x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
מבצע סופ
שזור - מושב

5 דברים שבטח תשכחו לארוז לחופשה בצימר

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

5 דברים שבטח תשכחו לארוז לחופשה בצימר

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

 

1.      בגד ים – ואל תגידו שלא אמרנו! רב הסיכויים שבצימר היוקרתי שבחרתם יהיה ג'קוזי מפנק ואולי אפילו בריכה... בסוף עונת הרחצה ובהגיעם של הגשם והקור אנו דוחפים את בגד הים עמוק בארון, ומחכים לקיץ הבא. אז לצימר אל תשכחו לקחת אותו! אין ספק שזהו חלק מכריע מצימרים מפנקים!

 

2.      נעלי הליכה – טוב, כנראה שבחופשה הרבה אנשים יירצו פשוט לשבת רגל על רגל במרפסת המרווחת ולהסתכל על הנוף וללגום יין משובח... אך אין לדעת, אולי פתאום ייתחשק לנו לעשות טיול קטן באיזור ולראות את הנופים המהממים של ארצנו הקטנטונת, בייחוד אחרי הגשמים הראשונים של החורף כשהכל פורח ובחרתם לנפוש בצימר רומנטי בדרום, לדוגמא. אי אפשר לעשות זאת בנעלי בית פרוותיות... אז תעשו מקום במזוודה לנעליים, על כל מקרה שלא יבוא!

 

3.      המטען של הפלאפון – ולא למטרות שאתם חושבים: חופשה בצימר היא חופשה. נקודה! לא מתעסקים בענייני עבודה ושאר דברים שוליים שמונעים מאיתנו להירגע ולשקוע בפינוק. אז בשביל מה צריך את המטען והנייד? בשביל התמונות, כמובן! בשביל להשוויץ אחר כך, בשביל לשלוח לילדים, להורים, לחברים. עובדתית רב האנשים שוכחים את המטען כשהם נוסעים. אז כבר עכשיו הכניסו אותו למזוודה, והיכונו לצלם תמונות מהסרטים!

 

4.      ביגוד חם – ישראל היא מדינה חמה; גם בדצמבר המעלות לא יורדות מ-25... אך בנופש בצפון, לדוגמא, תצטרכו מעיל או פליס חם איתכם, בדוק! בבוקר ובערב יכול להתקרר, ואולי אפילו במהלך היום תשמחו לעוד שכבה. אני לא האמא הפולנייה שלכם, אבל כדאי לארוז עוד חולצה ארוכה ומעיל, גם בשבילך, שאתה הכי גבר-גבר ואף פעם לא קר לך ואתה הולך במבול עם מכנסיים קצרים – כדאי לארוז!

 

5.      אוכל – גם אם אתם מתכננים לאכול במסעדות באיזור הצימר, כדאי להביא קצת אוכל, בין אם זה קרקרים, שלל ירקות, חטיפים מתוקים ומלוחים. תמיד מישהו רעב עשר דקות אחרי שיוצאים מהבית או רגע אחרי שיוצאים מהמסעדה, או שפתאום באמצע הלילה בא לך לנשנש איזה חטיף... ואפילו אוכל בשביל להכין יחדיו ארוחת ערב רומנטית... הצימרים מאובזרים היטב ומחכים רק לכם!

בא לכם גם? היכנסו לעמוד מגה צימר - צימרים יוקרתיים, והתפנקו עוד היום בצימר יוקרתי ומפנק

לא רוצים לפספס אף מבצע? צודקים! הישארו מחוברים לצימר ותוכלו לדעת על המבצעים הכי שווים:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל פלוס

אהבתם? נשמח אם תכתבו עלינו בדף שלנו: צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות