x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים

6 דרכים להוזיל את החופשה המשפחתית

צוות צימר, עדכון אחרון: 27/11/2022

6 דרכים להוזיל את החופשה המשפחתית

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

חופשה משפחתית היא חוויה מהנה ומגבשת, אך היא לא חייבת לרוקן את הארנק. ניתן ליהנות מחופשה משפחתית בצימר או בבית מלון ובכל זאת לחסוך כסף בעזרת בחירות נכונות. בכתבה זו ריכזנו עבורכם שש דרכים וטיפים כדי להוזיל את החופשה מבלי שתצטרכו לחסוך בבילויים או בפעילויות.


1. הכינו את תקציב החופשה מראש

הרבה אנשים נוטים לדלג על חלק התקציב בעת תכנון החופשה המשפחתית. הם מרגישים שתכנון התקציב יפגע בספונטניות וחושבים שיהיה קשה לשכנע את הילדים להישאר במסגרת התקציב מבלי לחרוג. אנחנו ממליצים לכם לא לוותר על שלב תכנון התקציב, בייחוד לא בתכנון חופשה משפחתית.
הכינו תקציב שאתם יכולים לעמוד בו, הורידו ממנו את התשלום לצימר או לבית המלון ואת התשלום המשוער על הדלק לנסיעה ליעד, ואת היתר חלקו בין ימי החופשה. כך תחשבו את התקציב היומי לחופשה המשפחתית. חישוב התקציב היומי נועד לחלק אטרקציות יקרות בין כל ימי החופשה בצורה נכונה כך שבכל יום תחוו לפחות אטרקציה אחת. חשוב לשתף את הילדים בתקציב היומי, ואף לעודד אותם להזכיר לכם לעמוד בו. עם זאת, הבינו שזה בסדר לחרוג מעט מהתקציב היומי, אך לא יותר מ10% לכל יום.

2. תזמנו חופשה בזמן החגים בצורה חכמה

בכל שנה בתקופת חגים הביקוש לחופשות נמצא בשיאו. אם אפשר, כדאי לנסות ולהקדים את החופשה לשבוע שלפני החג. בחג הפסח למשל, הילדים יוצאים לחופשה מבתי הספר כשבוע לפני ליל הסדר, ואת הזמן הזה ניתן לנצל לחופשה משפחתית זולה יותר לעומת חופשה משפחתית בתקופת חול המועד.

3. הזמינו מראש כרטיסים לאטרקציות

כשאתם מתכננים את האטרקציות לפני החופשה, בדקו האם ישנה האפשרות להזמין כרטיסים דרך האינטרנט, דרך האתר הרשמי או דרך אתרי קופונים שונים. לרוב, ההזמנה דרך האינטרנט זולה יותר, משריינת מקום מראש וחוסכת זמן המתנה ועמידה בתור לתשלום בכניסה לאטרקציה.

4. תכננו את החופשה לחודשים שבהם התעריפים זולים יותר

ידוע שבתקופת הקיץ התשלום על החופשה גבוה יותר לעומת חודשים אחרים, אך לא הרבה יודעים שיש הבדלים בתעריפים גם בתקופת הקיץ. המחירים של הצימרים והמלונות בחודש יולי נמוכים בהשוואה לחודש אוגוסט, ובשבוע האחרון של חודש אוגוסט המחירים צונחים ונמוכים יותר אף מהמחירים של חודש יולי.

הסיבה לכך היא שרוב הקייטנות מתקיימות ביולי, ובאוגוסט הילדים לרוב נשארים ללא מסגרת. לכן, אם אתם מתכננים חופשה עם הילדים נסו לתכנן אותה בשבוע האחרון של אוגוסט (בתנאי שהכל יהיה מוכן מבעוד מועד לשנת הלימודים החדשה), או רשמו את הילדים לקייטנות שמתקיימות בחודש אוגוסט, וצאו לחופשה משפחתית ביולי.
 
לצימרים פנויים באוגוסט >>
 
5. התרחקו ממוקדי נופש פופולריים (במידת האפשר)


ככל שתתרחקו ממוקדי נופש פופולריים ומאטרקציות מרכזיות כך המחיר של הצימרים ובתי המלונות יהיו זולים יותר. אם אתם והילדים רוצים להישאר באזור הצימר בבריכה רוב היום ולצאת למספר מצומצם של אטרקציות, ייתכן שהקרבה לאטרקציות אינה הכרחית.
לפני שאתם סוגרים עם אחד מהצימרים למשפחות, הסתכלו על האטרקציות ביישוב ומסביב לו, התייעצו עם הילדים לגבי האטרקציות שמעניינות ואותם וכך תבחרו את מיקום הצימר.

6. השוו מחירים

לפני תכנון חופשה בדקו מה המחיר של כל צימר ומה התמורה המוצעת למחיר. פרמטרים חשובים נוספים להשוואה הם האם הצימר מציע ארוחת בוקר, ואם ארוחת הבוקר אינה כלולה בתשלום ­– מה המחיר שלה, האם הוספת מיטה נוספת עבור הילדים כרוכה בתשלום נוסף, מהו זמן הנסיעה לאטרקציות באזור, האם יש אטרקציות בהנחה לאורחי הצימר וכדומה. אנחנו ממליצים להכין טבלה מסודרת של הפרמטרים האלו ושל פרמטרים נוספים שחשובים להם, וכך תוכלו למצוא את הצימר המשתלם ביותר בהתאם לצרכים שלכם.

בחופשה משפחתית הכי חשוב לבחור מלון או בצימר ידידותי לילדים וכן לבחור אטרקציות המתאימות לילדים ולמבוגרים. לא מומלץ להתאים את החופשה רק לילדים, אך עם זאת לא לאלץ את הילדים לבלות בפעילויות שעלולות לשעמם אותם. 

מחפשים צימרים זולים? כאן תוכלו למצוא מבחר צימרים מעולים במחירים הוגנים שלא יקרעו לכם את הכיס.

 
אנחנו מאחלים לכם חופשה משפחתית מהנה ושתיהנו מזמן האיכות ביחד.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות