x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

4 צימרים זולים בצפון

צוות צימר, עדכון אחרון: 27/11/2022

4 צימרים זולים בצפון

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

אין ישראלי שלא חולם על הרגע שבו יארוז את המזוודה ואת המשפחה הקרובה, ייפרד לשלום מהשגרה ויצא לנופש באיזה צימר מפנק בצפון. למרבה הצער, בשנים האחרונות מחירי הצימרים הרקיעו שחקים וכתוצאה מכך, רבים נאלצים להפחית את תדירות הנופשים שלהם. מחפשים צימרים זוליםהחדשות המשמחות הן שלא חסרים צימרים מפנקים ואיכותיים, שלא יגרמו לכם להיכנס להוצאות גדולות מדי. בכתבה שלפניכם, תמצאו ארבעה צימרים צפוניים מצוינים במחירים הוגנים.



גרין וילה – באר אורה

גרין וילה היא וילה מפנקת הבנויה על חצי דונם ומחולקת לשתי דירות. הדירה הקטנה היא דירת סטודיו עם מרפסת רחבת ידיים והדירה הגדולה היא בת שלושה חדרים. לכל אחת מהדירות יש כניסה נפרדת משלה, פרגולה ודשא. באפשרותכם להזמין את כל הווילה אך ישנה גם אפשרות להזמין כל דירה בנפרד. בכל אחת מהדירות תמצאו מטבח מאובזר, פינת אוכל, מיזוג אוויר, טלוויזיה בכבלים ובחצר תמצאו פינות מנגל. כמו כן בדירה הגדולה ישנה אמבטיה. המחיר עבור לילה אחד עומד על 380 שקלים לזוג ועבור כל ילד יש לשלם תוספת של 100 שקלים בלבד. לפרטים נוספים, צרו קשר עם צביה, בטלפון מספר 052-2582452 או 04-6961029.

אלסקה אין – מטולה

אלסקה אין הוא מלון בוטיק הממוקם בנקודה הצפונית ביותר על המפה. באלסקה אין תוכלו להתעורר במקום היפה ביותר בארץ, להתענג על ארוחת בוקר עשירה במיוחד ולנשום את אוויר ההרים הצלול של הגליל העליון. במלון ישנם חמישה סוגי חדרים: חדר זוגי עם ג'קוזי פינתי ומרפסת, גרנד משפחתי עם ג'קוזי פינתי ומרפסת, דלוקס עם ג'קוזי גדול ומרפסת, אקונומי כפרי ומיני סוויטה עם ג'קוזי. מחירי החדרים מתחילים ב-350 שקלים לזוג באמצע השבוע וארוחת הבוקר תגבה עלות נוספת של 60 שקלים לאדם. לפרטים נוספים התקשרו לטלפון מספר 054-2228888 או 04-6997111.

צימרים נורט האוס – מושב לימן

נורט האוס הוא מתחם פסטורלי הכולל שש סוויטות עץ ציוריות. המתחם ממוקם במושב לימן, מול חופי אכזיב ומציע הרבה מאוד קסם ורומנטיקה כפרית. בקתות העץ של נורט האוס, מוקפות בצמחייה עשירה כוללת שיחי ורדים, עצי בננה, דשא וצמחי תבלין. העיצוב הארכיטקטוני של הבקתות מתכתב עם הבתים הכפריים של שווייץ, אך עיצוב הפנים מבוסס על התרבות האפריקאית. בכל סוויטה תמצאו סאונה פרטית וג'קוזי זוגי המשקיף לנוף.  מחיר ללילה לזוג: 450 שקלים בלבד. לפרטים נוספים התקשרו לטלפון מספר 052-9127129.

הבקתה של ורד – קיבוץ שדה נחמיה

הבקתה של ורד היא צימר מבודד הממוקם במרחק נגיעה ממפגש הנחלים החצבני והבניאס. הצימר מרוהט בטוב טעם וכולל מיטה זוגית גדולה, פינת ישיבה, גינה פורחת רחבת ידיים עם נדנדה זוגית, מרפסת ומטבח מאובזר. הבקתה של ורד מוצעת לכם במחיר האטרקטיבי של 444 שקלים ללילה אחד לזוג (תוספת של 70 שקלים לילד). לפרטים נוספים, התקשרו לטלפון מספר 052-3554794 או 052-4672555.

מחפשים עוד צימרים זולים בצפון הארץ? באתר צימרים תוכלו למצוא מבחר צימרים מפנקים בפחות מ-444 ₪ ללילה. 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות