x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850

וילה למסיבת רווקות מפנקת

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

וילה למסיבת רווקות מפנקת

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

מסיבת רווקות, פעם הפתעה ייחודית, הפכה כבר למסורת ישראלית. יש סוגים שונים של מסיבות לרווקות, עם אטרקציות ופעילויות שונות בהתאם לאופי החוגגות. מבחר ההפעלות למסיבת רווקות הוא מסחרר: מסדנאות סושי, ריקודי בטן ועיסויים, ועד לסדנאות אלכוהול או סדנאות סטיילינג פרטיות.

אפשר לבחור לעשות את המסיבה בטבע ולהתארגן בהתאם, מה שיהפוך אותה ליותר מעין טיול. ואפשר כמובן לערוך אותה בבית, אם התנאים מאפשרים זאת. החסרון במסיבה בבית הוא אבדן הייחוד, וכדי לתת למסיבה את הפן הייחודי באמת, מומלץ לשכור וילה למסיבת רווקות, או צימר למסיבת רווקות, וכך להבטיח תנאים מעולים לכל הבנות, וחווייה מרגשת וחד פעמית.

בוילה ניתן להנות מכל הפינוקים: ספא, בריכה, סדנאות בישול, סדנאות סלסה וזומבה, או שף פרטי שיבשל למשתתפות ארוחה פרטית, הכל לפי תכנון מארגנות המסיבה.  בכל מסיבה נבחרת תוכנית ייחודית בהתאם לאופי המשתתפות והכלה, אך האירוע הוא תמיד אינטימי ומגבש.

מה היתרונות של וילה למסיבת רווקות?

בוילה אפשר להרגיש הכי בבית הרחק מהבית. לדוגמא, מבירור שערכנו באחת מהוילות בצפון, הוילה מציעה תנאים מפנקים, ג'קוזי, בריכה, חדרים מרווחים, מטבח מאובזר, חצר פרטית, ואת כל המקום והמרחב לערוך מסיבה פרטית בכיף ובהנאה. בהתאם לאופי המסיבה ניתן לשהות בחוץ או בפנים, לערוך מסיבת גן, סדנה אינטימית בתוך הוילה, או לשלב את כולם. הוילה מציעה תנאים אידאליים לבנות להעביר ערב בלתי נשכח יחד, להתפנק, לגבש את הקשר, ולחגוג יחד.

למידע נוסף מומלץ להיכנס לערוץ היו טיוב של צימר, לצפות ולהינות ממגוון סרטונים ומבצעים.  

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות