x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

חופשה משפחתית בקלי קלות

צוות צימר, עדכון אחרון: 10/4/2016

חופשה משפחתית בקלי קלות

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

חופשה משפחתית עם כל הילדים לא מוכרחה תמיד לעלות כל כך הרבה כסף וגם להיות כרוכה בלא מעט כאבי ראש. אפשר לצאת לחופשה נפלאה בצפון ולבלות עם הילדים בנעימים מבלי לשבור תכנית חיסכון וגם ללא מריבות או עניינים לא פטורים. איך עושים את זה נכון? איך מארגנים חופשה משפחתית בהצלחה ובעיקר כזו שתתאים באופן המושלם לכל בני המשפחה? התשובה, לפניכם.
 

1.      התחילו להיערך לחופשה מבעוד מועד – כדי להימנע מכאבי ראש מיותרים ובעיקר של הרגע האחרון, כדאי להתחיל להיערך לחופשה כמה שיותר מוקדם. הזמינו וילה בצפון למשפחות כמה חודשים לפני היציאה לחופשה וודאו שמדובר בוילה מתאימה. וילות בצפון למשפחות הן פתרון לינה מבוקש מאד לאורך כל השנה ולא פשוט לאתר וילה פנויה. מסיבה זו בדיוק חשוב להזמין אותה מראש כדי לוודא שאכן משוריין לכם פתרון לינה מתאים לחופשה, כזה שמיועד למשפחות עם ילדים.

 

2.      התאימו את הפעילות למזג האוויר – אם אתם מזמינים וילה בצפון למשפחות בחורף, קחו בחשבון שעשוי להיות גשום וקר מאד. ולכן, חפשו פעילויות שמתאים לבצע אותן במקומות סגורים וגם וילה מפנקת שתוכלו לשהות בה אם קר מדי או גשום מדי מכדי לצאת החוצה. אם אתם מזמינים וילה בצפון למשפחות בחורף, חפשו וילה שיש בה חימום בכל אחד מחדרי הוילה וגם טלוויזיה וחדרים מרווחים נעימים. אם אתם מתכננים חופשה לקיץ, נסו לשלב בחופשה שלכם כמה שיותר פעילויות "מקררות" ובעיקר כאלו שמשלבות מים. בצפון יש שפע של פעילויות כאלו שמתאימות לכל הגילאים ויכולות להיות פתרון מושלם לחופשה קיצית עם הילדים.

 

3.      שתפו את הילדים בתכנון החופשה – אם הילדים שלכם גדולים מספיק, שתפו אותם בתכנון החופשה. תנו להם להרגיש שגם הם לוקחים בכך חלק ותורמים לעניין. שאלו אותם מה יכול היה לעניין אותם, באילו מקומות הם היו רוצים לבקר או איך היו רוצים להעביר את החופשה המשפחתית בצפון. שבו איתם מול מפת האזור שאליו אתם נוסעים וסמנו יחד איתם על גבי המפה את כל האתרים והמקומות המעניינים שכדאי לעצור בהם במהלך החופשה שלכם. ספרו להם מעט על כל מקום ואתר וגם חפשו יחד איתם אטרקציות שאפשר לשלב.

 

הגדירו את התקציב שלכם מראש – כדי שלא תמצאו את עצמכם מוציאים כספים שאין לכם, חשוב שתגדירו את התקציב שלכם מראש. קחו בחשבון את מספר הימים, את עלויות הדלק, האוכל וגם הכניסה לאתרים. אל תשכחו שהזמנת וילה בצפון למשפחות מאפשרת לכם לחסוך בעלויות ולבשל בתוך הוילה, למשל, במקום לאכול בחוץ. חפשו דרכים לצמצמם בהוצאות והשתדלו להיצמד לתקציב שהגדרתם לעצמכם. השאירו לכם בצד סכום כסף מסוים לשעת חירום, במידה והתכניות ישתנו או תחליטו לבקר באתרים נוספים, מעבר לאלה שתכננתם. 
 

לרעיונות נוספים לחופשה משפחתית: http://www.northvillas.co.il/

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות