x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים

חופשה מטריפה בצימרים בקרבת חוף הים

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

חופשה מטריפה בצימרים בקרבת חוף הים

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

חודש פברואר אומנם נחשב חודש חורפי, אך למזג האוויר בישראל חוקים משלו. מזג האוויר הפכפך וכמו שהחורף פוקד אותנו מדי פעם, כך גם הקיץ, אפילו בחודשים הקרירים, וכך אנחנו נהנים מימים חמימים שטופי שמש. אז למה לא לנצל את הימים הנעימים לחופשה קצרה ומרעננת? והפעם, במקומות מיוחדים שבהם תוכלו ליהנות מהשקט המוחלט, מהטבע הגלוי מולכם, מהאוויר הפתוח ומהרגשת החופש האינסופית. אם עדיין לא ניחשתם, בחרנו לכם מספר צימרים במישור החוף, על מנת להבטיח לכם חופשה מהנה במיוחד!

נהריה – מלון שטרקמן ארנה

בחוף הים הצפוני של ישראל נמצא מלון שטרקמן ארנה. זהו מלון בוטיק איכותי הממוקם במרחק שתי דקות הליכה מחוף הים של נהריה, בקרבת הטיילת ומרכז העיר. המלון מתאים לזוגות ומשפחות ומקנה הרגשה של רוגע ופרטיות. באזור זה תוכלו ליהנות ממגוון אטרקציות כגון: חוף הים והפארק הלאומי באכזיב, ראש הנקרה, מצודת ואגם מונפורט, טיול בעיר העתיקה של עכו ושייט סביב חומותיה. כאורחי המלון תוכלו ליהנות מהנחות למגוון אטרקציות תיירותיות ומסעדות באזור.

 

 

בית ינאי – דקה מהים

במושב בית ינאי שבמישור החוף תמצאו צימר אירוח יוקרתי לזוגות בלבד. אז אם אתם זוגות האוהבים פסטורליות, שקט ואוויר ים תיכוני – הגעתם למקום הנכון. במרחק של דקה מהים ממוקמים שני צימרים מפנקים שיגרמו לכם לפתוח את היום עם רחש הגלים ולסגור אותו עם שקיעה מרהיבה. באזור בית ינאי תוכלו למצוא חוף ים מטופח ממש מתחת לאף, שמורת טבע, מסלולי הליכה ואופניים, מרכזי קניות, מסעדות, בתי קפה ופאבים.

 

 

 

הרצליה – סוויטות על החוף

על חוף ימה של הרצליה ממוקם מלון מפואר בו סוויטות מעוצבות, כאשר מחלונות הסוויטה תהנו מנוף מרהיב המשקיף לים התיכון. במלון תהנו מחוף ים פרטי ובריכת שחייה, ובתשלום נוסף תוכלו לקבל טיפולי ספא. הרצליה היא נקודת ציון מרכזית ממנה תוכלו לטייל במגוון איזורים ולבלות במסעדות ומקומות בילוי שונים.

 

 

יפו – ים ביפו

באווירה האותנטית והעתיקה של העיר יפו, במרחק 170 צעדים (!) מחוף הים שוכנת סוויטת אירוח מפנקת, מעוצבת ונעימה. הסוויטה מאובזרת בכל הציוד הנדרש ובנוסף תקבלו בקבוק שמפניה, בירות, שתייה קלה, חטיפים ועוד הפתעות שיבטיחו לכם חופשה זוגית מהנה. הסוויטה נמצאת במיקום מעולה, בקרבת שוק הפשפשים ונמל יפו.
המלצה: ללכת בערב לאורך הטיילת לכיוון תל אביב על מנת ליהנות מהאוויר הצלול המגיע מכיוון הים, מהתיירים השונים הפוקדים אזור זה ופשוט מהאווירה המיוחדת הנמצאת בתל אביב ויפו.  

 

 

 


אתר צימר מציע מגוון רב של צימרים מפנקים בכל רחבי הארץ: צימרים בצפון , צימרים בדרום וצימרים במרכז.


אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות