x
המועדפים שלי


מבצע סופ
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים

אטרקציות אקסטרים – מבחר אטרקציות מלאות אדרנלין

צוות צימר, עדכון אחרון: 31/8/2021

אטרקציות אקסטרים – מבחר אטרקציות מלאות אדרנלין

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

ישנן חוויות שהן פשוט בלתי נשכחות. חויות המלאות אדרנלין, התרגשות וציפייה, או במילים אחרות – פעילויות אקסטרים. ריכזנו עבורכם מספר אטרקציות מעולות ומיוחדות שיגרמו לכם לחיוך רחב על השפתיים!

 1. טיסה בכדור פורח

אין ספק שטיסה בכדור פורח היא אחת החוויות הייחודיות שניתן לחוות. הטיסה בכדור הפורח מתאימה לילדים, למבוגרים ובעצם לכל גיל. אזור הטיסה של הכדור הפורח נמצא בעמק יזרעאל, באזור רמות יששכר, הממוקם בין הר הגלבוע להר התבור. במהלך הטיסה, ממעוף הציפור ובגובה של בין 3000–5000 רגל תגלו אט-אט נופים עוצרי נשימה כמו הר החרמון המושלג, הרי הכרמל וחיפה והרי גלעד והבקעה, כמובן שמומלץ להביא מצלמות ולתעד. אם תחליטו לרכוש את קופון המתנה לכדור הפורח שיכול להיות מתנת יומולדת, מתנה רומנטית לרגל יום נישואים או סתם הפתעה לשדרוג החופשה, תיהנו בקבלת הפנים משתייה חמה ומאפים, ולאחר הנחיתה תזכו לקבל בקבוק שמפניה ופיקניק בחיק הטבע הכולל ארוחת בוקר מפנקת באזור הנחיתה.

2. צלילה

האזור המוכר ביותר בארץ לצלילות הוא בסביבות העיר אילת. אילת ידועה כאתר צלילות בגלל ריבוי האלמוגים הנמצאים בסביבתה. במועדוני צלילה מוצעת אופציה של צלילת היכרות, והיא מתאימה לצוללנים מתחילים בעלי  ידע בסיסי בשחייה ובטווח הגילאים של 8–88. הצוללן עובר תדריך וצולל  עם מדריך מוסמך. הצלילה מגיעה עד לעומק של 6 מטרים ונמשכת בדרך כלל כ-30 דקות. במהלך הצלילה מתגלה עולם ומלואו מתחת לפני הים: נחשפים לשמורות אלמוגים מרהיבות ביופיין, לדגים מיוחדים במגוון סוגים, צבעים וגדלים ואפילו לחיות ים שכלל לא ידעת על קיומן.. צלילה היא חוויה מיוחדת וניתן לשכור מצלמה מיוחדת המיועדת לצילומים מתחת למים ולתעדה.

3. צניחה חופשית

כל אחד חולם לעוף כמו ציפור, וצניחה חופשית היא ההזדמנות הכי קרובה לעשות זאת. צניחה חופשית לרוב מתבצעת מגובה של כ-12,000רגל ובעזרת מדריך צמוד. לאחר הקפיצה מהמטוס ישנה נפילה חופשית של כ-50 שניות המתבצעת במהירות של כ-200 קמ"ש (!), ובזמן זה ניתן ליהנות מהנוף המטורף המתפרס אל מולך. לאחר הנפילה החופשית נפתח המצנח שעוצר את הנפילה המהירה ופתאום הכל נהיה שקט ושליו שם למעלה. לאחר כ-10 דקות מגיעים לקרקע ואז, מלאים באדרנלין, מתחילים כבר לחשוב על הפעם הבאה... ישנה אופציה של תוספת צילום וידיאו, כאשר הצלם מלווה אתכם מרגע העלייה למטוס ועד רגע הנחיתה.

4. נהיגת מירוצים

אתם בטח חושבים שנהיגת מירוצים היא ספורט לגברים בלבד, אבל יש גם נשים שיודעות לנהוג (ואפילו טוב מאוד) ונהנות מאטרקציה זו. נהיגה ברכב מירוץ ממלאת את הגוף באדרנלין ומגבירה את פעימות לב. השתתפות באטרקציה מותנית בכך שהנהג מעל גיל 24 ובעל רישיון נהיגה בתוקף. החוויה נמשכת כשעה וחצי,   בתחילתה ישנו הסבר בסיסי על נהיגת מירוצים ומתן נקודות חשובות, תרגול קצר ואז... תן גז. כמובן שכל התהליך מבתצע בליווי מדריך מקצועי שיושב על יד הנהג. במהלך הנסיעה הנהג חווה נהיגה במהירות גבוהה במיוחד במסלול בעל עליות, ירידות וסיבובים. הרכב בדרך כלל הוא רכב ספורט בעל תיבת הילוכים ידנית. ישנה אפשרות של צילום מהלך הנסיעה בעזרת מצלמת אקסטרים.

 

אחרי שעברתם על ההמלצות שלנו, אנחנו בטוחים שהלב שלכם כבר פועם בחוזקה, עכשיו כל שנותר הוא לבחור את האטרקציה שהכי ריגשה אתכם ולהתחיל להתכונן. ההנאה... מובטחת!

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות