x
המועדפים שלי


צימר טוב באהבה
תל תאומים
מבצע סופ
שזור - מושב
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

המומלצים לשנת 2018: צימרים עם ספא

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

המומלצים לשנת 2018: צימרים עם ספא

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

כשהטמפרטורות בחוץ מתחילות לרדת, יורד איתן גם החשק לצאת החוצה ולטייל. זוגות רבים ומשפחות רבות מעוניינים לצאת לנופש קצר, אבל חושבים פעמיים לפני כן, מהחשש שמזג האוויר יאלץ אותם לבטל תכניות שיתקיימו תחת כיפת השמיים. זה לא אומר שבחורף לא מגיע לכם לצאת לחופשה, או שאתם צריכים לגמרי לוותר על האפשרות לצאת לנופש בארץ. היום יש צימרים רבים המפוזרים ברחבי הארץ ומציעים אירוח מא' עד ת', כולל טיפולי ספא שישדרגו את החופשה ולא תצטרכו לצאת מהצימר, גם כשבחוץ סוער.

אז אם גם אתם מתכננים חופשה זוגית או משפחתית בצימר ומפחדים שלא יהיה לכם מה לעשות בשעות הפנאי, תבדקו את חמשת הצימרים הכוללים ספא המומלצים ביותר לשנת 2018.

1.      בקיבוץ אורטל נמצא צימר הנוף הצפוני, המציע בקתות אירוח משלושה סוגים שונים. כולן כוללות מיטות מפנקות, ג'קוזי, טלוויזיה ומקלחון. בנוסף לשהות בבקתות, תוכלו ליהנות גם מטיפולים אלטרנטיביים לגוף ולנפש, המבוצעים על ידי מטפלת מוסמכת וכוללים עיסוי הוליסטי, עיסוי עם אבנים חמות ועוד מגוון טיפולים.

 

2.      באחוזת ציפורי בגליל התחתון, יש חדרי אירוח רומנטיים עם ג'קוזי, מטבחון מאובזר, טלוויזיה בלווין, מקלחת ושירותים. במתחם יש ארבעה חדרי טיפול נעימים, שבהם מוצעים עיסויים, טיפולי פנים, עיסוי בארבע ידיים ופילינג גוף.  אם זה לא מספיק, אז ידאגו לפנק אתכם גם בארוחת בוקר מושקעת שתמלא לכם את הבטן ואת הלב.

 

3.      ליד רחובות, במושב סתריה, מסתתר לו צימר ספא הדרים. שמעניק טיפולי עילית באווירה רגועה, שלווה ופסטורלית. בכל צימר יש אח המפיץ חום וארומה, ג'קוזי גדול, סאונה אישית ומיטת טיפולים. כל אורח מקבל חלוק ריחני ונעלי בית וזוכה להשתמש בכל מתקני הספא, הכוללים מדשאות, צמחי תבלין, בריכת נוי וג'קוזי חיצוני מחומם. ניתן גם להזמין ארוחות כפריות העשויות מכל טוב.

 

4.      מול הנוף המרהיב של הגולן והכנרת נמצא צימר אתנחתא באפיק, הכולל 15 בקתות, 35 חדרי אירוח, בריכת שחייה חצי אולימפית ומתחם ספא עשיר הכולל סאונה, ג'קוזי, אמבט שמנים וארבעה חדרי טיפול. בקתות העץ היוקרתיות מציעות אירוח ברמה גבוהה וכוללות מיטה, ג'קוזי פרטי, ריהוט גן וטלוויזיה.

 

5.      בלב רמת הגולן, במושב אניעם, נמצאת פינה ירוקה ושקטה בשם ספא ואירוח בדרך הטבע. הספא המפואר מעוצב בהידור קלאסי ומציע ג'קוזי ענק, סאונה פינית ופינות ישיבה. תוכלו לבחור ממגוון רחב של טיפולים, כמו טיפול ארומתרפי, שיאצו, עיסוי רקמות עמוק וטיפול רפלקסולוגי. בכל סוויטה יש ג'קוזי, טלוויזיות, פינות קפה, מיטה זוגית ומטבחון מאובזר.

את החורף הזה אפשר להעביר בצימר מפנק בלי להתמודד עם מזג האוויר הקפוא, ולהתחמם בעזרת הג'קוזי והעיסויים שהספא מציע.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות