x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

טיפים לחופשה רומנטית מנצחת

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

טיפים לחופשה רומנטית מנצחת

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

חופשה רומנטית היא זמן מעולה לטעון מצברים, להתנתק מהסביבה וליהנות מבילוי משותף עם בן או בת הזוג ללא הסחות דעת. אין תקופה מתאימה יותר מתחילת הקיץ לחופשה מפנקת באחד מהצימרים רומנטיים. בין שאתם זוג צעיר, זוג ותיק או שברצונכם לציין מאורע חשוב, אנחנו ממליצים לכם לקרוא (וליישם) את הטיפים הבאים בזמן החופשה הזוגית.

התכוננו לנסיעה לצימר

הרבה צימרים מציעים לאורחיהם מגוון נשנושים ופינוקים: יין טוב, קפה משובח, מאפים תוצרת בית וכדומה. זוגות שמתארחים בצימרים כאלו נוטים לוותר על הכנת צידה לדרך, וחבל. עצה חמה מאתנו, אל תוותרו על צידה לנסיעה, קחו שתייה קלה, פירות, חטיפי אנרגיה או כל צידה אחרת לדרך. בנוסף רצוי להכין דיסק של שירים רומנטיים להאזנה בזמן הנסיעה ועוד דברים ומחוות קטנות שיחברו אתכם לאווירה של החופשה הרומנטית.

ודאו שתהיה לכם פרטיות בצימר

הרבה מהצימרים נמצאים במתחם צימרים ובדרך כלל מתארחים בו יותר מזוג אחד. יש זוגות המקווים לפרטיות מלאה ומופתעים לגלות ששכנים רועשים מפריעים לאווירה השלווה והרומנטית שקיוו אליה. התרחיש הזה לא צפוי להתממש בצימרים מבודדים, ושם תוכלו לקבל את כל ההטבות שיש בצימר לזוגות והבטחה לחוויה אינטימית ופרטית. מומלץ לוודא מראש שלצימר יש ארבעה כיווני אוויר (ללא קיר משותף לשכנים), חצר פרטית רחבה מסביב לצימר, ג'קוזי פרטי, מנגל ופינת ישיבה אישיים.

צאו מהצימר

לצד האטרקציות שמסביב הרבה מהצימרים מזמינים אפשרות בילוי רבות בתוכם: מיטה מפנקת, מרפסת, פינות ישיבה, ג'קוזי, סלון מפואר ועוד. במהלך החופשה נסו לגוון וליהנות מכל אחד מהמקומות שהצימר הזוגי יכול להציע לכם. למרות הנטייה של זוגות להסתגר בצימר ולהעביר שם את הזמן במהלך החופשה, אנחנו ממליצים לכם לצאת לטיול רגלי במקום, לחוות את האטרקציות המקומיות ולחזור אל הצימר המפנק.

אל תוותרו על ספא

אטרקציה אהובה על הרבה זוגות היא עיסויים מפנקים וטיפולי ספא. נסו מראש להזמין צימר עם ספא ותוכלו ליהנות ממבחר טיפולי ספא: אמבטיות שמנים, טיפולי גוף ופנים, עיסויים ועוד. בחלק מהצימרים רצוי להזמין מראש תור לשירותי הספא המוצעים.

צמצמו הסחות דעת
הדבר החשוב ביותר בחופשה רומנטית הוא זמן איכות עם בן הזוג. הטיפ הזה תקף במיוחד לזוגות הוותיקים שביניכם. לכן, נסו להשאיר בבית ציוד כמו טאבלטים, ספרים ועיתונות ומחשבות על העבודה, המשכנתא, האוברדרפט ודאגות אחרות.   


מאחלים לכם חופשה זוגית רומנטית מהנה!
 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות