x
המועדפים שלי


הבקתות של אורלי
שזור - מושב
החל מ-
850
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
מבצע סופ
שזור - מושב

מוזיאונים שכדאי לראות בחול המועד פסח 2019

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

מוזיאונים שכדאי לראות בחול המועד פסח 2019

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

כמדי שנה בחול המועד פסח, בנק הפועלים מממן כניסה חופשית לעשרות מוזיאונים, פארקים ואתרי מורשת ברחבי הארץ, מהמוזיאונים הגדולים והמפורסמים כמו מוזיאון ישראל בירושלים ומוזיאון תל אביב, ועד מוזיאונים קטנים וידועים פחות. המסורת הזאת זכתה לפופולריות רבה בקרב ישראלים ותיירים, המנצלים את ההזדמנות לספוג קצת תרבות – ובחינם – במהלך חופשת הפסח. בכתבה הזאת נמליץ על כמה מהמוזיאונים המומלצים ביותר לביקור.
 
 
 
מוזיאונים בחיפה והצפון
 
 

מוזיאון טיקוטין לאומנות יפנית בחיפה – המוזיאון היחידי בארץ המוקדש לתרבות היפנית. המוזיאון הוקם על ידי פליקס טיקוטין, אדריכל יליד הולנד ואספן של חפצי אומנות יפנים, שבזמן מלחמת העולם השנייה הסתיר את האוסף במקום מסתור בהולנד. לאחר שהסתיימה המלחמה הוא חילץ את האוסף ויצר קשר עם ראש העיר חיפה דאז, אבא חושי, וביחד הם פעלו להקמת המוזיאון.

אוסף המוזיאון כולל מגוון רחב של ציורים, פסלים וחפצי אומנות שימושית המציגים את ההיסטוריה של יפן, בעיקר בין המאות ה-14 ועד ה-19, החל בחרבות סמוראים וכלה בציורי דיו, רישומי קליגרפיה ופסלי מיניאטורות.

כתובת המוזיאון: שדרות הנשיא 89, חיפה

שעות הפתיחה בחול המועד: ימים א'ד', 21 עד 24 באפריל, 10:00–19:00

יום ה', 25 באפריל, 10:00–14:00

 

סימפוזיון הפיסול הבינלאומי "אבן בגליל" במעלות תרשיחא - כמדי שנה בפסח, עיריית מעלות תרשיחא מארחת את סימפוזיון הפיסול הבינלאומי הנחשב "אבן בגליל" באגם מונפורט. האירוע מביא אליו פסלים מכל מהעולם, העובדים על יצירה חדשה במהלך חול המועד. בסוף הסימפוזיון פסלי האבן מפוזרים ברחבי העיר מעלות. במהלך הסימפוזיון נערכות סדנאות יצירה לילדים, הופעות, ירידי אמנות ומזון ועוד.

כתובת: אגם מונפורט, מעלות תרשיחא

שעות פעילות: 21–23 באפריל, 10:00–200:00

 

מחפשים צימר באזור? הקליקו למידע על צימרים בצפון>>
  
  
מוזיאונים במרכז

  
  

מוזיאון העיצוב בחולון – במרכז העיר חולון נמצא מוזיאון המוקדש לעיצוב ומציג תערוכות בינלאומיות בכל תחומי העיצוב. מבנה המוזיאון הוא פנינה ארכיטקטונית בפני עצמה, והוא תוכנן ועוצב בידי רון ארד, מהמעצבים והאדריכלים המובילים בישראל.

במוזיאון מוצגת עכשיו תערוכת יחיד של המעצב ההולנדי מרטן באס, הנחשב לאחד המעצבים המובילים בדורו, המתמחה בעיצוב רהיטים ופריטים הנעים על הקו הדק בין אומנות ועיצוב. בנוסף, מוצגת תערוכה על הקשר בין הנדסה ועיצוב דרך המוצרים האייקונים של המותג דייסון. מדי שבת נערכות פעילויות לכל המשפחה.

כתובת המוזיאון: רחוב פנחס אילון 8, חולון

שעות הפתיחה בחול המועד: ימים א'ד', 21 עד 24 באפריל, 10:00–18:00

יום ה', 25 באפריל, 10:00–14:00

 

המוזיאון הישראלי לקריקטורה וקומיקס בחולון – המוזיאון היחידי בארץ הנותן במה לאומני קריקטורה וקומיקס. המוזיאון הוקם ב-2007 ומאז הוצגו בו עשרות תערוכות בנושאים שונים. נוסף על תערוכות הקבע, על ההיסטוריה העתיקה של הקומיקס עוד מימי מצרים העתיקה, ועל חלוצי הקומיקס הישראלי, מוצגות בו תערוכות מתחלפות על קומיקס בשואה, ועל דמות הישראלי כפי שהיא מתבטאת בקומיקס. במוזיאון גם נערכות פעילויות יצירה לכל המשפחה.

כתובת המוזיאון: רח' ויצמן 61, חולון

שעות הפתיחה בחול המועד: ימים א'ד', 21 עד 24 באפריל, 10:00–15:00

יום ה', 25 באפריל, 10:00–13:00

 

לצימרים פנויים בפסח ובחול המועד>>

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות