x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

המלצות ל-5 צימרים וילות למסיבת רווקות

צוות צימר, עדכון אחרון: 3/4/2023

המלצות ל-5 צימרים וילות למסיבת רווקות

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

בשנים האחרונות אנחנו עדים לטרנד שהופך לתופעה של ממש, מסיבות הרווקות, שאמורות להוות מעין מסיבת פרידה מחיי הרווקות ולסמן את כניסתה הקרבה בברית הנישואין. כמעט כל כלה בישראל זוכה להפקה מושקעת מצד חברותיה וקרובות משפחתה לפני החתונה. הסגנון של מסיבת הרווקות משתנה בהתאם לאופי של הכלה ושל חברותיה. יש כלות שמעדיפות בילוי צנוע במסעדה או בספא, אחרות מזמינות סדנאות שונות כמו סדנת בישול ויש בחורות שאוהבות ללכת עד הסוף עם הקונספט ולשכור וילה ליומיים, ובה הן רוקדות ומשתחררות, שותות אלכוהול, משחקות משחקי חברה ושוחות בבריכה. למספר קטן יותר של משתתפות שמעדיפות בילוי שקט ואינטימי מומלץ במקום וילה, לשכור צימר למסיבת רווקות.

בחירת צימר או וילה למסיבת רווקות היא משימה לא פשוטה. חשוב לבחור מקום שיהיה קרוב ונגיש מספיק לרוב הבנות. אם מדובר בווילה, צריך לוודא שיש בה מספר רב של חדרים ואם מדובר בצימר אפשר לשכור מספר בקתות באותו מתחם, בהתאם לכמות המשתתפות.

אז אם גם אתן מחפשות וילות או צימרים למסיבת רווקות לחברה שעומדת להתחתן, כדאי לכן לקרוא את ההמלצות שלנו לוילות והצימרים המומלצים ביותר למסיבות.

צימר או וילה למסיבת רווקות: מה הבחירה שלכן?

בכפר הנופש נופי גונן שבקיבוץ גונן יש בקתות חמודות, שתוכלו לשכור את חלקן ולהתחלק לזוגות או לקבוצות. חלק מהבקתות מתאימות לזוג, חלקן מתאימות לארבע בנות וחלקן לשש. בכל בקתה יש פינת ישיבה, חדרי שינה נוספים, שולחן אוכל, מקרר ופינת שתייה. מחוץ לבקתות יש בריכה גדולה שתוכלו לשחות בה ולהשתזף לידה. זה הבילוי האולטימטיבי למי שמחפשת רוגע ושלווה לצד החברות הטובות שלה לפני החתונה.

מסיבת רווקות מיוחדת: גם צימר שקט וגם קרוב לאילת

לדרומיות שביניכן, מומלץ לקחת לילה בקיבוץ הדרומי ביותר. באירוח בקיבוץ אילות יש דירות מרווחות שכל אחת מהן מיועדת לאירוח של עד שישה אורחים.  כל הדירות מאובזרות במטבחון, מזגן, טלוויזיות ופינת ישיבה. היתרון הוא שתוכלו ליהנות מהשקט של הקיבוץ ובכל זאת להיות קרובות לאילת במרחק של 10 דקות נסיעה ולבלות בעיר.

וילות וצימרים למסיבת רווקות במרכז

במרחק של 45 דקות נסיעה מתל אביב, במושב שדה יצחק, נמצא צימר לשדות, שמציע מגוון של יחידות אירוח, ביניהן הוילה  המכילה 3 חדרי שינה ו-3 חדרי רחצה, עם אפשרות לתוספת של שני חדרי שינה במרחק של 15 מטרים.  בסלון יש שתי ספות שנפתחות למיטה זוגית. בנוסף, תמצאו בווילה גם מצעים, מזגנים, פינת אוכל, מטבח מאובזר, מרפסת עם שולחן אבירים, מכונת אספרסו וניתן אף להזמין טיפולי ספא.

במושב אדרת שנמצא בעמק האלה, שוכנת האחוזה בעמק, וילה גדולה, מרווחת ומעוצבת בקפידה, עם בריכה גדולה ופרטית, המוקפת במיטות שיזוף נוחות, ריהוט גן, ג'קוזי ספא ומשחקי שולחן. בוילה יש 5 חדרי שינה שיספיקו למספר רב של בנות, מיזוג אוויר וטלוויזיות, מערכת קולנוע ביתית עם קריוקי, מטבח מאובזר, שלושה חדרי שירותים ושני חדרי רחצה.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות