x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
מבצע סופ
שזור - מושב
צימר טוב באהבה
תל תאומים

אטרקציות אטרקטיביות בצפון - אטרקציות לבחירתכם

צוות צימר, עדכון אחרון: 31/8/2021

אטרקציות אטרקטיביות בצפון - אטרקציות לבחירתכם

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

כאשר נוסעים לחופשה בצפון, חוץ מלחפש מקום לינה, לבדוק את גודל הבריכה בו (אם מדובר בקיץ) ולתכנן את הדרך, חשוב מאד לתכנן מה נעשה בחופשה, ולא משנה אם מדובר בנסיעה ליום אחד או לארבעה. התעסוקה בחופשה בדרך כלל מורכבת משימוש במתקנים הנמצאים במתחם הנופש (בדרך כלל מדובר על שולחן פינג פונג, בריכה או כדורגל שולחן) ובילוי במקומות מחוץ למקום האירוח.
 

את האטרקציות ניתן לחלק לשני סוגים גם כן, אלו הנמצאות בטבע ואלו הנמצאות במקומות סגורים. האטרקציות האטרקטיביות בצפון נמצאות בשני קצוות הסקלה. האטרקציות האטרקטיביות הן שילוב של שני סוגי האטרקציות – מצד אחד הפעילות מתקיימת בטבע ומצד שני הפעילות מתבצעת באמצעים מודרניים.
  
אטרקצית הטבע הכי מפורסמת, שרבים רוצים לחוות מידי קיץ, היא שייט בקייאקים. שייט בקייאקים ניתן לעשות במקומות שונים ברחבי הצפון, לאורך הנחלים כאשר אתרים פופולאריים רבים נמצאים לאורכו של החצבני ולאורך הירדן. שייט בקייאקים מתבצע בשני סוגים של סירות – סירות זוגיות וסירות משפחתיות – מה שמאפשר לכל אחד לבחור כרצונו.
  
גם טיולי הג'יפים פופולריים מאוד בקרב המטיילים העירוניים, הבאים לנפוש בצפון ורוצים לחוות מגע בלתי אמצעי עם הטבע. טיולי הג'יפים כמעט תמיד מלווים במדריך, המוביל את הסיור ומסביר לנוסעים מעט היסטוריה על המקומות שבהם עוברים. בטיולים מעין אלו מקובל להתאים את מסלול הטיול למשתתפים בו (למשל, טיול של משפחה עם ילדים קטנים יהיה במסלול יחסית רגוע לעומת טיול של אנשים מבוגרים, שיהיה במסלול מטלטל ורווי אדרנלין). במהלך הטיול, המדריך לוקח את נוסעיו לאתרי טבע שהוא מכיר, וביחד הם חוצים נחלים, צופים על נופים ובעלי חיים, ובדרך כלל גם נהנים מכוס קפה או תה צמחים שהמדריך מכין על גזיה באחת ההפסקות. בדרך כלל בקיץ טיולי הג'יפים גם משולבים בטבילה במקור מים צונן.
 
טיולי הטרקטורונים פופולריים מאוד בקרב משפחות עם ילדים גדולים. אטרקציה זו אינה זולה, אבל היא מאפשרת, בנוסף למגע הבלתי אמצעי עם הטבע, גם את החוויה של הנהיגה בכלי מוטורי חזק ומרתק, מה שמעצים את הריגוש.
 
מבין האטרקציות "הסגורות", פופולריים במיוחד הם מרכזי המבקרים, החושפים את המבקרים בהם לתחום עניין חדש. בדרך כלל במרכזי המבקרים ישנה פעילות כלשהי, מלבד הסברים וסרט (שהינו פריט חובה בכל מרכז מבקרים ראוי לשמו). מרכזי מבקרים מפורסמים הינם מרכזי מבקרים של יקביםמכוורות ואף של רפתות, המציגים למבקרים בהם את כל תהליך יצירת החלב – למן הרגע בו הוא נחלב, דרך תהליך הפיסטור ועד לרגע בו הוא הופך למוצרי חלב במחלבה.
 
תת ז'אנר של מרכזי המבקרים הן סדנאות. ברחבי הצפון ישנם עשרות אמנים ובעלי גלריות המפעילים סדנאות, בהן יוצרים המבקרים יצירות שונות ומהנות. בין סוגי היצירה ניתן למנות סדנאות בזכוכית, סדנאות פסיפס ואף סדנאות של יצירה בעור.
 
אז מה נשאר לנופשים עם כל כך הרבה אופציות? לבחור משהו שמעניין אותם, ולהזמין מקום לפעילות.

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות