x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

כרמל אהובתי: מקומות שהתאהבנו בהם בהר הכרמל

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

כרמל אהובתי: מקומות שהתאהבנו בהם בהר הכרמל

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

יישובי הכרמל ידועים ביופיים – ההרים, הנופים לים התיכון והיער השופע. לכן החלטנו לשתף אתכם ברשימת המלצות לצימרים בהר הכרמל והסביבה. מדלית אל כרמל ועד קיסריה – הצימרים האלו כבשו לנו פינה קטנה בלב – נקווה שגם לכם.
 

יישובי הכרמל הירוקים והפסטורליים, השוכנים בין מורדות הרי הכרמל לים התיכון, מתאפיינים בגידולים חקלאיים, יער מרהיב ביופיו ונופים מדהימים אל הים. אזור הכרמל מזכיר את דרום ספרד ונמצא במרחק של 40 דקות נסיעה מתל אביב. 
 
לא פלא שישראלים רבים מעדיפים לבלות את זמנם החופשי בטיולים בכרמל, בין חוות לייצור גבינות עזים, חנויות בוטיק של מעצבים ומסלולי טיולים הנפרסים בין יער בית אורן ועד אוניברסיטת חיפה, וצופים על נוף שמימי של יער וים. למעוניינים ללון באזור, קבלו רשימה של צימרים מומלצים באזור הכרמל לנופש אידיאלי.
 
 
בית מימון פינת חמד קסומה – זיכרון יעקב
 

מלון בית מימון שוכן על הצלע המערבית של זיכרון ליעקב הקסומה, והוא מלון בוטיק בסגנון אירופי כפרי ובניהול משפחתי. המלון ניצב אל מול  נוף עוצר נשימה של ים, בריכות דגים כחולות, כרמים ירוקים מטעי בננות ושדות חרושים בצבע שוקולד: נוף ציורי של כחול וירוק בלתי נגמרים. במלון תמצאו ג'קוזי גדול הצופה לנוף, מרפסת שיזוף וגן, וגם סוכת גפנים גדולה ומפנקת המשקיפה לנוף עוצר נשימה, ומבטיחה לשוהים בה שלווה ורוגע אין סופיים.
 
מיקומו הייחודי של המלון מציע מגוון פעילויות של כיף, טבע תרבות ויופי. זיכרון יעקב היא מושבה שוקקת חיים, מלאה במסעדות מיוחדות, גנים רחבי ידיים ויקבים שאפשר לטעום בהם יין, והמרכז העתיק של זיכרון יעקב במרחק של 10 דקות הליכה.
 
 
אחוזת לב הכרמל – כרם מהר"ל
 

בלב הר הכרמל, בעמק ירוק ורענן לכל חודשי השנה, שוכן מושב כרם מהר"ל הידוע בקסמו הייחודי. במושב הקטן והירוק הזה תוכלו למצוא בתי בד, גידולים ביו-אורגניים צבעוניים, חוות רכיבה על סוסים, גלריית אומנות עכשווית ואפילו ספא. 
 
בחצר הצימר תוכלו ליהנות מנוף מדהים להר הכרמל, ג'קוזי ספא, פינות ישיבה מפנקת ופינת על האש. ובמרחק קצר, תוכלו ליהנות מיקבים, בתי בד, פארק חבלים לילדים ופינות פיקניק קסומות.
 
אנחנו ממליצים על הצימר הזה במיוחד לאוהבי טיולי טבע. אטרקציות קרובות כוללות טיולי הליכה בנחל מערות, נחל מהר"ל, מסלולי אופניים וכמובן – רכיבה על סוסים.
 
ובמרחק של חמש דקות נסיעה תוכלו להגיע לחופי הים היפים בישראל - חוף דור, חוף נחשולים, ושמורת הטבע של חוף הבונים.
 
 
חופשה קיסרית – קיסריה
 
 
כפר הנופש נאות גולף שוכן בקומפלקס יוקרתי ואיכותי בקיסריה הנהדרת. בכפר דירות נופש המוקפות בנוף ירוק של דשא וצמחיה בשילוב נוף כחול ותכלת חובק ים. יחידות הנופש הן בנות שניים וחצי חדרים והן מתאימות למשפחות או לזוגות אוהבים. היחידות מאובזרות ומרוהטות עד לפרט האחרון, וכוללות יציאה למרפסת נוף של ים מדהים וקסום. בקומפלקס ישנם מתקני ספורט מגוונים למבוגרים ולילדים הכוללים בריכות שחיה מקורות ומחוממות (בחורף), חדרי כושר, מגרשי ספורט, מתקני שעשועים, פינות מנגל ועוד.
 
במרחק הליכה קצר ניתן להגיע לשפת ימה המרהיב והזהוב של קיסריה ולנמל הידוע בייחודו וביופיו. בנמל מגוון בתי קפה, מסעדות וגלריות ייחודיות.
 
 
צימר אליס – מקום בלב הכרמל – דלית אל כרמל
 

דלית אל כרמל נמצאת ברכס בין דליה לעוספיא, מול נוף ציורי ויער רענן. בצימר אליס תתארחו במתחם אירוח מפנק ומאובזר בכל הדרוש לחופשה מהנה. בחצר הבקתות תיהנו מבריכה מחוממת ומקורה, פינות ישיבה מוצלות, שולחן סנוקר ופינת מנגל. בצימר הזה גם תוכלו ליהנות מג'קוזי ספא מפנק ואפילו ממערכת קריוקי ללילה מבדר במיוחד על אהוביכם. עם מתחם אירוח כזה, לא תרצו בכלל לצאת להסתובב.
 
אנחנו מקווים שנהניתם מההמלצות שלנו לצימרים שיעשו לכם חופשה ירוקה ושלווה אידיאלית בחוף הכרמל.
הקליקו להמלצות נוספות לצימרים בחוף הכרמל.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות