x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים

קסם על ים כנרת - צימרים משגעים בטבריה

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

קסם על ים כנרת - צימרים משגעים בטבריה

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

ברוכים הבאים לעיר טבריה! העיר ששוכנת לחופיה של ימת הכנרת, הסימן המובהק ביותר לתיירות ישראלית, מברכת את אלפי המטיילים שפוקדים אותה מדי קיץ. העיר שכה מזוהה עם חופש, מסעדות מקומיות שמגישות דגים טריים היישר מסירות הדייגים שחוזרות מן הים, טמפרטורות גבוהות, ונוף משתנה בין ירוק ההרים לכחול המים.

טיול בעיר טבריה וסביבתה יעלה בחכתכם אוצר קסום של ממצאים ארכיאולוגיים מהתקופה הרומית והביזנטית כמו שתוכלו לראות בפארק הארכיאולוגי בטבריה. בתחומי הפארק נמצאים שרידים של העיר עוד מימי הורדוס, שער רומי עתיק ותיאטרון רומי שמונה כ-6,000 מקומות ישיבה. אם זה לא הספיק לכם, תוכלו להמשיך אל הגן הארכיאולוגי שמציג סרקופגים, כלי אבן ובזלת, שרידי רובע מגורים יהודי ושרידי בית כנסת מהמאה ה-8, כולל רצפת הפסיפס המקורית.

לאחר שלמדנו והשכלנו מעט עם מידע מרתק על העיר בה אנחנו נופשים, הגיע הזמן להכריז על פתיחת החלק הכיפי והמהנה ביותר בחופשה. אינסוף אטרקציות מדליקות ממתינות רק לכם בעיר הנופש הצפונית. בין היתר תוכלו ליהנות מחוויה אקסטרימית בפארק ברקו הענק שכולל לונה פארק, איזור טיפוס מאתגר, מדשאות עצומות לפיקניק משפחתי מושלם לקול פכפוך מפל ונחל זורם.
כדי להירגע מהפעילות המאומצת, תוכלו להתרחץ במעיינות החמים של חמת גדר המפורסמת או חמי טבריה שיעניקו לכם טיפולי גוף מפנקים, או סתם תתרווחו בכיף בג'קוזי.

בסוף היום החווייתי שעברתם יחד עם כל המשפחה, מה יותר מושלם מלהגיע לצימר השוכן על מרגלות ההר אל מול נופיה המשכר של הכנרת, בדיוק בזמן שקיעה כתומה-צהובה מהפנטת?
העיר טבריה מציעה לאורחיה שפע של צימרים, בקתות עץ ואירוח כפרי ברמה הגבוהה ביותר, וכולם ללא יוצא מן הכלל שוכנים במרחק נגיעה מהכנרת.

סוויטה עם בריכה
באחוזת כינורות תמצאו את כל מה שחלומי תחת קורת גג אחת. מבנה אבן מעוטר קשתות באווירה רומית, בריכת שחייה מעוצבת שבנויה על מרפסת הפונה לכנרת, עם מעקות זכוכית כך שתוכלו להביט אל האופק. במקום קיים ג'קוזי ספא מפנק המציע סאונה יבשה וטיפולי גוף.

ישן מול חדש
מלון אחוזת האושר הוא קלאסי ומודרני בו זמנית. בחדר פרטי הכולל מיטה זוגית גדולה וג'קוזי מבעבע וודאי תרצו ליהנות מכוס יין טוב. מומלץ לצאת אל המרפסת הצמודה ולגמוע את הנוף הצלול בשקיקה. במלון תקבלו חוויה רומנטית כמו בספרים, במיוחד אם תקפצו ללופט הספא המפנק הכולל ג'קוזי זרמים ענק.

מבית ספר לווילה מדהימה
אתם מוזמנים לשתות את כוס הקפה שלכם במרפסת המשגעת של וילה אליאנס המעוטרת אבני בזלת כחולות ומחוספסות בעיצוב אותנטי. המבנה ששימש בעבר כבית ספר, כיום מארח מאות מטיילים מדי שנה עם חדרי אירוח מפנקים ובריכת שחייה צלולה. קסם ההיסטוריה מהלך ברחבי המקום ומשרה אווירה נינוחה אל מול חוף הים.

טוסקנה בכנרת
מתאימה במיוחד למשפחות היא הווילה הייחודית הממוקמת על צוק אל מול תכלת הים והשמיים, במבנה פתוח ורחב ידיים העונה לשם וילה תכלת- חלום לכנרת. חדרים המרווחים, מרפסת דק ובר עץ לבן המגיש משקה צונן, וכמובן בריכת שחייה ענקית אל מול הכנרת יהפכו את החופשה המשפחתית למושלמת.

די ברור היכן תבחרו לבלות השנה את החופשה המשפחתית השנתית, ולבטח תרצו לצרף חברים שיבלו יחד איתכם בצימרים המטורפים האלו. זכרו שאין זמן יותר טוב משלהי הקיץ החם להזמין סוף שבוע קסום בצימרים בכנרת. אז למה אתם מחכים?

 

אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות