הזמנות מחו''ל - זהירות נוכלים

כללי,   מרכז

אודות

על קצה המזלג


נוכלים ברשת

אחד המקצועות העתיקים בעולם  הוא הנוכלות!!
אופן העבודה הבסיסי של הנוכל הוא בכך שכל פעולותיו נראים לכאורה רגילים וכשרים.
 
בכל הזמנה או בקשה להזמנה יש לנקוט אמצעי זהירות שהרי מדובר בכספכם שלכם.אבל,
אם קיבלתם הזמנה או בקשה להזמנה שלא דרך אתר "צימר" חייבים אתם לבחון אותה טוב טוב לפני שאתם, אם בכלל,  משיבים לבקשה!
שימו לב, הפיתוי גדול! וכשתכנסו לדו-שיח עם המזמין תגלו שהעיסקה הרבה יותר משתלמת ממה שחשבתם , ורק בסוף תתחילו לספור את השטרות שעפו לחו"ל מבלי לשוב!
 
אי אפשר למגר את הנוכלים אבל אפשר להתגונן מפניהם וזאת במידה וננקוט בכמה צעדים בסיסייים.
 
להלן נציג כמה סימנים שצברנו במהלך השנים הקרובות. הדגש הוא על נוכלות באמצעות האינטרנט
ובשפה זרה (מה שמצטייר כזמנה של תיירים מחו"ל).
 
מאפיינים עיקריים:
* ההזמנה או הבקשה להזמנה נשלחת ישירות לכתובת המייל הפרטית שלכם. כמובן שבמקביל היא נשלחת לעוד מאות (אם לא יותר) למאגר כתובות המייל הנמצאות בידי השולח.
 
* כתורת המסמך יהיה בד"כ "אדון נכבד" או "מכובדי", Hello וכדומה אבל לא נראה בותרת את שם הצימר: שלום לסוויטות של צימר בחרמון" או אירוח כפרי בקיבוץ......
 
* ההזמנה כתובה באנגלית ומנוסחת ברמה טובה .
* חלק מההזמנות מתאפיינות בסגנון רשמי כאילו המזמין הוא גוף עסקי/ציבורי בד"כ משלחת.
לעיתים יחתם המסמך עם פרטיו המלאים של המזמין. לא פעם כשהתקשרנו אכן נענינו שלטחר מכן התברר כמתחזה, לעיתים כל הפרטים הינם פיקטיביים.
 
* ברוב הפעמים המזמין יבקש הצעת מחיר ומיד יציין שעם קבלתו הוא יעביר לכם את פרטי כרטיס האשראי.
 
*ההזמנות ברוב המקרים יהיו למספר לילות (5-10 ) למספר אורחים (3-5 זוגות או משלחת של 12 איש, כמרים, רופאים, מדענים) קרי הזמנה "רצינית שחבל שתחמוק לנו מהידיים!!"
 
6. אחרי שתשיבו בחיוב תקבלו תשובה שתפתיע גם אתכם! הנוכל יקבל כל הצעה בכל מחיר
ולעיתים יבקש להוסיף להצעה גם מדריך/מלווה, הסעה משדה התעופה, אוכל וכדומה.
 
7. בשלב הבא תקבלו הצעה שאי אפשר לסרב לה! עם סיפרים שונים ומשונים שסופם הוא בקשה שתעבירו לחשבונו סכום מסויים והרווח יהיה כולו שלכם!!
8. אין אנו יודעים אם מדובר בנוכל אחד או כמה ואם מדובר בנוכל מהארץ או מחו"ל.אנו כן יודעים שהם לא מרפים וכל שנה הם מבצעים מספר סבבים. אנו ננסה לידע אתכם בעניין בכל עת.
 
מסקנות:
1. כל הזמנה שלא הגיע דרך אתר "צימר" או כתובת שמוכרת לכם - חשוד!
2. לעולם לא להעביר כספים למזמין גם אם העביר בטחונות, כ.א. וכדומה.
 
סוף מעשה במחשבה תחילה!
צוות צימר.

 

חוות דעת

לתשומת לבך: אתר צימר לא מפרסם ביקורות גולשים אלא המלצות בלבד. חוות הדעת נכתבות ע"י הגולשים, ואין אתר צימר לוקח אחריות על תוכנן.

כתיבת חוות דעת על הזמנות מחו''ל - זהירות נוכלים

חובה למלא את כל השדות

* דירוג הניקיון:
* איכות השירות:
* התאמה האתר למציאות:
* תמורה הולמת למחיר:
* דירוג כולל:

לידיעתך: אנו שומרים על פרטיותך. כתובת הדוא"ל ומספר הטלפון שלך לא יפורסמו באתר. פרסום חוות הדעת יאושר רק לאחר אימות של החברה. לחברה יש את הזכות שלא לפרסם חוות דעת, ו/או לבצע שינויים בעריכה. מסיבות משפטיות, החברה תפרסם המלצות בלבד; ביקורות יועברו לטיפול ישיר של החברה מול המפרסמים.

X סגירה

לעסק זה עדיין אין חוות דעת.
הייה הראשון שכותב חוות דעת!
גילוי נאות
כל המידע בדף זה (כולל מחירים, מבצעים, תמונות, קופונים וכו') נכתב ומעודכן בידי בעל העסק או מי מטעמו. התמונות בדף הן להמחשה בלבד.

אם נתקלתם בשגיאה או טעות אנא כתבו לנו במייל

אטרקציות באזור

לכל האטרקציות באזור >>

שאלות ותשובות נפוצות על “הזמנות מחו''ל - זהירות נוכלים”

שעות הפעילות מפורטות בדף העסק ומשתנות בהתאם לעונות השנה, שעון קיץ וכדומה.
עסקים עם נגישות לנכים מציינים זאת בדף בית העסק. יחד עם זאת, מומלץ מאוד לברר מול בעל העסק את מידת התאמת הנגישות לצרכים שלכם קודם לביצוע הזמנה.
לא כל עסק הסגור בשבת הוא גם שומר שבת. חשוב לבדוק זאת מול בעל העסק קודם לביצוע ההזמנה.
בדף העסק מודגש אם האתר מותאם גם לילדים. יחד עם זאת חשוב לברר מול בית העסק התאמת המקום לגילאי הילדים שלכם.
במסגרת מיזם "קופון פלוס" רשאי בעל עסק לעדכן את קופוני ההנחה שלו בכל עת וללא הודעה מראש. סוג או פירוט ההטבה יהיה רק זה המפורסם ביום מימוש הקופון. למען הסר ספק, בררו מול בית העסק.
התוקף רשום על הקופון. יחד עם זאת, על-פי תקנון "קופון פלוס", גובה/סוג ההטבה יהיה אך ורק בהתאם למפורסם בדף בית העסק בעת מימוש הקופון בפועל.
ימי הפעילות מפורטים בדף בית העסק ועשויים להשתנות בהתאם לעונות השנה.

להיות ראשון זה מחייב - צימר הינו אתר הצימרים הותיק והמוביל בישראל!
zimmer.co.il 2001 - 2024 © כל הזכויות שמורות לצימר תיירות בע"מ