x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

החלקה על הקרח, דייג, שייט וכיף - בואו לגליל העליון!

צוות צימר, עדכון אחרון: 10/4/2016

החלקה על הקרח, דייג, שייט וכיף - בואו לגליל העליון!

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

הגליל העליון בצפון הארץ, מושך אליו ישראלים ותיירים רבים שמבקשים חופשה מהנה בנוף הררי ירוק-עד ויפהפה.

לצד – נחלים, שבילים מרתקים, שרידי עתיקות, כפרים ציוריים, הרפתקאות ופעילויות מהנות לכול המשפחה – הגליל העליון מציע גם חדרי לינה חלומיים, מעוצבים ומפנקים עם ארוחות גליליות טריות וטעימות מתוצרת מקומית אותנטית. אם גם אתם מתכננים לטייל בצפון, ומחפשים אטרקציות לילדים בגליל העליון, הנה כמה הצעות שיבטיחו כיף וחוויה אדירה לכול בני המשפחה.

רוצים להחליק על הקרח?

זוהי אחת ההזדמנויות הנדירות בישראל לחוות החלקה על קרח בזירה אולימפית של ממש... "מרכז קנדה" במטולה, העיירה הציורית והוותיקה, מציע, בין השאר, בריכה מקורה עם ג'קוזי חם, באולינג, סאונות, מגרשי סקווש, מועדון ירי, טניס שולחן, חדרי כושר ואפילו מגרש כדורגל (בקיץ אפשר ליהנות גם מבריכה חיצונית).

ניתן לרכוש כרטיס משולב למתקנים השונים:

-          כרטיס במחיר 115 ₪ כולל החלקה על קרח, באולינג, בריכה מחוממת, מתקני ספורט וסרט רב חושי.

-          כרטיס במחיר 72 ₪ כולל החלקה על קרח, ג'קוזי, בריכת פעוטות ובריכה מחוממת.

-          כרטיס במחיר 55 ₪ מאפשר החלקה על קרח + נעלי החלקה.

לפרטים נוספים ולזמני פעילות: כנסו לאתר של "מרכז קנדה" או התקשרו ל- 04-6950370

מחפשים מקום נחמד לדיג?

רוצים להצמיד פיתיון ולהשליך חכה למים? חורשת טל בקיבוץ הגושרים הוא המקום בשבילכם! באתר  בריכות דגים, זרמי מים מגניבים שבהם אפשר לטבול את הרגליים, ומתקנים לקמפינג לילי. כך שאם אתם אוהבים לבלות בחוץ, זהו המקום להגיע אליו. אבל, גם מי שמעדיף מגורים נוחים יותר, יוכל להזמין לינה באחד מבתי המלון באזור או באחד הביתנים המפוזרים על שפת הנחל הזורם בשמורת חורשת טל.

חוץ מדיג, תוכלו גם לטייל בצל עצי אלון התבור המרשימים בגובהם בשמורת הטבע "חורשת אלונים", לסייר בשמורת הסחלבים שבה צומחים מינים של סחלבים שלא תמצאו כמותם בארץ.

דמי הכניסה לשמורה: מבוגר – 40 ₪; ילד עד גיל 14 – 24 ₪; אזרח ותיק – 20 ₪; סטודנט – 34 ₪; למחזיקי מנוי של רשות הטבע והגנים – 20 ₪.

לפרטים נוספים ולזמני פעילות כנסו לאתר של "חורשת טל" או התקשרו ל- 04-6950370.

רוצים חוויה של מים בקייק?

לשוט במורד נהרות הירדן והחצבני, במסלול עדין שמתעקל לו דרך גדות נהר ירוקים, זו חוויה משפחתית מקרבת לבבות ומשעשעת. הקייקים בכפר בלום מציעים אטרקציות מיוחדות לילדים שכוללות מסלול לקטנטנים ומסלול  אתגרי וארוך (8 ק"מ).

בנוסף לשייט, האתר של כפר בלום מציע לילדים פעילויות אחרות כמו: משחקייה לפעוטות ופארק חבלים – טופרופ – שכולל אומגה למים שאורכה 90 מטרים, ירי בחוץ וקשת וקיר טיפוס. ואם אתם מחפשים הרפתקאות נוספות, תוכלו להזמין במקום אטרקציות כמו: טיול בטרקטורון, טיול אופניים ופיינטבול.

בפחות ממאה שקלים תוכלו לרכוש כרטיס לשייט קיאקים במסלול משפחתי. פרטים נוספים באתר של כפר בלום: kayaks.co.il, או בטלפון: 1-700-506611.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות