x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
מבצע סופ
שזור - מושב

חופשה חלומית בבתי מלון מפנקים בארץ

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

חופשה חלומית בבתי מלון מפנקים בארץ

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

אומרים לנו שלא משנה איפה לנפוש - אלא עם מי. אך לעיתים הלוקיישן יכול לעשות את ההבדל. חשבתם פעם לצאת לחופשה בבית מלון בארץ? כן כן, ממש כמו בחו"ל, רק בלי העצבים של שדה תעופה, בלי להוציא אלפי שקלים, בלי צורך לתכנן יותר מדי זמן מראש ובלי להתבלבל עם השפה הזרה. לפעמים אנחנו שוכחים כמה קסומה הארץ שלנו וכמה שפע יש בה...

מזג אוויר מושלם, ירוק עד ונחלים זורמים, את האווירה הקסומה הזו תוכלו למצוא באחד ממלונות הצפון אצלנו. אם אתם מחפשים את המקום המושלם להירגע, לנשום אוויר נקי, לטייל יד ביד במושבות קטנות וציוריות, לטעום מטעמים מקומיים או אפילו לנפוש על שפת האגם, הצפון הוא המקום המושלם בשבילכם.

אם אתם מחפשים קצת באזז ולהיות ממש במרכז העניינים - תל אביב היא העיר בשבילכם. המלונות בתל אביב ידועים כמפנקים ומפוארים, העיר ללא הפסקה תספק לכם חוויה אורבנית ומרהיבה, שכוללת בתוכה את החופים היפים של הים התיכון, שופינג ללא הפסקה, מסעדות ובתי קפה מכל העולם, חיי לילה מטורפים, מרכזי תרבות של תיאטרון, מחול ועוד ועוד.

מתי הייתה הפעם האחרונה שנתתם לעצמכם ליהנות מעיר הקודש כתיירים, ללכת לאיבוד בסמטאות העיר העתיקה, לשבת בחומוסייה קטנה ומטריפה, לדבר עם המקומיים על הא ודא וממש להתרשם מהיופי התרבותי? יש גם מלונות לציבור הדתי, כמו אורחן המלך, ששומר על כשרות ושבת. ירושלים היא עיר של כולם ובשביל כולם - כל אחד יוכל למצוא בה פיסה קטנה להתחבר אליה.

למי שמחפש לברוח קצת מהנופים האורבניים דרום הארץ הוא התשובה. הדרום טומן בו כל כך הרבה סוגים של נופים ומקומות בילוי שונים שממש קשה להחליט לאן ללכת. חופשה בים המלח מציעה שקט ושלווה תוך שכשוך בים ומסיכות בוץ מרגיעות, חופשה במצפה רמון מבטיחה נוף מדברי, שלו, עצמתי ומגוון עצום של מסלולי טיולים ואטרקציות. אולי בכלל מתחשק לכם להגיע לקצה השני של הארץ ולנפוש במלון באילת וליהנות משופינג ללא מע"מ, מסיבות וחגיגות לתוך הלילה, ושיזוף בלתי פוסק על החופים.

אומרים ש"מה שרואים מכאן לא רואים משם"... ולכן הגיע הזמן לארוז מזוודה ולצאת לחופשה בבית מלון  ישראלי ולתת לעצמכם ולמשפחה שלכם את הצ'אנס להיות תיירים לרגע. זה הזמן ליהנות מההיצע הרב של המדינה שלנו. הגיע הזמן לראות את הארץ במבט קצת אחר - מפנק, משתלם ובעיקר חוויתי וקסום.

 

 

רוצים להתעדכן במבצעים ובהטבות רק לחברים של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל פלוס

אהבתם? נשמח אם תכתבו עלינו בדף שלנו: צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות