x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

ציוד לקמפינג

צוות צימר, עדכון אחרון: 29/12/2023

ציוד לקמפינג

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

מהו ציוד החובה כשיוצאים לחופשה בקמפינג?

לחופשה בצימר או בבית מלון יתרונות רבים, אבל אם אתם מעוניינים בחוויה משפחתית מגבשת, ורוצים להרגיש יותר קרובים לטבע, לינה בקמפינג יכולה להיות פתרון נהדר. חלק מהכיף בקמפינג הוא להכין ארוחות משותפות בשטח, עם הילדים או עם חברים קרובים, לטייל בסביבה, ובערב ליהנות מזמן איכות של המבוגרים. בנוסף, קמפינג משפחתי עשוי לחסוך לכם סכום נכבד בהשוואה לחופשה בבית מלון.

עבור הילדים האפשרות של לינה שטח, בילוי בטבע עד השעות המאוחרות, שינה משותפת באוהל ויקיצה בזריחה היא מתכון להרפתקה מושלמת. בקמפינג ילדים לומדים שאפשר ליהנות גם מהדברים הפשוטים בחיים, וצמצום שעות המסך במשך מספר ימים אינו בגדר אסון.

קמפינג בצפון - קמפינג מטיילים דפנה
קמפינג בצפון - קמפינג מטיילים דפנה


מיקום הקמפינג - כשאתם מחפשים חניון לקמפינג כדאי לבדוק מהו המיקום המתאים ביותר עבורכם. קמפינג בצפון קרבת מקור מים, כמו מעיין או נחל, הוא תמיד רעיון מוצלח (רק לא לשכוח להביא כילה נגד יתושים) – כמובן רצוי שיהיה בצל. כדאי גם שהמקלחות והשירותים יהיו במרחק נוח מהמאהל.

אם בעבר היציאה לקמפינג הסתכמה באוהל בכינרת, היום מדובר בעסק מורכב הרבה יותר. כיום, אחד התנאים החשובים לקמפינג מוצלח הוא הציוד. גם אם אתם מגיעים לקמפינג עם רכב, תכנון נכון של הציוד הוא הכרחי.
קמפינג על שפת הנחל בצפון

מה מומלץ להביא לקמפינג?

אוהל לקמפינג – מומלץ לרכוש אוהל המיועד למספר גדול יותר של אנשים ממספר האנשים האמורים לשהות בו בפועל. אם אתם יוצאים לקמפינג עם מספר משפחות, יכול להיות שהילדים ירצו לישון ביחד. מלבד שקי השינה האוהל חייב להכיל גם מזרונים נוחים וכדאי שיהיה עמיד לגשם. אם אינכם רוצים לבזבז זמן על ניפוח מזרונים ועל הוצאת האוויר, כדאי שתחשבו על קניית מזרונים מתקפלים.

שק שינה – אם אתם יוצאים לקמפינג בקיץ תוכלו להסתפק בשק שינה קל יחסית, ואילו בחורף כדאי לבחור בשק שינה מבודד לקור.

פנסים –  ברוב אתרי הקמפינג יש חשמל ותאורה מרכזית, אבל זו אינה מאירה את פנים האוהל. חובה להצטייד בפנסים, ואפילו להשקיע בפנסי ראש, שישמחו מאוד את הילדים.

בטריות להחלפה ומטענים ניידים – קשה להסתדר בלי טלפונים ניידים, אפילו אם אתם מנסים להרגיש קרוב לטבע. כדאי להגיע מצוידים במטען נייד אחד לפחות לכל משפחה, וכמובן – סוללות לפנסים.
קמפינג בגליל חניון לילה בגליעל


מה לגבי שתייה ומזון?

מים – נכון, רבים מחניוני הקמפינג כוללים עמדות מים ומקלחות, אבל לא היינו מציעים לכם לנסוע לקמפינג בלי מים. במקום בקבוקי פלסטיק, אפשר להצטייד במנשא מים, המתאים גם לטיול בשטח.

אוכל – חשוב מאוד לתכנן מראש את הארוחות. כדאי להצטייד בפירות וירקות המתאימים לשטח. אם החלטתם להביא אורז ופסטה, כדאי שתדאגו גם למים לבישול.

ציוד לבישול – כדאי לדאוג לסירים המתאימים לבישול השטח, כמו פויקה. אם אתם מתכננים לבשל על גז – אתם זקוקים למיכלי גז או לגזייה. אם אתם מעדיפים מנגל אז תצטרכו פחמים. וכמובן - כלי אוכל, כוסות וערכת קפה ותה.

שולחן וכיסאות מתקפליםגם בטבע יותר נעים לאכול ליד השולחן.

משחקים לקמפינג - קמפינג מהווה הזדמנות טובה לשחק בכל המשחקים שהוזנחו בבית בגלל המסכים וטרדות היום יום. למשל, דמקה ושש בש, משחקי קלפים ומשחקי קופסה וכמובן – כדורגל.

קמפינג בצפון - אוהלים בצפון חניון לילה

ולסיום – איפה כדאי לצאת לקמפינג?

רשימת אתרי הקמפינג או חניוני לילה ארוכה וחניוני קמפינג תמצאו לכל אורכה ורוכבה של הארץ. הקפידו רק על חניונים מפוקחים המצויידים בכל השירותים ואמצעי הבטיחות. חניונים מסןג זה ניתן למצא ברוב שמורות הטבע והגנים הלאומיים המתווחזקים ע"י רשות הטבע והגנים וניתן לבצע הזמנות אונליין באתר האינטרנט של  הראשות.
באתר "צימר" www.zimmere.co.il  ניתן לצפות ברשימה המלאה עם כל הפרטים והמחירים בניהם:
באזור הצפון, תוכלו למצוא מתחמי קמפינג הממוקמים בקרבת מקורות מים ומסלולי הליכה, כמו קמפינג מטיילים פנה,  קמפינג בחורשת טל  או בגן השלושה.
אם אתם מעוניינים לשלב בקמפינג גם טיולים ואטרקציות, תוכלו לבחור בקמפינג המפנק של קייקי מעיין הגושרים. תוכלו לשלב טיול בנחל החצבאני (נחל שניר), ולבלות יום מושלם בקייקי הגושרים.
אם אתם מעדיפים את הדרום, נסו את פארק אשכול, בו תמצאו גם מגוון אטרקציות לילדים או את קמפינג פארק תמנע על שלל החוויות והאטרקציות שמציע הפארק..

קמפינג בפארק תמנע - קמפינג בערבה
קמפינג בפארק תמנע - קמפינג בערבה

 

חופשה נעימה!

#קמפינג #קמפינגבצפון #גלמפינג #גלמפינגבצפון #קמפינגבדרום #גלמפינגבדרום #ציודלקמפינג

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות