x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

המלצות לתכנון ועיצוב החצר בצימר

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/4/2023

המלצות לתכנון ועיצוב החצר בצימר

קרדיט לתצלום: zimmer.co.il©

Natiweb© 3/4/2023

המלצות לתכנון ועיצוב החצר בצימר

תכנון וחלוקת השטח: תכננו את השטח החצר בווילה שלכם כך שיהיה מחולק לאזורים שונים עם פונקציות שונות. כמה רעיונות לחלוקת השטח: פינת ישיבה, אזור בריכה, גינת ירקות או תבלינים, גינת משחקים לילדים ועוד

מגוון צמחיה: בחרו בצמחים שונים הכוללים עצים, שיחים ופרחים כדי ליצור רקע צבעוני ומגוון. עדיף לבחור צמחים מקומיים ועמידים לאזור הגידול ולתנאי המזג אוויר

פינת ישיבה: הקימו פינת ישיבה נעימה עם רהיטי גן איכותיים ונוחים. אפשר גם להוסיף מקרר קטן, מנגל או אפילו פרגולה לצל

מים: שקול להוסיף מקור מים, כמו בריכת שחייה קטנה, ג'קוזי או מזרקה. מקור מים יוסיף קסם לגינה ויכול גם לשמש כמקור הרגעה ורענון

תאורה: השקיעו בתאורה חיצונית בגינה כדי ליצור אווירה נעימה בשעות הערב והלילה. ניתן להשתמש בתאורת לד, פנסים, תאורה סולארית ועוד.

שבילים ומעברים: בנו שבילים בגינה באמצעות אבן, טרקוטה או גרניט המקשרים בין הנקודות החשובות לאורחים.

פינת משחקים לילדים: יש לשקול להקים פינה מיוחדת לילדים בגינה, עם גרסאות קטנות של אלמנטים כמו גלגלים, קפיצים או אפילו בית עץ(רק אלמנטים בטיחותיים).

גינת ירקות ותבלינים: ניתן ליצור גינת ירקות ותבלינים בעציצים, באדניות או בערוגות. זה יכול להוסיף לעיצוב הגינה וכמו כן לספק לאורחים ירקות ותבלינים טריים ואיכותיים.

בריכת שחיה: אם יש מקום בתקציב, שקול לבנות בריכת שחייה קטנה או ג'קוזי. זה יכול לשפר את הנוחות והאטרקטיביות של הצימר ולהוסיף ערך נוסף לאורחים.

אמנות ופיסולים: שילוב פריטי אמנות ופיסולים בגינה יכול להוסיף עניין וייחודיות לעיצוב. בחר פריטים שמשקפים את האישיות שלך ואת סביבת הצימר.

צל: מאוד חשוב, דאגו לכיסוי מספק של צל באזורי הישיבה והמשחק, כמו פרגולות, צלניות, שמשיות, עצי נוי ועוד. זה יכול להקל על האורחים ליהנות מהגינה בשעות היום החמות במיוחד.

עיצוב אנכי: בנוסף לעיצוב המאוזן של השטח, כדאי להוסיף פרטים אנכיים לגינה כמו  קירות פרחים בשילוב צמחיה תלויה.

מערכת השקיה: התקינו מערכת השקיה אוטומטית כדי לוודא שהצמחייה בגינה מקבלת את כמות המים הנדרשת בצורה אחידה ויעילה. זה יכול לחסוך זמן ומאמץ בניהול הגינה.

ייחודיות ואישיות: אל תהסס להוסיף פרטים ייחודיים ואישיים לגינה, כמו אבן קישוטית בעיצוב מיוחד, פינת זכרון או אלמנט שהבאתם ממסעותיכם בארץ ובחו"ל. זה יכול להוסיף נוכחות ואופי לגינה ולהפוך אותה למיוחדת עבורכם ועבור האורחים.

שילוב חיות ובעלי חיים: עידוד בעלי חיים כמו ציפורים, פרפרים ודבורים לבקר בגינה שלך יכול להוסיף חיים ואנרגיה לסביבה. שקול להקים קינים לציפורים, פרחים המושכים פרפרים או כלי מים קטנים לדבורים.

ריהוט ואביזרים: השתמשו בריהוט גן ואביזרים המשלבים חומרים טבעיים ומקומיים, כמו עץ, בטון או אבן. זה יכול להוסיף לנוחות ולסגנון הגינה, תוך שמירה על הרמוניה עם הסביבה המקומית.

מבנים קטנים: מבנים קטנים כמו בית עץ, מחצלה, גדר עץ או קיר פרחים יכולים להוסיף עניין ופונקציונאליות לגינה. כדאי לשים דגש על עיצובים קלאסיים וחומרים איכותיים.

עיצוב צבעוני: כדי ליצור גינה מרשימה ומגוונת, שקול לשלב צמחיה ואביזרים בגוונים שונים. כדאי ליצור קונטרסטים.

לסיכום

בניית ועיצוב גינה יפה ומוצלחת בחצר הצימרים בצפון משלבת תכנון מדויק, ייחודיות, פונקציונאליות ותשומת לב לפרטים הקטנים. אל תשכחו לקחת בחשבון את הצרכים וההעדפות של האורחים ולשמור על קשר עם הטבע והסביבה המקומית. כך תוכל ליצור גינה שתהיה נעימה, מזמינה ואטרקטיבית עבור האורחים שיבקרו בצימר.

תמונות מהחצר של צימר "אחוזת חנה" במושב שפר שבמרום הגליל

בקתות%20אחוזת%20חנה%20,%20שפר  

בקתות%20אחוזת%20חנה%20,%20שפר

בקתות%20אחוזת%20חנה%20,%20שפר

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות