x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
צימר טוב באהבה
תל תאומים
מבצע סופ
שזור - מושב

לא רק צימרים: מלונות בוטיק מומלצים לבילוי זוגי מושלם

צוות צימר, עדכון אחרון: 4/1/2024

לא רק צימרים: מלונות בוטיק מומלצים לבילוי זוגי מושלם

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

אם כבר ביקרתם בצימרים היפים והיוקרתיים בארץ או שאתם מחפשים משהו יותר מיוחד, אנחנו ממליצים לכם לבדוק את שלושת מלונות הבוטיק המצוינים הללו.

מלונות בוטיק יוקרתיים הם למעשה צימרים יוקרתיים מלונות קטנים, עם מעט מאוד חדרים, המתאפיינים באינטימות, עיצוב ייחודי ויוקרה. בארץ יש לא מעט מלונות בוטיק שיכולים לשדרג לכם את הנופש ולהפוך אותו לחוויה בלתי נשכחת. במאמר זה נסקר ארבעה מלונות בוטיק, שאם עדיין לא ביקרתם בהם (וגם אם כן) זה בדיוק הזמן להזמין חדר ולהתכונן להרבה שלווה ורוגע.

בין עתיק לחדש: מלון בוטיק בית האומנים בצפת

בית האומנים מלון בצפת העתיקה, בתוך מבנה חאן עתיק שעבר שיפוץ,  שמשלב בין אבן צפתית עתיקה לבין עיצוב מודרני, שמעניק למקום מראה ייחודי. המלון כולל 7 סוויטות בלבד, כך שתוכלו ליהנות מהשקט והאינטימיות ללא הפרעות. כל הסוויטות מרווחות ומאובזרות במיטה זוגית רחבת ידיים, חדר רחצה, מטבחון, טלוויזיה ואינטרנט אלחוטי. ארוחת הבוקר העשירה מוגשת באחד מבין שני בתי הקפה בסביבת המלון, לבחירתכם. לרשות האורחים עומד גם ספא משותף בחצר המלון, עם ג'קוזי  גדול, שזה בעצם כל מה שצריך לחופשה זוגית רומנטית.

 

מלון בית האומנים בצפת
מלון בית האומנים בצפת

מלון בוטיק בתל אביב - שיא השיק

ובאווירה אחרת לגמרי, מלאת שיק וצבעוניות, אנחנו רוצים להמליץ לכם על מלון בוטיק מטרופוליטן בתל-אביב. חדרי המלון, כמו האזורים הציבוריים בו, מעוצבים בהשראת "העיר הלבנה" ומרוהטים בריהוט מודרני המשלב צבעים חיים של ירוק וצהוב. במלון יש 3 סוגי חדרים שונים: 7 חדרי קלאסיק, 13 חדרי סופריור עם מרפסת וסוויטה דלקס אחת, עם מרפסת עגולה ענקית, המתאימה לאכלוס של עד ארבע נפשות.  המלון קרוב למרכז העניינים, כך שאם אתם בעניין של חופשה חצי אורבנית חצי אינטימית, זה הפתרון המוצלח ביותר.

מלון בוטיק בית מימון

שוכן על הצלע המערבית של זכרון יעקב. הוא מעוצב בסגנון אירופאי כפרי וניצב אל מול נוף עוצר נשימה, של הכרמים הירוקים, מטעי הבננות והים. המלון מציע 25 חדרים מרווחים המאובזרים בטלוויזיה, מיזוג אוויר וחדר רחצה. ארוחת הבוקר שמוגשת במסעדת קאזה ברונה מציעה תפריט מגוון ועשיר. אם תרצו תוכלו להתפנק בג'קוזי גדול ובטיפולי בריאות שמציע המקום ולאחר מכן לטייל בזכרון יעקב הקסומה, שמרכז העיר העתיק שלה נמצא במרחק של 10 דקות הליכה מהמלון.

מלון בית מימון בזכרון יעקב - משקיף לים
מלון בית מימון בזכרון יעקב - משקיף לים

טיול בחרמון ולינה במלון בוטיק במג'דל שמס

חשקה נפשכם בחופשה קפואה בחרמון? אל תוותרו על לילה במלון בוטיק מרכז ירח - Moon Center . המלון שנמצא בכפר הדרוזי מג'דל שמס, מציע 12 חדרים גדולים, המועצבים ומאובזרים ברמה הגבוהה ביותר. בין מתקני המלון תוכלו ליהנות מחדר הכושר, בריכת השחייה, המסעדה, הג'קוזי והספא. אם אתם רוצים להתאמן ושכחתם להביא בגדי ספורט, אל דאגה, במלון יש חנות לבגדי ספורט במיוחד בשבילכם. יש שלושה סוגי חדרים במלון: גרנד דה לוקס - סוויטה מפוארת עם ג'קוזי פרטי, דה לוקס – חדר משפחתי עם מרפסת וחדר כפרי ללא מרפסת, המתאים לזוג או משפחה עד 4 נפשות. 
ואם כבר במג'דל שאמס עסיקנן נציין כי בשנים האחרונות אנו רואים פריחה בכמות בתי המלון בכפר כמו ליגסי וילג' ומלון נרקיס וזאת כנראה בשל יחודו מיקומו של מגד'ל שאמס למרגלות החרמון. בחודשי החורף כאשר החומון "לובש לבן" והמוני בית ישראל ששים אליו, התפוסה בבתי המלון (וגם בצימרים) מלאה עד אפס מקום וכמובן שגם מחירי הלינה בהתאם.

מלון מרכז ירח Moon Center  במגדל שאמס תחת מעטה שלג
מלון מרכז ירח Moon Center  במגדל שאמס תחת מעטה שלג

 

הרשו לעצמכם להתרווח, לעצור את שגרת החיים ופשוט לבלות באחד ממלונות הבוטיק שהזכרנו. כל אחד מהם מציע בילוי מסוג אחר, עיצוב שונה ומיוחד ומה שבטוח, יארח אתכם באהבה ויזכר כחופשה נעימה ומוצלחת.

מלון בית האומנים ברובע העתיק בצפת - סוויטותצ עם בריכה וג'קוזי
מלון בית האומנים ברובע העתיק בצפת - סוויטותצ עם בריכה וג'קוזי

הכתבה נכתבה לבלוג של אתר "צימר" - אתר הצימרים הראשון בישראל מאז 1997 

#מלוןבצפון #מלוןבאילת #מלוןבוטיק #מלוןבירושלים #מלוןבתלאביב

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות