x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים

צימרים בלבן – הצעות לצימרים לחג השבועות

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

צימרים בלבן – הצעות לצימרים לחג השבועות

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

ה-30 במאי מתקרב בצעדי ענק ואתם יודעים מה זה אומר: החג הלבן והחגיגי ביותר בלוח השנה נמצא כבר ממש מעבר לפינה. חג השבועות הוא בין החגים הפופולאריים ביותר והחביבים ביותר ולא בכדי. הוא לא טעון בהיסטוריה של ניסיונות השמדה, אלא רק במוטיבים של התחדשות, צמיחה ופריחה, הוא מזכיר לנו שהשנה כבר קרובה לסיומה וכשכל זה מתובל בעוגות גבינה לרוב ומעוטר בלבוש לבן, השמחה גדולה במיוחד.

אז מטבע הדברים גם הביקוש לצימרים במהלך החג גבוה במיוחד ולכן נמליץ לכם להתאפס כמה שיותר מהר ולשריין לעצמכם מקום עוד היום באחד מהצימרים הרבים שבהם בורכה ארצנו הקטנטונת. במאמר שלפניכם תמצאו המלצות לארבעה צימרים שיכולים בפירוש לעשות לכם את החג.

גמליורט – מעלה גמלא

בדרום הגולן, במושב מעלה גמלא, מצפה לכם חוויית אירוח מיוחדת במינה ושונה מכל מה שהכרתם עד היום. מדובר בשני מבנים מונגוליים הנישאים כל אחד לגובה של חמישה מטרים. בכל מבנה ממתין לכם האט טאב ולצדו של כל מבנה צמודה בריכה פרטית עם פינת ישיבה, ערסל ומיטות שיזוף. כל זה מבלי שתצטרכו לוותר על מערכת הקולנוע הביתית ועל שפע רב של פינוקים כמו מבחר סבונים, מיני-בר חופשי, שוקולדים טעימים ועוד הרבה הפתעות. לפרטים נוספים לחצו כאן.  

פסגת היער – כפר ורדים

פסגת היער הוא מתחם הכולל זוג סוויטות מפוארות ומרווחות המיועדות לזוגות ולזוגות בלבד. רמת האבזור של הסוויטות גבוהה ביותר ונוף הרי הגליל הנשקף מהן עוצר נשימה. רק כדי לסבר את האוזן בנוגע לרמת האבזור של הסוויטות, נציין כי כל אחת מהן כוללת מיטה עצומה ומפנקת בצורה בלתי רגילה, בריכת שחייה פרטית משלה וג'קוזי רחב ידיים ממנו ניתן להשקיף על הנוף. מדובר בסוויטות המתאימות עבור אלו המחפשים חופשה מהסרטים. לפרטים נוספים לחצו כאן.

אחוזת וולנברג – נתיב הגדוד

אנחנו מרשים לעצמנו להאמין שבדרך כלל כשאתם חושבים על צימר, לא עולה לכם לנגד העיניים תמונה של אחוזה, אבל זה רק כי טרם יצא לכם לבקר באחוזת וולנברג. מדובר במתחם הכולל שלוש יחידות, כל אחת מהן עם חצר פרטית ובריכה פרטית. המתחם אידיאלי בין היתר עבור אלו שכמהים לפרטיות המושלמת, אך גם מתאים עבור אירוח זוגות, אירועים ומסיבות. לפרטים נוספים לחצו כאן.

צימרים נופי המדבר – מצפה יריחו

מול הנוף המדברי הקסום, ממש על הצוק האחרון במורדות ים המלח, ממתינים לכם שלושה צימרים מדליקים. הצימרים ממוקמים בכניסה לוואדי קלט, ביישוב השקט מצפה יריחו. שלושת הצימרים עונים לשמות "שירת המדבר", "סוויטת אור השחר" ו"נעם המדבר" וכל אחד מהם מזמין אתכם להיעלם מהשגרה ולחגוג את שבועות באווירה אחרת. בכל אחת מהיחידות תמצאו מטבח מאובזר הכולל בין היתר שעוני שבת ופלטת שבת, טלוויזיה עם כבלים ו-V.O.D, מיזוג אוויר איכותי ועוד הרבה פינוקים. קחו לתשומת לבכם שהיישוב שומר שבת. לפרטים נוספים לחצו כאן.

 

רוצים הצעות נוספות? כל המבצעים וההצעות לצימרים לשבועות במקום אחד!

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות