x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
מבצע סופ
שזור - מושב

עונת הפסטיבלים בדרום - 3 פסטיבלים מומלצים

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

עונת הפסטיבלים בדרום - 3 פסטיבלים מומלצים

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

פסטיבל התמר ה- 16
כבר יצא לכם להיות בהופעת זריחה? מדובר בחוויה בלתי נשכחת, לכן זה בדיוק הזמן לארוז ולנסוע עד למועצה האזורית תמר בים המלח. פסטיבל התמר מתקיים בחול המועד סוכות זו הפעם ה - 16, ומציע למבקרים מגוון מופעי מוזיקה מיוחדים, בשילוב יופיו המדברי של אזור ים המלח. בפסגת מצדה יופיעו אומנים כמו היהודים, כנסיית השכל, שולי רנד וארקדי דוכין, בהופעות שיימשכו עד הבוקר למחרת, כך גם תזכו לצפות ביופייה של הזריחה במקום הנמוך ביותר בעולם. בקיבוץ עין גדי תוכלו ליהנות מהופעות חינמיות באווירה נוסטלגית על הדשא המרכזי, וכך גם בפארק האקולוגי של נאות הכיכר, הממוקם על פתחת נחל אמציה. הפסטיבל מתפרס על פני 4 ימים, לכן מומלץ להזמין מראש לינה באחד מהצימרים בים המלח, הקרובים לאזור הפסטיבל, ולנצל את ההזדמנות המושלמת לחוות גם מוזיקה וחופש, לצד אטרקציות ומסלולים בטבע.
 

פסטיבל הקצב תמנע live
במשך חג הסוכות יהפוך פארק תמנע לפסטיבל קמפינג מוזיקלי המתאים למשפחות וילדים, עם מופעים וסדנאות גם לקטנים וגם לגדולים. הפסטיבל משלב בין חווית המדבר הייחודית בפארק, לצד אהבה לקצב, מוזיקה ותנועה. אז אילו פעילויות מחכות לכם בשלושת הימים הגדושים של הפסטיבל? סדנאות לכל המשפחה – קפוארה, סדנת תופים, סדנת ריקודים לטיניים, פעילויות יצירה ובנייה של כלי נגינה, מופע  "סטא-ג-דיש!"  של להקת "טררם", שהילדים יאהבו והמבוגרים גם, כיתות אמן מוזיקליות, מסלולי רכיבה על אופניים, מופעי הפעלה לילדים, הקרנת סרטים תחת כיפת השמיים, מסיבת קצב, מעגל מתופפים ענקי ועוד. ואם כל זה לא מספיק, במהלך היום תתקיים פעילות אתגרית של "תמנע אקשן", פארק אתגרי בסגנון פרעוני - זריקת כידונים מכרכרות פרעונים, טיפוס על גבי הירוגליפיים, פאזלים עתיקים, קליעה בחניתות ועוד. ומה עם ההורים? הופעות של מיטב האומנים מחכות לכם בכל ערב, ביניהם להקת טיפקס, מאור כהן, בום-פם, להקת A-Wa ועוד. אם מתחשק לכם ליהנות מכל העולמות, במקום הקמפינג חפשו לכם צימרים בערבה שיתאימו לאירוח משפחתי.

 

פסטיבל הבירה באילת
דווקא כשהטמפרטורות קצת יורדות ומזג האוויר כבר פחות לוהט, אפשר לתכנן קפיצה לעיר הדרומית, לבילוי מרענן. פסטיבל הבירה באילת, מתפרס על שלושה ימים בתחילת אוקטובר ויכלול הופעות חיות, מסיבות ויותר מ-50 מותגי בירה של חברות בינלאומיות, בירות ישראליות ובירות בוטיק יחכו לכם שתטעמו אותן. לאוהבי הז'אנר, אבל לא רק!


עשינו לכם חשק לחופש? אם לא השגתם כרטיסים אבל עדיין בא לכם קצת לשבור שגרה,
חפשו צימרים בדרום או צימרים באילת, לחוות קצת מדבר לפני שהחגים נגמרים. חופשה נעימה!



אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות