x
המועדפים שלי


הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

איך לצאת לחופשה משפחתית בוילה ולהישאר בחיים...

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

איך לצאת לחופשה משפחתית בוילה ולהישאר בחיים...

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

כשאנחנו חושבים על החופשה האולטימטיבית, הדבר הראשון שאנו חושבים עליו הוא כנראה טירה ענקית בקריביים, עם משרת צמוד, חוף ים פרטי במרחק יריקה, ובריכה ענקית + ג'קוזי. אבל הדבר העיקרי שאנחנו חולמים עליו? חופש. חופש מוחלט; מרגוע, כמה ימים של שקט, של רגיעה, ללא מחויבות, ללא טלפון, ללא צעקות, ללא ריבים, ללא דאגות.

זה נכון שילדים הם שמחה, והם גם כנראה המקור לדאגות ולחששות שלנו. כשיוצאים לחופש ללא הילדים זה יכול להיות מאוד מרגיע, אבל תמיד יש את המקום הזה במאחורה של הראש שדואג לשלומם, לא משנה שהם כבר מתכחשים לקיום שלנו ולא רוצים לדבר איתנו בכלל כי יש להם חיים משל עצמם..

אז חופשה עם הילדים. נשמע כיף, נשמע הגיוני. אבל איך מוציאים את המתבגרים מהמסכים? איך גורמים לכך שגם הם ייהנו, ולא ירגישו שמכריחים אותם לנסוע? שהפעילויות והאטרקציות לגילם? ומה עם הילדים הקטנים יותר – צריך לוודא שיהיה שם אוכל שהם יאהבו, פעילויות בשבילם... ואיך דואגים שיהיה מקום לכולם?

כנראה שעוד לא שמעתם על וילות נופש יוקרתיות, שמשלבות גם חופשה יוקרתית וגם כיף גדול עם כל המשפחה. בוילות יש, קודם כל - מקום לכולם. חדרים גדולים ומרווחים, נוף מהמם (אתם רק צריכים לבחור את המקום – וילות בדרום, בשביל אוויר המדבר המרענן? וילות בצפון בשביל הנופים המאלפים?) ומרחב לכולם לנשום. אתם יכולים לבחור וילת נופש עם כמות חדרים שמתאימה לכם, בלי חשש אם כולם יצטופפו בשניים-שלושה חדרים קטנטנים.

ישנן וילות נופש עם בריכות מפנקות וג'קוזי מרגיעים, ישנן וילות נופש שמתאימות למשפחות בהרכב גדול (למה לא לקחת גם את סבא וסבתא ובכלל לעשות שמח?!), וילות שמאפשרות להביא חיות מחמד, וילות מבודדות – שם תהיו רק אתם והמשפחה, בלי שאף אחד יפלוש לכם לחופשה הפרטית והחלומית שלכם.. רב וילות הנופש אפילו דואגות לארוחות בוקר טעימות וייחודיות, ומאובזרות היטב להכנת שאר הארוחות המשפחתיות שתכינו ביחד במטבח.

אז אפשר להגיד להתראות ללחצים ולדאגות, ושלום לחופשה האולטימטיבית, המפנקת, והמשפחתית ביותר. רוצים גם? היכנסו לעמוד הוילות שלנו והזמינו עוד היום חופשה משפחתית יוקרתית ומפנקת.

 

לא רוצים לפספס אף מבצע? צודקים! הישארו מחוברים לצימר ותוכלו לדעת על המבצעים הכי שווים:

צימר בפייסבוק | צימר ביו-טיוב | צימר בטוויטר | צימר בגוגל פלוס

אהבתם? נשמח אם תכתבו עלינו בדף שלנו: צימר בגוגל

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות