x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
מבצע סופ
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

אירוח בכפר דרוזי

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

אירוח בכפר דרוזי

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

למה כדאי לנו לצאת לחופשה בצימר דרוזי?

בשנים האחרונות יותר ויותר משפחות דרוזיות מציעות לכם לבוא לנפוש באירוח דרוזי בצפון הארץ. חופשה בצימר דרוזי תאפשר לכם הצצה מרתקת לחיי העדה וחווית אירוח שונה, המספקת לנופשים ולמטיילים את ההזדמנות להתערות למספר שעות בתרבות המקומית, יחד עם הצצה מרתקת לחיי העדה הדרוזית.

הכפרים הדרוזים שוקקי החיים בנויים לרוב על רכס או הר, ובתיהם בנויים על המדרון כשהם יוצרים ביניהם שלל סמטאות ורחובות מפותלים.

מומלץ לבלות בסיורים בסמטאות העתיקות, במפגשים עם תושבים מקומיים, וכמובן - להתענג על המאכלים הדרוזים.


להלן מספר המלצות לצימרים דרוזים בצפון הארץ:


White - סוויטות מפנקות מול החרמון – מג'דל שמס

בצפון רמת הגולן, ביישוב מג'דל שמס במרחק קצר מהחרמון, תוכלו להתארח ב-7 סוויטות מעוצבות ומאובזרות, הצופות  לנופו המרהיב של החרמון ולמטעי הדובדבנים, ומתאימות לאירוח משפחות וזוגות.
בחצר הסוויטות בריכה מחוממת ומקורה, ג'קוזי ספא, פינות מנגל ופינות ישיבה.

במתחם מסעדה המגישה אוכל דרוזי, וגם ארוחת בוקר מפנקת.


מלון בוטיק מרכז ירח - Moon Center  – מג'דל שמס

מלון בוטיק מרכז ירח במג'דל שמס משקיף גם הוא אל הנופים המדהימים של הרי הגולן. במלון 12 חדרי אירוח מפנקים וכמו כן ג'קוזי ספא ענק, חדרי סאונה וטיפולים, בריכה שחיה מקורה ומחוממת ועוד.

האירוח במלון כולל ארוחת בוקר עשירה וכמובן ממיטב מאכלי המטבח הדרוזי, ומתאים לזוגות, למשפחות ולקבוצות.


אילו עוד אטרקציות נמצאות באזור מג'דל שמס?

הכפר מג'דל שאמס נמצא בקרבת אתר החרמון ובמרחק נסיעה קצר לאטרקציות המרכזיות בצפון הגולן ובגליל העליון. באזור שמורות טבע  ומסלולי טיול - יער אודם, עין תינה, נחל משושים ועוד - וכמו כן אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה, בהן טיולי טרקטורונים, רכיבה על סוסים, מסעדות מעולות ועוד.


גן עדן בכרמל  - בכפר דליית אל כרמל

דליית אל כרמל ממוקם על רכס הכרמל. הוא הכפר הדרוזי הגדול ביותר בארץ ומהווה אטרקציה ייחודית בכל עונות השנה.

באווירה הררית וקסומה תוכלו למצוא את גן עדן בכרמל, מתחם אירוח המשתרע על חמישה דונמים וכולל 20 יחידות אירוח. בחצר המתחם בריכת שחייה פרטית המחוממת ומקורה בעונה, חמאם טורקי, ריהוט גן, פינות ישיבה, עצי נוי וגינה מטופחת.

חדרי האירוח מעוצבים בסגנון כפרי, עם פינות ישיבה מזרחיות וג'קוזי. ארוחות הבוקר כוללות את מיטב מטעמי המטבח הדרוזי. האזור שופע אטרקציות מכל הסוגים ולכל המשפחה, כמו השוק של דליית אל כרמל המציע חוויה רב חושית של ריחות וטעמים.


האחוזה בכפר - דליית אל כרמל 

מתחם סוויטות וצימרים נוסף בדליית אל כרמל הוא מתחם האחוזה בכפר. סביבת הצימר היא פרטית, מטופחת, שקטה ובה חצר עם עצי דקל, גינה ונוף מדהים בכל עונה. באחוזה לובי רחב ונעים עם קמין גם לשימוש האורחים ובו מוגשות הארוחות הביתיות, וחצר ענקית.

מאזור האחוזה אפשר לצאת לטיולים בטבע וליהנות מקסמיו של הכרמל הירוק והיפה, במקומות כמו נחל יגור, נחל אורן, מעיין אלרואי ועוד.


אל מנזול - אירוח כפרי דרוזי -  עוספיא

בעוספיא, השוכנת על הכרמל וגובלת בפארק הכרמל, נמצא הכפר הדרוזי השני בגודלו בישראל . אל מנזול הוא מלון בוטיק הכולל לובי יפהפה, חדר אוכל בסגנון כפרי ופינת ישיבה מזרחית הצופה אל נופי הכרמל, הגליל והחרמון. תוכלו לבחור בין סוויטות ממוזגות ומאובזרות לבין וילה אלמנזולינה המרווחת, הכוללת גם בריכה מחוממת וג'קוזי גדול, וכמו כן להתפנק בגינה על הגג ב- בספא אלמנזול - מתחם ספא עם ג'קוזי ספא ענק, חדר טיפולי מסאג' ובריכת שחיה לילדים. בנוסף, תוכלו למצוא במקום שפע של אוכל מסורתי, כולל ארוחת בוקר עשירה, ממיטב הטעמים של  המטבח הדרוזי.


לגעת בטבע - אירוח דרוזי בבית ג'אן

בית ג'אן היא מועצה מקומית בהרי הגליל העליון, בלב שמורת הרי מירון. במתחם האירוח 'לגעת בטבע'  ארבע סוויטות משפחתיות ושלוש סוויטות זוגיות, כולל ג'קוזי מפנק. לרשות האורחים לובי מרווח עם מטבח משותף וחדר אוכל. בחצר הסוויטות פרגולות עם פינות ישיבה, ערסלים, פינת מנגל, משחקיה לילדים, תאורה לילית נעימה ונוף מדהים שנמשך עד אין סוף. 

 

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות