x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

3 המלצות לבילוי משפחתי בראש השנה

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

3 המלצות לבילוי משפחתי בראש השנה

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

מסע מרתק אל העבר בחמת טבריה
גן לאומי חמת טבריה ממוקם על שפת הכנרת, ליד העיר טבריה, ובימי חג ראש השנה
(14-15 לספטמבר) ייערכו סיורים בין שרידיו של בית הכנסת העתיק שבמקום. בהליכה בין שבילי הגן ניתן להתרשם מתהליך השימור והשיקום של רצפת הפסיפס העתיקה, שבה תוכלו למצוא סממנים יהודיים המתקשרים לחגי תשרי. אם תבחרו ללון באחד מהצימרים בכנרת, שילוב של טבילה צוננת באגם יהפוך את החוויה לשלמה. באזור הכנרת שפע של אטרקציות מהנות ומזמינות, כמו – רכיבה על סוסים, טיולי טרקטורונים, שייט בנהר הירדן ועוד.
 

ראש בראש עם עפיפון במראשה בית גוברין
גוברין היא עיר קדומה בשפלת יהודה, סמוך לקיבוץ עין גוברין.  בבית גוברין ובסביבתה נחצבו מערות רבות, חלקן מערכות מורכבות היוצרות מבוך ענקי של אולמות וחללים, חלקן מתחת לאדמה. ביום שלישי ה-15 בספטמבר, כל המשפחה מוזמנת לפעילות מיוחדת לראש השנה– העפת עפיפונים על תל מראשה. המעוניינים יכולים להביא מהבית עפיפונים או לקנות במקום, וליהנות מהדרכות תצפית. אזור שפלת יהודה שופע מחלבות, מבשלות בירה, יקבים ועוד, לכן מומלץ לבקר באחת מהאטרקציות החקלאיות באזור.
 

אצילים רומיים ליום אחדפסטיבל אבירי ירושלים
מדי חג, מושכת אליה בירת ישראל תיירים רבים המגיעים לבלות ולטייל. אם גם אתם מתכננים להגיע לאזור לקראת החג, כדאי שתבדקו מראש מהם הצימרים המומלצים בירושלים. ומה עושים עם הילדים? במהלך ראש השנה, בימים 14-15 בספטמבר, ייערך פסטיבל אבירי ירושלים במוזיאון עין יעל.  תחת הכותרת "מסע בזמן", יתקיימו בפסטיבל מגוון סדנאות, פעילויות ואטרקציות, בהן- טורניר אבירים בינלאומי, בית ספר לגלדיאטורים, קליעה בחץ וקשת ועוד. הנאה מובטחת לקטנים, וגם לגדולים.

בחרו את הבילוי המשפחתי המועדף עליכם וצאו לדרך. חופשת החג הארוכה מאפשרת לכם לקחת הפסקה, לנוח ולהטעין מצברים באחד מהצימרים המומלצים לראש השנה בכל רחבי הארץ, ולפתוח את השנה כך שתהיה טובה באמת. חג שמח ושנה טובה!

 

אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות