x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
מבצע סופ
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים

צימרים משפחתיים לחגי תשרי

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

צימרים משפחתיים לחגי תשרי

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

בחופש הגדול קנינו כרטיסי טיסה, חנינו בנתב"ג וטסנו לחו"ל כדי לראות עולם. בראשון בספטמבר כמדי שנה הילדים התחילו את שנת הלימודים ובלי שהספקנו להגיד "איזה כיף שהחופש הגדול נגמר", הנה כבר עומדים להם בפתח חגי תשרי. אז כדי שהכיף לא ייגמר ועל מנת שגם את החגים הבאים עלינו לטובה תבלו כמו שצריך בחיק המשפחה האוהבת, הכנו עבורכם רשימה של צימרים משפחתיים מומלצים שממתינים רק לכם.

בקתות המעיינות – מושב רוויה (בקעת בית שאן, מועצה אזורית עמק המעיינות)

"בקתות המעיינות" הן בקתות עץ מאובזרות ומרווחות המתאימות לאירוח של משפחות עם ילדים, אך בהחלט יכולות להתאים גם לזוגות. סך הכול כולל המתחם ארבע בקתות עץ, כאשר בכל בקתה תמצאו ג'קוזי עגול גדול וכן בחצר המתחם ישנה בריכה פרטית מקורה גדולה. בסביבת המתחם ישנן אטרקציות רבות כשבין היתר מדובר בגן השלושה (הסחנה), גן גורו, גן לאומי בית שאן, רוב רוי (שייט בקאנו אינדיאני), גן לאומי כוכב הירדן ועוד. לקבלת פרטים נוספים אתם מוזמנים להתקשר לטלפון מספר 054-5554406.

פנינת האלונים – נווה זיו (מועצה אזורית מעלה יוסף)

פנינת האלונים, כשמה כן היא: פנינה אמיתית הכוללת ארבעה צימרים הטובלים בחורש טבעי. הצימרים הכפריים משקיפים על נוף עוצר נשימה וממוקמים בסמיכות רבה למגוון אטרקציות גליליות: אגם מונפורט (הפארק האקולוגי הראשון בארץ), מערת קשת, עכו העתיקה, ראש הנקרה, מבצר יחיעם ועוד. במהלך הקיץ ניתן להתרענן בבריכת השחייה שבמתחם ובימים הקרים האורחים מוזמנים להתחמם ליד הקמין המפנק. להזמנות ולקבלת פרטים נוספים התקשרו לטלפון מספר 052-9706869.

בקתות הגן הקסום – כלנית (מועצה אזורית מרום הגליל)

במרחק של 20 דקות מראש פינה וכעשר דקות נסיעה בלבד מהכנרת, מול הנוף הגלילי המהפנט, פועל לו מתחם בן שבע יחידות אירוח, העונה לשם: "בקתות הגן הקסום". מדובר למעשה בשלושה מבני אבן וארבע בקתות עץ, כשגולת הכותרת של המתחם היא ללא ספק בריכת השחייה המקורה והמחוממת שבחצר. ליד הבריכה הגדולה ישנו מרבד דשא רחב ידיים, עליו יכולים להשתולל הקטנטנים, בזמן שההורים נחים ונהנים מהחופש. לפרטים נוספים התקשרו לטלפון שמספרו 052-9706477.

בקתות עץ וינר – יסוד המעלה

במתחם של משפחת וינר, ישנן שלוש בקתות עץ בנות שתי קומות כל אחת, המתאימות לאירוח של משפחות עם עד ארבעה ילדים. האירוח כולל ארוחת בוקר עשירה ומפנקת אותה ניתן לאכול בכיף בחצר הפרטית רחבת הידיים. בכל בקתה ישנו ג'קוזי, טלוויזיה בכבלים ו-DVD, פינת אוכל, סלון ומטבחון מאובזר. הבקתות ממוקמות במרחק הליכה משמורת החולה ובקרבה רבה לכל האטרקציות המרתקות שיש לגליל העליון להציע ובכלל זה טיולי ג'יפים וטרקטורונים, רכיבה על סוסים, שייט קיאקים ועוד. בימים החמים תתאפשר כניסה לבריכה של המושבה. לקבלת פרטים נוספים אתם מוזמנים להתקשר לטלפון מספר 054-2012235 או לטלפון מספר 04-6930655.

הקליקו למידע נוסף על צימרים פנויים לראש השנה

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות