x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים
מבצע סופ
שזור - מושב

מלון בוטיק – האם זה בשבילכם?

צוות צימר, עדכון אחרון: 10/4/2016

מלון בוטיק – האם זה בשבילכם?

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

מלון בוטיק

בהגדרתו: מלון בעל מספר חדרים מצומצם - החל מ11 חדרים ועד עשרות בודדים. העיצוב שלו יוקרתי ומיוחד, לרוב בעל מוטיב אחיד. לעיתים כל חדר מעוצב בצורה ייחודית משלו, שקשורה למוטיב הכללי. המלון לרוב יהיה בבעלות פרטית ולא חלק מרשת, ויציע ללקוחותיו יחס אישי, שירותי ומפנק. מלון מסוג זה יבנה בדרך כלל בלוקיישן אטרקטיבי כמו מבנה היסטורי משומר.

קצת היסטוריה

הטרנד הבינלאומי אומץ בידי הישראלים בצורה רשמית בשנת 1998, אז נבנה מלון הבוטיק הראשון בתל אביב. הוא פתח את שעריו למבקרים בשנת 2001. כעשור לאחר מכן כבר נבנו רבים נוספים, והיום תוכלו למצוא מלון בוטיק בצפון ואפילו בפריפריה.

יתרונות המלון-רומנטי ושקט

המלון מיועד לאנשים שמחפשים יותר ממקום לינה, כמו מלון סטנדרטי. שהייה במלון בוטיק היא חוויה בפני עצמה. העיצוב המדהים והמוקפד, שבדרך כלל נעשה בידי מעצב מפורסם, מספק תפאורה מדהימה גם מבלי לעזוב את כתלי המלון. תוכלו לבחור את המלון על פי טעמכם האישי: מדברי, צרפתי, אחוזה אירופאית וכו'. האווירה האינטימית במלון, שנובעת מגודלו, מאפשרת לאורחיה להירגע ולנפוש בצורה אקסקלוסיבית באמת. בלי צרחות בבריכה ובלי דחיפות בדרך לבופה. מנהל המלון הוא בדרך כלל בעל המקום, על כן מובטח לכם יחס אישי נטול ביורוקרטיות של רשת מנוכרת.

למי זה לא מתאים

ראשית, אם תכננתם חופשה משפחתית, מלון בוטיק הוא בהחלט לא בשבילכם. השהייה במלון מותנית בגיל מסוים, על כן תמצאו בו בעיקר זוגות או אנשים יחידים. כיוון שמלונות הבוטיק נבנו כאנטיתזה למלונות המסחריים, בעבר לא נמצאו בהם אטרקציות שניתן למצוא במלון רגיל. כיום, חלקם כבר מציעים שירותים אלה, אך עדיין מומלץ לבדוק טרם ההזמנה אם קיימים השירותים בהם אתם חפצים כמו: בריכה (תשכחו מצוות הווי ובידור), ספא, חדר כושר וכדו'. אז מה עם המחיר? המחיר מתחיל מכ900 שקלים לזוג לילה ויכול גם לעבור את תווך ה- 2000 שקלים. אם תכננתם חופשה זולה יותר, כדאי שתבחנו אלטרנטיבות אחרות, או שבכל זאת תשקלו להשקיע בחוויה החד פעמית הזו. המחיר יכלול לרוב רק ארוחת בוקר ותאלצו לסעוד צהריים וערב במסעדות הסמוכות למלון.

שימו לב- בהעדר הגדרה רשמית של משרד התיירות ל"מלון בוטיק", מלונות קטנים אימצו לשמם את המילה 'בוטיק' על אף שאינם מציעים את אותה חווית נופש שמציעים לכם מלונות הבוטיק המקוריים. כך תוכלו למצוא את עצמכם שוהים בחדר קטן בחורבה. לכן כדאי לראות קודם ההזמנה תמונות של המלון, לעיין היטב בשירותים המוצעים בו ואף לקרוא ביקורות של מבקרים ששהו במלון.

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות