x
המועדפים שלי


הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
צימר טוב באהבה
תל תאומים
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

צימרים לשבועות - הצעות מיוחדות לנופש

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

צימרים לשבועות - הצעות מיוחדות לנופש

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

צימרים לשבועות

חג השבועות, ממש אחרון חביב, מגיע אחרי הרבה חגים ארוכים ומרכזיים כמו פסח והחגים שסמוכים אליו. נכון, הוא אולי לא ארוך כמו תקופת פסח או חנוכה, אבל חג השבועות הוא חג מתוק במיוחד. שאחריו, צריך לזכור, מגיעים כמעט ארבעה חודשים רצופים של שגרת הקיץ. אז רגע לפני שחוזרים לשגרה, זוהי הזדמנות אחרונה לפנק את עצמכם בחופשה שכל כך חיכיתם לה. אז בין כל מאכלי החג, ההילולות, ועוגות הגבינה המשובחות, תנו לעצמכם פסק זמן נחוץ לחופשה משפחתית או זוגית. אז אם אתם מחפשים צימרים לשבועות, הגעתם למקום הנכון: כל הצימרים המומלצים, דילים מיוחדים לשבועות פלוס סוף השבוע, וכל מה שצריך בשביל חופשת שבועות מושלמת. 

הנה כמה הצעות לחופשה מיוחדת לשבועות:

חופשה חלבית

שבועות, חג מתן תורה, הוא גם זמן לאכילת מאכלי חלב. מה יותר מושלם מחופשה בצימר הסמוך למסעדה חלבית משובחת? חופשה מפנקת בראש פינה לשבועות, בצימר בית הקשתות, צימר מסורתי ומאובזר בלב המושבה, פלוס ביקור במסעדת אינדיגו, הכשרה והחלבית הוא שילוב מנצח.

המסעדה, המתמחה בדגים מהדן, סלטים טריים, תאנים ופטריות ממלואות בגבינת צאן ועיזים, פונדו גבינות שוויצריות, פלטת גבינות זוגית, ועוד מבחר מטעמים עונתיים, סלטים עשירים, קישים, דגים, ועוד, תארח אתכם עם כל הלב באווירה ראש פינאית אותנטית.

והצימר, הוא בית אבן עתיק ויפיפה שנבנה לפני כ-120 שנה, בימי ראשית המושבה, והחופשה בו היא מסע אמיתי אל התחושה והחווייה של ראש פינה האמיתית, בצירוף כל התוספות של צימר מודרני, מוקפד, מעוצב ומפנק.

צימר טובל בירק

שבועות הוא גם חג הקציר. זוהי התקופה בה נהוג להביא ביכורים מתוצרת הארץ, והתקופה בה היה נהוג לקצור את החיטה בימי קדם. איזו דרך טובה יותר לחגוג את חג הקציר אלא על ידי יציאה לצימר מפנק הטובל בירק ובשדות? מה יותר מושלם מצימר הממוקם על צלע הר בבוסתן זיתים אמיתי, ומשקיף על הנופים הירוקים של הרי הגליל? צימר בבוסתן יתן לכם בדיוק את זה, בתוספת ארוחת בוקר אורגנית משובחת שעושה חשק לעוד, מסאז'ים מפנקים, ושפע של אטרקציות, מסעדות, סיורים וטיולים באיזור ראש פינה וצפת.

חופשה משפחתית

בסופו של דבר, כל חג, ובוודאי חג השבועות, הוא חג משפחתי. החגים הם הזמן שלנו לבלות יחד כמשפחה, לחגוג ולהנות מכל ה"חוכמות" הקטנות של הילדים, מתחושת הביחד, וממפגש עם המשפחה המורחבת.  בית העץ בבית הלל, מספק הזדמנות לחופשה משפחתית מדהימה בדיוק בתנאים שלכם. במקום חדרי נופש המתאימים לאירוח של שתי משפחות או יותר, או קבוצות חברים, וכן יחידות אירוח משפחתיות נפרדות. בית מדהים הטובל הירק, בריכת שחייה פרטית, ג'קוזי, סאונה פינית מקורית, ופארק עצי הדר המוביל לנחל. ממוקם בקרבת אטרקציות: קייקים, טרקטורונים, שמורות טבע, מרכז קנדה, "צוק מנרה" וכן מסעדות, פאבים, ובתי קפה עם שוברי הנחה לאורחים.

אז קחו לעצמכם חופשה משפחתית או זוגית מפנקת בעונה היפה ביותר בשנה, שיא האביב. ותהנו מביכורי הארץ, מהפריחה, וממאכלי חלב משובחים לכבוד שבועות.   

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות