x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
מבצע סופ
שזור - מושב

אטרקציות באילת

צוות צימר, עדכון אחרון: 10/4/2016

אטרקציות באילת

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

אילו אטרקציות ניתן למצוא באילת?
  
  • גולת הכותרת של אילת היא המצפה התת ימי. המצפה ממוקם על כביש אילת-טאבה ומציג אחת משוניות האלמוגים המרהיבות ביותר בעולם. במצפה ניתן ליהנות מהדרכות, לצפות בצבי ים ענקיים ובהאכלה של כרישים ולבסוף גם לבקר בחדר חושך ייחודי המדמה חיים במעמקי הים – אלמוגים, חתולי ים ועוד.
     
  • אושיונריום – ספינת זכוכית המהווה סימולאטור ימי שדרכו ניתן לצפות בבעלי חיים המגיעים במקור מאזור נהר האמזונס (פיראנות,  נחש אנקונדה ועוד).
     
  • אילת מצטיינת גם בספורט הימי וטיולי השטח שהיא מציעה למבקרים במקום. בין האטרקציות הרבות ניתן לעבור צלילת היכרות של כחצי שעה בליווי מדריך פרטי באתרים שונים במימי אילת; ליהנות מטיול ג'יפים או טרקטורונים במסלול טיולים יפהפה בשמורת הטבע של הרי אילת (במהלכו מתארחים באוהל בדואי מסורתי וזוכים להדרכה צמודה ממדריך מוסמך); טיול גמלים קצר או ארוך המתאים ליחידים, זוגות ומשפחות בנחל שלמה ובמדבר, כמו גם תצפית על הרי אילת וסיני (במהלכו נהנים מפיתות ערביות, לבנה, תה וסיפורי מדבר מרתקים). 
     
  • למי שמחפש מרגוע, מומלץ לבקר בריף הדולפינים המציע מלבד צפייה בדולפינים ושחייה לצידם גם אטרקציית סתלבט על המים – שלוש בריכות מים מחוממות: מי גשמים רכים, מי ים ומי מלח. האורחים במקום יוכלו ליהנות מכיבוד קל ויין והדרכה מצוות מקצועי ליצירת אווירה מרגיעה ומשחררת.
     
    אפשרות נוספת היא הפלגה פרטית על יאכטה לאורך מפרץ אילת ואי האלמוגים. במהלכה ייהנו האורחים מכיבוד, מבחר פירות וארוחת צהריים עשירה. קיימת גם אופציה לקיים מסיבות רווקים, מסיבות סוף שנה ועוד על היאכטות הפרטיות.
     
    חוגגים יום הולדת? עד 120, ניתן לקיים בריף הדולפינים מסיבות יום הולדת ייחודיות ובלתי נשכחות.
     
  • חובבי הרומנטיקה ישמחו לגלות שפארק תמנע הוא לא רק אטרקציה יומית לכל המשפחה אלא גם קסם של מקום בלילה. ניתן לבקר בו במהלך סיורי שקיעה מודרכים או במהלך טיול לילי מודרך בדרך הנחושת והאור באמצעות רכב פרטי.
     
  • עוד אטרקציות מרהיבות שניתן למצוא באילת הן עיר המלכים ו-IMAX. עיר המלכים הינה ארמון קסום הממוקם בקצה טיילת הרויאל ביץ'. במהלך השהות בו יהנו המבקרים בשייט באולמות שלמה המלך, מסע בזמן במערות וחוויות אינטראקטיביות לכל המשפחה. IMAX הינו בית קולנוע המספק חוויה קולנועית יוצאת דופן בה מוקרנים סרטים על גבי מסך ענק עם מערכת סאונד מדהימה בטכנולוגיית 3D. לסיום, מציע המקום גם ביקור במוזיאון השעווה והחלקה על הקרח.
 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות