x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
מבצע סופ
שזור - מושב

מסע עולמי - 3 אטרקציות מדהימות שאסור לכם לפספס

צוות צימר, עדכון אחרון: 17/3/2016

מסע עולמי - 3 אטרקציות מדהימות שאסור לכם לפספס

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

מאצ'ו פיצ'ו – פרו
 
מה הוא האתר היפה ביותר בעולם? מאצ'ו פיצ'ו (או בשמה השני, "העיר האבודה") בהחלט יכולה להתמודד על התואר. מדובר בעיר העתיקה המפורסמת ביותר בעולם, אחת משבעת פלאי תבל, המתנשאת לגובה של 2,300 מטרים על רכס ההרים מעל עמק אורובומבה בפרו. היא נבנתה על ידי בני שבט האינקה לפני מאות שנים, שגשגה ופרחה, נבנתה בה מערכת מים (שעדיין עובדת), טרסות ששימשו לחקלאות ומקדשים. עם הגעתו של הכיבוש הספרדי לדרום אמריקה, ננטשה העיר ועמדה שוממת במשך שנים רבות, עד שלגמרי במקרה התגלתה על ידי ארכיאולוג אמריקאי בשנת 1911. עם השנים הפכה מאצ'ו פיצ'ו ליעד חובה עבור כל תייר ומבקר, הרבה בזכות נוף עוצר נשימה הנשקף מפסגתה ובזכות מערכת המבנים העתיקה, סביבה עדיין קיימות מחלוקות ותעלומות לגבי אופי בנייתה.
 
אם אתם מתכננים טיול לדרום אמריקה, פשוט אסור לכם לפספס טיול במקום! שימו לב שעל מנת ליהנות מיופייה של מאצ'ו פיצ'ו תאלצו לטפס כמה מאות מדרגות, לגבהים שאולי אינכם מורגלים בהם. חשוב להצטייד מראש בציוד מתאים.
 
הבאנג'י הגבוה בעולם – מפרץ פלטנברג, דרום אפריקה
 
חשבתם פעם להשתתף בתוכנית "המירוץ למיליון"? האטרקציה הבאה היא לאמיצים שבינינו - אם אתם חובבי אקסטרים, אתם חייבים להכיר את הבאנג'י הגבוה ביותר בעולם על פי ספר השיאים של גינס. גשר בלוקרנס ממוקם 216 מטרים מעל נהר הבלוקרנס בדרום אפריקה, מה שהופך אותו לאתר קפיצת הבנג'י הגבוה ביותר בעולם. כאחד האתרים הידועים ביותר לקפיצות בנג'י, במשך השנים נמנו בין מבקריו מפורסמים רבים כמו הנסיך הארי, ג'ק אוסבורן ועוד רבים. במקום מבטיחים לכם קפיצה קלילה וחלקה בשיטת ייחודית לאתר – חבל הבנג'י מחובר לחלקו האחורי של הגשר, מה שימנע מגופכם לעלות שוב למעלה לאחר הקפיצה. כמה תעלה לכם החוויה? 86 דולר לקפיצה בלבד, כמובן שבמקום תוכלו לרכוש צילום וידאו של הקפיצה שלכם, תמונות סטילס ומזכרות שתוכלו לקחתם אתכם הביתה להשוויץ בהם לחברים.
 
גני קוקנהוף – הולנד
 
במדינה ים תיכונית וחמה כמו שלנו, קצת קשה לנו על לחשוב איך היה שורד כאן גן ענק של צבעונים במשך 65 שנים, אבל תופתעו לגלות כי בהולנד קיים גן מדהים שקשה להישאר אדישים למראהו – מתחם גני קוקנהוף נחשב לאחד מהגנים היפים והמרהיבים ביותר בעולם, אשר תוכנן בקפידה ובסגנון אנגלי ייחודי על ידי שני אדריכלי נוף הולנדיים בשנת 1857. אומנם מבנה הגן המקורי השתנה במרוצת השנים, אך הוא עדיין מהווה את הבסיס למראה של הגנים כיום. בשנת 1950 נפתח הגן לראשונה לציבור הרחב, ובאופן מיידי זכה להצלחה רבה. אם הגעתם למקום במהלך טיול עם הילדים, תשמחו לגלות כי במתחם הגנים ממוקמות עוד מספר אטרקציות כמו גן חיות, מבוך, מגרש משחקים, טחנת רוח הולנדית עתיקה, דיונה חולית ומעיינות מים מתוקים. הבילוי בפארק יעלה לכם בין 13-16 יורו לאדם מבוגר, והגישה אליו בתחבורה ציבורית או ברכב קלה ופשוטה. 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות