x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים

אטרקציות לילדים בדרום

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

אטרקציות לילדים בדרום

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

האם הדרום הוא הצפון החדש? כשבוחנים את תעשיית הצימרים המשגשגת ואת המגוון הבלתי נדלה של האטרקציות הדרומיות, נראה כי אכן כך הם פני הדברים. אם אתם מתכננים לצאת לחופשה משפחתית בדרום הארץ, טוב תעשו אם תקדישו כמה דקות כדי לקרוא את המאמר שכתבנו במיוחד בשבילכם. תמצאו בו מספר רעיונות לאטרקציות דרומיות המתאימות לילדים.

המצפה התת-ימי – אילת

רבים לא יודעים זאת, אבל כשנפתח המצפה התת-ימי המפורסם באילת בשנת 1975, הוא היה למעשה הראשון מסוגו בעולם. המצפה המרשים התפתח רבות במהלך השנים וכיום הוא בנוי מזוג אולמות השקועים בעומק של 12 מטרים מתחת לפני הים. במצפה התת ימי ניתן לבלות יום שלם ולעסוק במגוון פעילויות: בין היתר ניתן להאכיל בעלי חיים ימיים תוך כדי צלילה, לצאת להפלגה בסירת הזכוכית "קורל 2000", לצפות בסרטי טבע עוצרי נשימה ב"אושנריום" ועוד. בין האטרקציות המרכזיות הפועלות כיום במצפה התת-ימי תמצאו את בריכת הכרישים, אקווריום הדגים הנדירים ובריכות צבי הים וחתולי הים. לפרטים נוספים: 08-6364200.

פארק יטבתה – קיבוץ יטבתה

פארק יטבתה, הצמוד למחלבת יטבתה, מספר את סיפורו של השוקו המפורסם ביותר בישראל. הפארק כולל ארבעה מבנים כיפתיים המספרים כל אחד, חלק אחר של הסיפור השלם: קיבוץ ומחלבה, עולם המדבר, אנרגיה מתחדשת ורפת יטבתה. הכניסה לפארק וההשתתפות בפעילויות השונות כרוכה בתשלום ובתיאום מראש. לפרטים נוספים: 054-9798491.

סיור חקלאי בשדות כיסופים – קיבוץ כיסופים

קיבוץ כיסופים הוא אחד מיישובי עוטף עזה וישנם רבים המכירים אותו בעיקר בתור המקום שבו גדל הבמאי דרור שאול, היוצר של הסרטים הפופולאריים אדמה משוגעת ומבצע סבתא. כיסופים ממוקם במערב הנגב הצפוני ותושביו מתפרנסים בעיקר מחקלאות. ענפי החקלאות של הקיבוץ הם גידולי שדה, פרדסים, מטע אבוקדו, לול ורפת. בשנים האחרונות יצא הקיבוץ ביוזמה מבורכת של סיורים חקלאיים בענפי הקיבוץ השונים. דרך הסיורים יכולים הילדים ללמוד על מקורות המזון שהם אוכלים ולהתחבר לאווירה הכפרית המיוחדת השוררת בקיבוץ הקטן. לפרטים נוספים: 054-7917999.

טרקטורוני מדבר יהודה – ים המלח

טרקטורוני מדבר יהודה מזמינים אתכם לקחת את המשפחה לחוויה שכולה אקשן ואדרנלין. נכון להיום חברת טרקטורוני מדבר יהודה היא החברה היחידה בתחום טיולי הטרקטורונים הפועלת ברצועת החוף המשתרעת מאזור המלונות של ים המלח ועד לצפון מדבר יהודה. בנוסף לטיולי טרקטורונים מסעירים, מפעילה החברה גם טיולי ריינג'רים (ברכבי פולריס 4X4  לשלושה נוסעים), טיולי ג'יפים (בג'יפ סופה לעד שבעה נוסעים) וכן מארגנת טיולי אופניים מדבריים קסומים. כל רכבי השטח מבוטחים בביטוח מלא ומקיף המכסה גם ילדים מעל גיל שלוש.

חברת טרקטורוני מדבר יהודה מארגנת בין היתר טיולי זריחה, טיולי שקיעה, טיולי לילה, טיולים ארוכים של מספר ימים וטיולים יומיים קצרים. כמו כן ניתן להזמין חוויה מגבשת לכל המשפחה ולבני כל הגילאים הכוללת בנוסף לטיול עצמו גם סדנא להכנת פיתות בדואיות, רכיבה על גמלים, לינת קמפינג, חפלה מרוקאית עם רקדנית בטן ועוד הרבה הפתעות לבחירתכם. לפרטים נוספים: 052-6663180. 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות