x
המועדפים שלי


הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
מבצע סופ
שזור - מושב

דווקא עכשיו – חופשה חורפית באילת

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

דווקא עכשיו – חופשה חורפית באילת

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

אילת היא אחד היעדים המתוירים ביותר בישראל, והיא מהווה מוקד משיכה לתיירים מחו"ל וישראלים כאחד. החופשה בעיר מתאפיינת בשפע של פעילות והרבה אקשן, כשאת כל זה מלווה מזג אוייר חם ולוהט שעלול להגיע גם לארבעים מעלות בצל. בעונת הקיץ חוף הים באילת מלא עד כמעט אפס מקום בתיירים, משפחות, ילדים ובני נוער מכל רחבי הארץ והעולם, במלונות נרשמת תפוסה מלאה וגם אם ניסיתם להימלט מההמון לקניון או לבריכה – לא בטוח שהצלחתם. מסוף נובמבר נרשמת ירידה דרמטית בעומס המבקרים בעיר, וכעת מתאפשרת חוויה נינוחה וקלילה יותר לבילוי חורפי, בתנאי מזג אוייר פחות לוהטים ויותר נוחים. אז אילו אטרקציות חורפיות מחכות לכם בעיר? לפניכם כמה המלצות ורעיונות לבילוי –

מסלולים מומלצים באזור אילת
מזג האוויר הנוח בעונת החורף, שילוב של אוויר קריר ושמש מאפשר ללכת במסלולים רבים באזור ולהנות מנוף מדברי ותופעות טבע ייחודיות. אם הגעתם לחופשה בעיר לכמה ימים, הכנו עבורכם שתי הצעות למסלולים מאתגרים:
 
הר תמנע – פארק תמנע הוא אחד מהפארקים היפים והמעניינים ביותר באזור. מההר עצמו נשקפת תצפית מרהיבה, שהיא חלק ממסלול ההליכה של שביל ישראל. המסלול מתאים למיטיבי לכת, אך הנוף שוה כל צעד. במהלך המסלול נעלה למצוק ונלך במתווה ערוץ הנחל, כשבסיום נוכל לבחור האם להמשיך את הטיול לכיוון אגם תמנע או לכיוון "מקדש חתחור",  אשר הוקם על ידי כורי נחושת מצריים לפני יותר משלושת אלפים וחמש מאות שנה.
 
גבי עתק – אחת מתופעות הטבע היפות והמרשימות של הערבה. גבי המים באזור נחל עתק מתמלאים במים אלרח השיטפונות הראשונים של החורף. כדי להגיע אליהם יש לנסוע ברכב ליישוב באר אורה, וההליכה במסלול כוללת טיפוס ספורטיבי הכולל שימוש בסולמות, כבלים ודלגיות.
 
המצפה התת ימי וריף הדולפינים
חוף הים של אילת מספק שלל אטרקציות שמתאימות לבילוי גם בעונה הקרה יותר – צלילת היכרות עם מועדון הצלילה בחוף אלמוג, תספק לכם הצצה לטבע הימי עוצר הנשימה של המפרץ. גם המצפה התת ימי פתוח לקהל, לאחר שאקווריום הכרישים במקום עבר שיפוץ ושדרוג וכעת ניתן לסייר במצפה בשלווה וברוגע, עם הילדים או בזוג. אם מתחשק לכם פינוק זוגי רק לשניכם, בריף הדולפינים תוכלו להנות מטיפולי ספא מיוחדים כמו טיפול מים בבריכה המחוממת בליווי מוזיקה.

 - פארק אתגריTOP94
מחוץ לעיר קם פארק אתגרי חדש ונוצץ המשלב אטרקציות אקסטרים לילדים ולמבוגרים. במקום תוכלו להינות מהרבה אקשן ופעילות אתגרים כמו ירי בחץ וקשת, קירות טיפוס, מתקן סנפלינג, פארק חבלים, מיני בנג'י, פיינטבול ועוד. הילדים יודו לכם, ואתם תודו על כך שהחורף כאן ואתם לא דחוסים במקום עם עוד אלפי משפחות.  

אם ההמלצות שלנו כבר הצליחו לעניין אתכם, תשמחו לגלות שמחירי הלינה בצימרים ובמלונות אטרקטיביים מאוד עבור זוגות ומשפחות בעונת החורף. צריכים המלצה? בחרו צימר באילת מרשימת המומלצים שלנו.  חופשה נעימה!

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות