x
המועדפים שלי


אחוזת יפה נוף
שזור - מושב
חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700

ירושלים – מקומות ואטרקציות שחייבים לבקר ולראות בעיר

צוות צימר, עדכון אחרון: 10/4/2016

ירושלים – מקומות ואטרקציות שחייבים לבקר ולראות בעיר

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

ירושלים, עיר הבירה של ישראל, היא עיר המאגדת את סיפורן של כל הדתות בגבולותיה. אם החלטתם לבקר בירושלים ישנם כמה מקומות ואטרקציות שלא היינו ממליצים לכם לפספס.
 
שוק מחנה יהודה – זהו השוק המפורסם ביותר בארץ. זו חוויה להסתובב בסמטאותיו הצפופות ומלאות התיירים, להשתכר מערבוב הריחות של המאפיות, חנויות התבלינים ומריח המאכלים העולים מהמסעדות. בשוק תוכלו ליהנות ממגוון דוכנים של מתנות ומזכרות, פירות וירקות, בגדים, תכשיטים ועוד. תוכלו לעצור לאכול באחת המסעדות או בתי הקפה שבשוק או לשתות בירה באחד הברים (שמומלצים יותר בשעות הערב המאוחרות). בצמוד לשוק מחנה יהודה נמצאת שכונת נחלאות המפורסמת, אז אם כבר הגעתם לשוק, מומלץ לבקר בשכונה הוותיקה. 
 
מעלית הזמן – צפייה בסרט המוקרן על שלושה מסכים רחבים במקביל ומספר את הסיפור של תולדות העיר ירושלים היא אטרקציה מיוחדת וחווייתית. בסרט מופיע חיים טופול כמדריך טיולים והוא מלווה אותנו אל עומקי ההיסטוריה של ירושלים, לאורך כ-3,000 שנים, ומשלב את ההיסטוריה של כל הדתות. הסרט מלווה באפקטים שונים, בהם תזוזת המושבים בשישה כיוונים שונים, המעבירים את המסר בצורה משעשעת, מרתקים את הצופים, ומוסיפים לחוויית הצפייה תנועה וסאונד מיוחדים.
 
טיול סגווי – אחת האטרקציות הסוחפות ביותר בירושלים. בטיול הסגווי נחשפים למקומות ונופים מרתקים ונהנים מחווית נסיעה מיוחדת ובלתי נשכחת. הטיול בסגווי מתאים לכל המשפחה (לילדים החל מגיל 16) ומהנה הרבה יותר מהליכה רגלית. ישנם מגוון מסלולים לבחירה, למשל טיול באזור העיר העתיקה, באזור טיילת ארמון הנציב, באזור נחלאות ועוד. רוב המסלולים נמשכים כשעתיים, ונעשים בליווי מדריך מוסמך. 
 
מנהרות הכותל – מנהרות הכותל הן אחד מיעדי התיירות הפופלריים ביותר בירושלים. הן נמצאות מתחת לאדמה ואורכן 322 מטרים. גובהו של הכותל המערבי שאנו מכירים הוא 62 מטרים, אך לא הרבה יודעים שהוא ממשיך מתחת לאדמה. חלק מההמשך ניתן לראות במנהרות והוא מגיע לעומק של עד 426 מטרים. המנהרות מתחילות בעיר העתיקה, בסמוך לכותל המערבי, עוברות תחת הרובע המוסלמי ומסתיימות בויה דולורוזה. הסיור במנהרות הוא חווייתי ומיוחד, ובמהלכו נחשפים להיסטוריה של ירושלים מתקופת בית שני ומימי הביניים, לבנייה המיוחדת, לקשתות, למחצבות, לבורות המים ועוד.
 
אם תרצו להפתיע את מי שאתם אוהבים ולהעניק להם מתנה ייחודית, תוכלו לבחור ממגוון שוברי מתנה לאטרקציות נוספות בירושלים ובשאר אזורי הארץ. 

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות