x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
מבצע סופ
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

אטרקציות גיבוש וכיף לעובדים בראש השנה

צוות צימר, עדכון אחרון: 10/4/2016

אטרקציות גיבוש וכיף לעובדים בראש השנה

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

סיור חגי תשרי בירושלים

את העיר ירושלים עוטפת אווירה מיוחדת של קדושה וקסם, לקראת חגי תשרי העיר הופכת יפה עוד יותר, בשעות הערב כבר אפשר להרגיש במזג האוויר הקריר המאפיין את ירושלים ובאוויר הצלול המשכר. ימי כיף לעובדים בירושלים ישלבו טיולים בשוק מחנה יהודה, טיול אל רחבת הכותל המערבי וסמטאות העיר העתיקה, סיור במתחם הקניות ממילא הסמוך לכותל המערבי ואתרים נוספים. את הסיור כדאי ללוות עם מדריך מקומי מקצועי ולסיים בארוחת ערב באחת ממסעדות העיר. רעיון מיוחד בעבור קבוצות עובדים באווירה צעירה יהיה סיור סאגווי בירושלים.  

רכיבת שטח : טיולי ג'יפים או טרקטורונים

מזג האוויר הנהדר של חודש ספטמבר מעורר את החשק לצאת לטיול, זה הזמן לארגן יום כיף לעובדים המשלב טיולים בארץ. באזור הצפון אפשר יהיה למצוא מבחר גדול של מסלולי טיול ופארקים בהם אפשר להקים מתחם פיקניק גדול. עובדים אמיצים יוכלו להשתתף ברכיבת סוסים, שייט קיאקים, פיינטבול וטיולי שטח בג'יפים או טרקטורונים. טיולי ג'יפים מתאימים מאוד גם לעובדים מבוגרים, הנסיעה בשטח היא חוויה מיוחדת ומשעשעת.  

יום כיף לעובדים עם כל המשפחה 

חגי תשרי הם יותר מכל חגים משפחתיים, תהיה זו הזדמנות נהדרת להזמין גם את בני המשפחה של העובדים לקחת חלק ביום הכיף. את הפעילות המשפחתית יש לארגן מעט אחרת תוך התייחסות גם לצרכים של הילדים. רעיונות מתאימים יהיו ימי כיף לעובדים במתחם בריכה בקאנטרי קרוב, טיול משפחות מהנה אל עמק המעיינות בצפון, פיקניקים גדולים עם מתקני משחק מתנפחים לילדים ומתחם משחקי ענק, פינות יצירה לילדים, סיור משפחות מתוק אל מפעל שוקולד.

איך לפתוח את השנה החדשה האווירה מתוקה מבלי לצאת מהמשרד?

אם החלטתם לדחות את יום הכיף למועד מאוחר יותר, ניתן יהיה להפיק כעת לקראת ברכת ראש השנה אירוע פנימי במתחם המשרדים. את הרמת הכוסית השנתית השגרתית תשדרגו מעט עם דוכן גלידה נייד, שירותי קייטרינג ומופע קסמים או מוזיקה. העובדים יעריכו מאוד את ההשקעה. אל תשכחו לסיים את הרמת הכוסית בהכרזה כי צפוי לכולם יום גיבוש לא שגרתי ומהנה במיוחד בקרוב, יום גיבוש של קמפינג, יציאה אל הטבע, רכיבה, ברביקיו והמון הפתעות. תופתעו לגלות כי גם בעבור העובדים תקופת החגים היא תקופה מאוד עמודה, רבים מבניהם יעדיפו לצאת ליום גיבוש בחודש הבא לאחר החזרה מחופשת החגים. 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות