x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

4 מלונות מיוחדים ברחבי העולם שאתם חייבים להכיר

צוות צימר, עדכון אחרון: 19/10/2022

4 מלונות מיוחדים ברחבי העולם שאתם חייבים להכיר

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

Spheres – האי ונקובר, קנדה
 
יצא לכם פעם לישון בבית על העץ? אולי כשהייתם ילדים, אבל בתוך חורשה ירוקה באי ונקובר בקנדה נמצא מתחם שכולו בתי עץ כדוריים המיועדים ללינה של זוג או של יחידים.
 
בתי העץ במתחם "Free Spirit Spheres" נבנו באופן ייחודי השואף ליצור חיבור רוחני בין האדם לטבע, כל זאת מבלי לפגוע בחורש הטבעי של היער ובבעלי החיים. נשמע לכם כמו פרק ב"הישרדות"? אומנם מדובר בחוויה שונה ומיוחדת, אך בתי העץ מחוברים לחשמל ולמים ומאפשרים לכם לנפוש קרוב לטבע מבלי שתצטרכו להתפשר על תנאים נוחים. כמה תשלמו על לינה בין ענפי העצים? בין 145-415 דולר ללילה, תלוי באיזו יחידה תבחרו לשהות.
 
Molja Lighthouse – אלסונד, נורבגיה
 
אלסונד היא עיירת חוף נורבגית קטנה ומקסימה, שנראית כאילו נלקחה היישר מספרי האגדות. בכניסה לנמל העיירה, בקצה שובר הגלים נמצא מגדלור "Molja"- מגדלור בן מאה וחמישים שנים שהוסב למלון בוטיק בעל חדר אחד בלבד. החדר בעל שתי קומות בקוטר של שלושה מטרים בלבד, עוצב בקפידה על ידי אותם האדריכלים שאחראים לעיצוב בית האופרה באוסלו. מה לגבי כל הפינוקים שאנחנו אוהבים בחדר מלון רגיל? גם כאן לא תאלצו להיפרד מאמבטיה מרווחת, מיטה זוגית גדולה וארוחת בוקר המגיעה עד פתח הדלת. הבונוס האמיתי הוא נוף ים כחול המקיף את המגדלור מכל עבריו והופך את חווית השהייה במלון לפסטורלית מתמיד.
 
La Torretta di Villa Edera- מונגליה, איטליה
 
בכפר הקטן מונגלייה השוכן בחבל ליגוריה שבריוויירה האיטלקית, תוכלו להרגיש כאילו אתם על סט של סרט תקופתי וללון בחדר הממוקם במגדל. המגדל שהוסב למלון, הינו חלק ממצודה ענקית שנבנתה בשנת 1173 על ידי צבא גנואה. המלון כולל את כל הפינוקים כולל בריכה פרטית, חוף ים במרחק הליכה קצרה ומרפסת שמש ענקית ממנה תוכלו לצפות בזריחה. העיירה עצמה היא מוקד משיכה לתיירים רבים, ותוכלו למצוא בה שפע של מקומות בילוי, מסעדות, אטרקציות כמו פסטיבל שמן הזית, טעימות יין ועוד.
 
Swanky Mint Hostel – זאגרב, קרואטיה
 
מלונות רבים נבנו על יסודותיו של אתר היסטורי או בניין עתיק, אבל המלון "Swanky Mint" בבירת קרואטיה התחיל את דרכו כלא אחר ממפעל לצביעה וייבוש טקסטיל. לכן בהסתובבות בתוך מתחמי המלון צפויה לכם חוויה שונה וייחודית, מאחר וכל החומרים והמבנים מהמפעל המקורי שופצו על מנת לשמש את מתקני המלון – דלתות הפלדה התעשייתיות הפכו לדלתות בחדרים, מחסן הסחורה הפך לבר ומסעדה וחניית המשאיות הפכה לפינת ישיבה ומרפסת שמש, אידאלית לבירה של סוף היום או לארוחת צהריים קלילה. אם ייצא לכם לטייל בקרואטיה, אל תפספסו!
 
אם אתם נשארים בארץ אבל עדיין בא לכם לגוון במיקום מיוחד או סתם להתפנק, חפשו צימרים בצפון או צימרים יוקרתיים. חופשה נעימה!
 
 
אל תשכחו להתעדכן במבצעים ובהטבות במיוחד לגולשים של צימר:

 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות