x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
מבצע סופ
שזור - מושב

צימרים שווים עם בריכה לקראת הקיץ

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

צימרים שווים עם בריכה לקראת הקיץ

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

אחד הדברים המפרידים בין בתי מלון לצימרים הוא קיומה או היעדרה של בריכה. אם מתחשק לכם לצאת לנופש בצימר וליהנות כך מהאינטימיות המושלמת, אבל לא מוכנים לוותר על העונג שבבריכה, הגעתם למקום הנכון. במאמר שלפניכם תמצאו מגוון אפשרויות לבילוי של חופשה חלומית בוילה או בצימרים עם בריכה, במיוחד לקראת הקיץ הבא עלינו לטובה.

כפר נופש מצפה הנוף

כפר נופש מצפה הנוף הוא מתחם אירוח הממוקם במורדות הדרומיים של הר מירון, בכפר השקט עין אל אסד. המתחם ממוקם מול נוף עוצר נשימה של אגם הכנרת וכולל ארבעה צימרים מפנקים ומאובזרים במיוחד. הבריכה הגדולה המשותפת שבחצר המתחם מחוממת, אבל בימי הקיץ החמים אין כמו טבילה במים הקרירים והמרעננים. לפרטים נוספים – 052-9708737.

וילה תהילה בראש פינה העתיקה

וילה תהילה היא מלון אורחים מיוחד במינו הממוקם בראש פינה העתיקה וכולל 11 יחידות אירוח למשפחות וזוגות. בנוסף לבריכת השחייה המחוממת ורחבת הידיים, תמצאו במתחם גם סאונה, מועדון ביליארד, בריכת ג'קוזי, שולחן פינג-פונג ועוד הרבה הפתעות. כמו כן המלון כולל מרפסת נוף מדהימה ביותר, המשקיפה מגבוה על כל עמק החולה, הר כנען, רכסי הגולן והחרמון כמובן. לפרטים – 052-9706499.

וילה על הנוף

וילה על הנוף היא וילה אקסקלוסיבית הממוקמת במושב כחל, מול הנוף המהמם של הכנרת. היא כוללת חצר רחבת ידיים, סאונה וג'קוזי וכמובן בריכה גדולה, המוקפת אבני בזלת ונוף מושלם. הווילה כוללת סלון משותף, אך לכל חדר במבנה יש שירותים ומקלחת משלו. בנוסף הווילה כוללת פינת אוכל גדולה, מרפסת גדולה עם פינת ישיבה, שולחן סנוקר מקצועי ומטבח מאובזר. לפרטים – 052-9706631.

מונרו סוויטות בוטיק

מונרו סוויטות בוטיק הוא מתחם הכולל שלוש סוויטות מאובזרות ומרווחות. המתחם ממוקם בצפת העתיקה וטובל באווירה כפרית ושלווה. הסוויטות מתאימות גם לאירוח של דתיים ושומרי מסורת שכן הן כוללות בין היתר פלטת שבת, מיחם לשבת וממוקמות בקרבה רבה לבית כנסת. בחצר המתחם תמצאו בריכה רחבת ידיים, ריהוט גן, מיטות שיזוף נוחות, מדשאה ותאורת לילה נעימה. לפרטים – 052-9706671.

אחוזת בארין

אחוזת בארין ממוקמת ביישוב הצפוני ביותר בארץ, הלא היא המושבה מטולה. מדובר במתחם הכולל סך הכול שש סוויטות מעוצבות ומרווחות: ארבע סוויטות זוגיות ושתי סוויטות משפחתיות הכוללות קומת גלריה. בכל אחת מהסוויטות תמצאו מטבחון מאובזר, ג'קוזי מפנק ומזגן איכותי ובחצר האחוזה תמצאו בריכת זרמים גדולה ומחוממת. לפרטים – 052-9706479.

סוויטת הבית הלבן

סוויטת הבית הלבן ממוקמת במושב דלתון הציורי. הסוויטה המבודדת כוללת מיטה זוגית גדולה, ג'קוזי מלבני, סלון, מטבח מאובזר ועוד שלל פינוקים ואילו בחצר הסוויטה תמצאו בריכת שחייה פרטית מחוממת. בין היתר תוכלו להזמין לסוויטה ארוחת בוקר, ארוחת צהריים וארוחת ערב, מגוון רחב של טיפולי גוף, עיצובים מיוחדים לאירועים חגיגיים ועוד. לפרטים – 052-9708931.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות