x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
צימר טוב באהבה
תל תאומים
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

5 רעיונות לפעילויות עם הילדים בחופש הגדול

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

5 רעיונות לפעילויות עם הילדים בחופש הגדול

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

הסיפור חוזר על עצמו פחות או יותר בכל שנה מחדש: החופש הגדול מתקרב ואלפי הורים בכל רחבי הארץ אובדי עצות ומלאי חששות בעודם מנסים להבין כיצד הם אמורים למלא את הזמן של הילדים בפעילויות מוצלחות וחיוביות, עם ערך מוסף ותועפות של כיף חיים משוגעים. במאמר שלפניכם תמצאו לא פחות מחמישה רעיונות מנצחים. קריאה נעימה ובהצלחה!

אסקייפארק המעיינות

אסקייפארק המעיינות הוא פארק הבריחה הראשון בישראל. מדובר במוצר תוכן ייחודי חדש מבית חוויות ניר דוד בפארק המעיינות, המהווה שדרוג של ממש לכל חופשה סטנדרטית עם הילדים. אם כבר ביקרתם בכל חדרי הבריחה בישראל ומתחשק לכם להתנסות בהרפתקה מסוג חדש, זו ההמלצה האולטימטיבית שלנו עבורכם. סיפור המסגרת מתכתב עם תקופת חומה ומגדל ומשלב בהרפתקה את סיפורו של שלמה גור, רכז הביטחון של הקיבוץ, שהגה את הקונספט של חומה ומגדל. המלצה חשובה: הגיעו למתחם כשאתם מצוידים בבגדי ים וציוד רחצה. הטבילה במעיינות תוסיף למשחק ממד מרענן במיוחד. לפרטים נוספים – 052-9708935.

למידע על צימרים בעמק המעיינות>>

מיני גולף פרוד

במיני גולף פרוד תמצאו 18 מסלולים מדליקים בדרגות קושי שונות, ובנוסף תמצאו גם אתגרון מתנפח לילדים, מטווח ירי פיינטבול, חדרי משחקי עץ וקופסה, באולינג, גלידריה יוצאת דופן באיכותה ועוד לא מעט הפתעות שתגלו בעצמכם. כל זה ממתין לכם בלב הגליל, מול נוף מדהים ופסטורלי. שימו לב: המתחם פעיל בימים שלישי, שישי ושבת בלבד, בין השעה עשר בבוקר, לחמש בערב. לפרטים נוספים – 052-9706221.

טיולי רייזרים בקיבוץ ניר דוד

בקיבוץ ניר דוד תוכלו להתנסות ברכיבה עצמית ברכבי Kawasaki חדישים. בחברת "רייזר העמק הנעלם", התאימו עבורכם מגוון מסלולים, הכוללים שילוב מקטעים של נהיגה נעימה ורגועה עם מקטעים של נהיגת שטח מאתגרת. המסלולים כוללים כמובן תצפיות מרהיבות, נחלים זורמים, מעיינות קסומים וביקור באתרים היסטוריים. רק חשוב לציין כי הנסיעה ברייזר מותרת רק מגיל שלוש ומעלה (עם בוסטר). לפרטים נוספים – 052-9096004.

קייקי כפר בלום

כל עוד הילד הקטן ביותר שלכם הוא בן חמש לפחות, אתם מוזמנים להתניע את הרכב ולנסוע לגליל העליון. בקייקי כפר בלום תצאו לשייט קיאקים מסעיר בנהר הירדן ובנחל החצבני, במסלול מתפתל ומרגש. לבחירתכם שני מסלולים אפשריים: מסלול אתגרי וסוער, שתמיד מעלה את רמות האדרנלין בדם, ומסלול רגוע ושקט, למי שמחפש דווקא לתפוס קצת שלווה במהלך החופשה שלו. לפרטים נוספים – 072-3951182.

טיסה בכדור פורח Sky Trek

את הרשימה נסיים עם אחת האטרקציות שבעינינו מייצגת את החופש האולטימטיבי בצורה הברורה ביותר והמוחשית ביותר, והכוונה היא כמובן לטיסה בכדור פורח. כי מה מבטא חופש טוב יותר מהאפשרות להתגבר על כוח המשיכה, הכובל אותנו לקרקע? בסיום הטיסה, שבמהלכה תצפו בזריחה מזווית אחרת, תוזמנו לארוחת בוקר כפרית ועשירה בשטח. מדובר ללא ספק בחוויה יוצאת דופן ובלתי נשכחת. לפרטים נוספים – 052-9706212.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות