x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

צימרים לסילבסטר 2017

צוות צימר, עדכון אחרון: 13/10/2022

צימרים לסילבסטר 2017

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

הוזמנתם למסיבת סילבסטר שעתידה להתקיים רחוק מהבית ולא מתחשק לכם להתפשר על איכות השינה שלכם בלילה הראשון של 2017? מעוניינים להתרחק מכל ההמולה ובמקום להתחכך בכל המי ומי, להתחכך האחד בשנייה והאחת בשני? מתחשק לכם לפתוח את השנה החדשה בג'קוזי מפנק, עם שתי כוסות שמפנייה ולשכוח מהעולם? מצוין! רבים מעדיפים להתחיל את השנה החדשה בצימר מפנק, במקום להתעורר לעוד יום שגרתי, שכן כפי שאתם ודאי יודעים, היום הראשון של השנה החדשה, לא אחת מבשר על אופייה של השנה כולה.

במאמר שלפניכם נספק לכם מספר הצעות לצימרים מופלאים, שיוכלו לשרת אתכם נאמנה בסילבסטר הקרוב. לפני שנפתח בדברים רק נמליץ לכם להזדרז, שכן בכל הקשור להזמנת צימרים לסילבסטר, אין כזה דבר, "מוקדם מדי". את הסיור נתחיל בהרי הצפון ומשם נמשיך דרומה, עד לאילת.

סוויטות הר ונחל – בריכת שחייה

רכס הרי נפתלי הוא ביתם של צימרים רבים, אך מתחם הסוויטות "הר ונחל", הוא מתחם ייחודי ביותר, המתבלט בשל יופיו ורמת הפאר שלו, הבאה לידי ביטוי בכל פרט ופרט בשלוש הסוויטות המרכיבות אותו. הסוויטות המפוארות והחדשות פונות לנוף עוצר נשימה וטובלות בשקט ההררי הממכר. כל אחת מהסוויטות כוללת ג'קוזי, פלזמה, פינת ישיבה, מזגן חדש, שולחן אוכל, מיטה זוגית מפנקת ומטבח מאובזר. בשתיים מהיחידות ישנו חדר שינה פרטי להורים ובאחת מהיחידות ישנו גם חלל פתוח בעל חלון ענק, המאפשר להשקיף ישירות מהמיטה על ההר. בדישון וסביבתו פועלות אינספור אטרקציות, לרבות מסלול אתגרי במערת עלמה, טיולי טרקטורונים (במושב עצמו), טיולים סוסים (בחוות ורד הגליל) ועוד.

סוויטות אפיריון

במושב חזון שבגליל, מול נופים מרהיבים ושקיעות רומנטיות תתארחו בסוויטות היוקרתיות - הסוויטות מאובזרות ומעוצבות ברמה גבוהה המתאימה לאירוח זוגות אוהבים. במתחם הסוויטות תהינו מבריכת זרמים ע-נ-ק-י-ת ,מיטות שיזוף ופינת ישיבה קסומה המשקיפה אל השקיעות הרומנטיות. 
בכל סוויטה מיטה זוגית גדולה עם מצעים מלטפים, ג'קוזי ספא גדול ומפנק הצופה אל הנוף הקסום, חדר רחיצה עם מקלחון זוגי + זרמי מים ועוד.

צימרים באילת

בדרך כלל אילת מתקשרת עם מלונות עצומים באופן אוטומטי, אבל לא מעט ישראלים מסרבים לוותר על אווירת הצימר, גם בעיר הדרומית ביותר שלנו. במיוחד עבורם, הוקם הצימר האילתי בשנת 2004, הכולל שני חדרים, חצר של עשרה מ"ר, מטבח מאובזר המאפשר לבשל ארוחות שלמות באופן עצמאי, שפע של חנייה ועוד הרבה פינוקים. הצימר מתאים לזוג שמעוניין לפתוח את השנה עם קצת רומנטיקה דרומית, אך בהחלט יכול להתאים גם לזוג עם שלושה ילדים. הצימר ממוקם בסמוך לפארק שחמון והעישון בו אסור. בצמוד לצימר, הוקם הפנטהאוס המפואר: דירה בת שלושה חדרים עם מרפסת רחבת ידיים, הצופה על כל העיר. הדירה מתאימה לאירוח של עד שמונה אנשים ולפיכך יכולה להתאים כמו כפפה ליד למסיבות רווקים או רווקות או סתם להתכנסות של חברים לכבוד הסילבסטר. 
 
 
צימרים נוספים הפנויים בסילבסטר
 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות