x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים

איך להעסיק את הילדים בחורף? פתרונות מקוריים ומהנים

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

איך להעסיק את הילדים בחורף? פתרונות מקוריים ומהנים

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

לא הרבה ילדים אוהבים את החורף, כי לפעמים אין ברירה אלא להישאר בבית בזמן שגשום וקר בחוץ. מה שמנחם בחורף הישראלי זה שהוא קצר ולעיתים מגניב יום שמשי אחד או שניים במהלך החודשים הקרים. ימי השמש (או יותר נכון, ימים ללא גשם) הם הזדמנות נהדרת לבלות עם הילדים בבילוי חורף ישראלי.  הנה כמה דרכים להעסיק את הילדים שלך בעונת החורף:

החלקה על הקרח במרכז קנדה

בילוי בהחלקה על הקרח אינו פופולארי ביותר בארץ, יחסית למדינות קרות ומושלגות, אך גם לנו יש משטח החלקה אולימפי שלא נופל מאלה שבאירופה או בארה"ב. במרכז קנדה שבמטולה, תוכלו לגלוש יחד עם כל המשפחה באופן עצמאי או עם מדריך מוסמך (בתיאום מראש). המרכז מספק נעלי החלקה, אתם רק צריכים להיזהר לא ליפול יותר מדי על הקרח הקר.

סקי בחרמון

ואם עסקנו בהחלקות, אתר החרמון הוא אופציה לבילוי חורפי מהנה לכל המשפחה, ולו רק כי הוא פתוח רק מספר שבועות בשנה. בישראל החמימה כמעט ואין הזדמנויות לסקי מקצועי וחובבי סקי רבים טסים למדינות קרות יותר. לכן מומלץ לנצל את הימים המושלגים בצפון ולהגיע עם הילדים ליום של סקי, סנואובורד, יצירת בובות שלג או פשוט החלקה בעזרת שקית ניילון כמו בימים הטובים ההם.

מוזיאון תיאטרון בובות בחולון

המוזיאון תיאטרון הבובות מפגיש מספר סוגים של אומנויות: אמנות פלסטית, אמנות הבמה ואמנות המסך. הכניסה למוזיאון חופשית וכוללת תצוגה מדהימה של בובות תיאטרון וטלוויזיה גם מהארץ וגם מרחבי העולם, הצגות, מופעים וסדנאות עוצמתיות לילדים. הקטנטנים יעברו חוויה מרתקת וייחשפו לעולם הבובות מהפן האומנותי במוזיאון היחיד מסוגו בארץ.

פארק אוטופיה

פארק אוטופיה הוא מקום אידיאלי לילדים בחורף מאחר והוא מציע גן בוטני בתוך יער טרופי, מפלי מים ובריכות, גן פרפרים ומגוון עשיר של בעלי חיים ססגוניים – הכל תחת קורה גג אחת.
מזג האוויר החורפי, הקור והגשם לא ימנעו מכם להצטרף לחוויה חד פעמית ומרגשת בעיקר עבור הקטנטנים, וגם עבור ההורים.

 

צימר משפחתי

כשבחוץ קר, הכי כיף לשבת מול אח דולק עם כוס שוקו לילדים וכוס יין להורים, ולשחק משחקי חברה או סתם להשתעשע על השטיח. רגעים משפחתיים שלא שוכחים לעולם מתרחשים כאשר מפנים מקום לזמן איכות משותף – ואין כמו חופשה משפחתית בצימרים בצפון או בדרום כדי ליצור את התפאורה המושלמת לכך. בחרו בקתת עץ כפרית עם קמין ונוף פתוח כדי להיכנס לאווירה כבר מהרגע הראשון, ואל תשכחו להביא מרשמלו.

 

אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות