי שינה ויחידת מגורים רומנטית המתאימה לאירוח זוגי. בנוסף לחדרי השינה, הווילה כוללת גם סלון מרווח, מטבח גדול ומאובזר, פינת אוכל גדולה, שני חדרי עבודה, שני חדרי רחצה ושלושה חדרי שירותים. סך הכול יכולים להתארח בווילה עד 17 אורחים ולפיכך היא יכולה להתאים כמו כפפה ליד לקבוצת חברים, למספר זוגות, למשפחות, לסדנאות ועוד. במרחק הליכה מהווילה, תמצאו בריכת שחייה פרטית, פינות זולה מוצלות, שולחן אוכל גדול, עמדת מנגל ועוד הרבה הפתעות. טלפון לפרטים נוספים: 052-9706232.

אירוח כפרי גבולות

אירוח כפרי גבולות הוא כפר נופש הממוקם בקיבוץ גבולות שבחבל הבשור. הכפר כולל 26 יחידות אירוח המתאימות לזוגות ולמשפחות של עד חמש נפשות ובנוסף כולל המתחם את בית מקסיקו. בית מקסיקו הוא מתחם הכולל שני בתים: האחד בן שבעה חדרים והשני בן עשרה חדרים. בית מקסיקו אידיאלי לאירוח של משפחות או קבוצות המעוניינות ללון במתחם משותף. לכל חדר בכל אחד מהבתים יש שירותים ומקלחת צמודים, בעוד שהסלון והמטבח משותפים לכלל דיירי הבית. בריכת השחייה המחוממת והגדולה של אירוח כפרי גבולות, פעילה במשך כל ימות השנה. טלפון לפרטים נוספים: 052-9706301.

שירת המדבר – צימרים בנוף מדבר יהודה

במצפה יריחו שליד ים המלח, תמצאו את שירת המדבר: זוג יחידות אירוח מאובזרות ומפנקות, הצופות לנוף המהפנט של מדבר יהודה. בחצר הסוויטות יש בריכת שחייה פרטית מקורה הפעילה לאורך כל השנה, ובכל אחת מהסוויטות יש ג'קוזי. סוויטת הגן משתרעת על 36 מ"ר ואילו סוויטת ירח דבש, הגדולה מבין השתיים, משתרעת על פני שטח של 60 מ"ר. המתחם שומר שבת ובין היתר פועלים במצפה יריחו מקווה טהרה לנשים, מקווה טהרה לגברים ובתי כנסת. מדי יום ביומו מועברים ביישוב שיעורים תורניים, ובסוויטת ירח דבש תמצאו, בין השאר, שתי מערכות כלים (חלבית ובשרית). טלפון לפרטים נוספים: 052-9706845.

הקליקו להמלצות לצימרים משפחתיים עם בריכה בדרום הארץ >>

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות