x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
מבצע סופ
שזור - מושב

תצפיות נוף במושב אמירים שחייבים לבקר

צוות צימר, עדכון אחרון: 12/8/2023

תצפיות נוף במושב אמירים שחייבים לבקר

קרדיט לתצלום: נוף מצימר אהבהב גלילית באמירים ©

מושב אמירים שבגליל העליון הוא  מושב וכפר נופש צמחוני-טבעוני בגליל העליון. המושב הוקם מושב אמירים הוקם על ידי קבוצה שאמיצה  אורח חיים צימחוני וטבעוני עם מודעות עמוקה לאורח חיים בריאותי.  אנשי המקום עוסקים בין השאר,  בענף ההארחה ומסעדות צמחוניות. בשל האופי הצמחוני של אמירים, תמצאו באמירים מוצרי בשר ודגים, במסעדות תפריט צמחוני וטבעוני בלבד. (ולאורחי הצימרים? אין טעם לשאול שוב ושוב אם יש מנגל בחצר!).
 
 
מעבר לנושא הבריאות ניחן המושב בנופי טבע מרהיבים. אמירים ממוקם בגובה 600 מטר מעפ"י מוקף בהרי הגליל המוריקים ותצפיות נוף מרהיבות לארבע רוחות השמים. 
במושב הוקמו שני מצפים לנוף המרהיב מצפה כנרת (ע"ש יצחק רבין ז"ל) ומצפה מנחם (ע"ש הטייס יוסי מנחם ז"ל)- מומלץ מאוד למי שעובר בסביבה צפונה או נופש בצימרים באמירים.
המצפים פתוחים בכל ימות השנה וללא תשלום.
 
מצפה כנרת באמירים
בתוך מושב אמירים בקרן הרחובות מצפה כנרת ורחוב מצפה מנחם ממוקמת אחת התצפיות המרהיבות של אזור הגליל והכנרת - "מצפה כנרת" ע"ש יצחק רבין ז"ל.
הגישה למצפה נוחה וכוללת שילוט (כולל עם עגלת תינוקות). במצפה מדשאה רחבה בצורת פרסה וספסלי ישיבה הפתוחים מול הנוף. מקום נהדר ומומלץ לפיקניק קצר ומנוחה. בחודשי הקיץ מקיימים קונצרטים לאור השקיעה.
במצפה עמדת תצפית לזכרו של עוזי ערמון קסט ז”ל בן המושב ממנה ניתן להשקיף על ההרים והישובים סביב: נטופה, ליבנים, הר תורען, נצרת, הר קוץ, הר תבור, הרי הגלבוע, קרני חיטין, מצוק ארבל, הרי דרום הגולן ועוד.
 
צימר לוין נוף מרהיב באמירים
נוף מצימר לוין באמירים
 
מצפה מנחם באמירים
בקצהו המזרחי של מושב אמירים, בקצה רחוב האורנים, על אחת משלוחות הר מצפה הימים הוקם מצפה מנחם לזכרו של הטייס הקרב סרן מנחם קשטן שנפל במלחמת יום הכיפורים.  האנדרטה מעוצבת כמטוס אחד המורכב משברי מטוסים שונים (שחק, אוראגן ונשר). אחדים מחלקיו הובאו מהמטוס המקורי.
במצפה מספר ספסלי ישיבה עם תצפית מרהיבה לנוף הסובב.
 
צימר און בר קייט באמירים
נוף מצימר און בר באמירים
 
מושב אמירים, אחד המושבים הציוריים בגליל עם הנוף המרהיב והירוק סביב מציע מגוון רחב של אפשרויות לינה ונופש ובכלל זה צימרים עמממיים, צימרים רומנטים ומבודדים לזוגות, צימרים עם בריכה, צימרים יוקרתיים, בקתות עץ ווילות מפוארות.
באתר "צימר" www.zimmer.co.il תמצאו את כל הפרטים אודות האירוח הכפרי, צימרים, במושב אמירים.
חופשה נעימה

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות