x
המועדפים שלי


חדרי אירוח מרכז ירח
מגדל שמס
החל מ-
700
מבצע סופ
שזור - מושב
אחוזת יפה נוף
שזור - מושב

צימרים ברמת הגולן בקרבת אתר החרמון

צוות צימר, עדכון אחרון: 18/10/2022

צימרים ברמת הגולן בקרבת אתר החרמון

קרדיט לתצלום: Thinkstock.com

הנה הגיעה העונה החורפית שחיכינו לה, וסופסוף יש גשם, קור ו... שלג בחרמון!
אז לאחר שאתר החרמון נפתח למבקרים ורגע לפני שאתם אורזים את כל המשפחה ויוצאים לדרך, אנחנו ממליצים לכם להאריך את הטיול ביום נוסף וליהנות ממגוון הצימרים ברמת הגולן המתאימים לאירוח משפחתי, ונמצאים רק במרחק קצר מהחרמון.

White – מג'דל שמס

מג'דל שמס הוא יישוב הנמצא בצפון רמת הגולן, במורדות החרמון. מקור שמו הוא בארמית ופירושו "מגדל השמש", זאת משום שהוא היישוב הגבוה ביותר בארץ (כ-1200 מטרים מעל פני הים), והראשון בסביבתו המואר מקרני השמש בבוקר. במתחם White תמצאו ארבע בקתות עץ מפוארות ומאובזרות המשקיפות לנוף הרי הגולן והחרמון ומציעות לאורחים שני חדרי שינה, טלוויזיה, פינת ישיבה, מרפסת רחבת ידיים עם נוף עוצר נשימה. אם תגיעו לאזור דווקא בקיץ, תוכלו לרחוץ בבריכה משותפת הפעילה בעונת הקיץ. במתחם תמצאו גם מסעדה המגישה אוכל דרוזי (בתוספת תשלום).

הנוף הצפוני – קיבוץ אורטל
קיבוץ אורטל נמצא בצפון רמת הגולן. הוא ממוקם בגובה של 910 מטרים מעל פני הים. מתחם הנוף הצפוני מציע 10 בקתות עץ עצמאיות הממוקמות בתוך חורש עבות, מיקום המבטיח פרטיות מלאה לאורחים. בכל בקתה יש אינטרנט אלחוטי, חדר שינה, סלון מרווח, טלוויזיה בלווין, ג'קוזי ענק וקמין מחמם בחורף. הנופש על בסיס לינה וארוחת בוקר כשרה בחדר האוכל של הקיבוץ. אורחי הצימרים יכולים ליהנות מהאטרקציות בקיבוץ: מגרשי משחקים לילדים, פינות פיקניק ומנגל, סיור ברפת הרובוטית של הקיבוץ ובפינת חי. ניתן להזמין טיפולים אלטרנטיביים כדוגמת עיסוי הוליסטי, עיסוי באבנים חמות ועוד.

אצל סטפני – נווה אטי"ב
נווה אטי"ב הוא מושב הנמצא בצפון רמת הגולן, למרגלות הר החרמון. המושב ממוקם כ-900 מטרים מעל פני הים. שם היישוב הוא ראשי תיבות של ארבעה לוחמים מסיירות אגוז אשר נפלו בצפון הגולן (אברהם, טוביה, יאיר ובנימין). אצל סטפני במושב תמצאו שבע בקתות עץ המועצבות על ידי מוריס, בעל הבית. כל בקתה בנויה משתי קומות כאשר בקומה העליונה נמצאת יחידת ההורים. בכל בקתה יש פינת קפה, טלוויזיה בלווין, מיזוג והסקה, פינת ישיבה ומרפסת. בנוסף ללינה מוגשת ארוחת בוקר בלובי המרכזי. במתחם המשותף יש גן שעשועים לילדים, בריכת ילדים (בעונה), פינת ישיבה מוארת ופינת מנגל. יש אפשרות להזמנת טיפולי ספא בקליניקה הסמוכה או בבקתה בתוספת תשלום.
 
טוסקנה - מסעדה

מסעדה הוא יישוב דרוזי הנמצא בצפון רמת הגולן שגובהו כ-1000 מטרים מעל פני הים. במסעדה יש מלון דירות קטן ונחמד, טוסקנה, בו תמצאו 9 יחידות אירוח מאובזרות. בכל יחידה חדר שינה מרווח, ג'קוזי זוגי, טלוויזיה, פינת ישיבה, מטבחון, מיזוג אוויר ומרפסת הצופה לנוף החרמון והרי הגולן. בחדר האוכל שבמלון מוגשת ארוחת בוקר אותנטית ועשירה ישירות מהמטבח הדרוזי. בגינת המלון יש פינות ישיבה ופינת מנגל להנאת האורחים וכמו כן, מגוון אטרקציות קרובות למלון כמו החרמון, רכיבה על סוסים, קטיף דובדבנים (בעונה), טיולים רגליים ועוד.

באתר צימר יש מגוון עצום של צימרים בצפון ישראל: בגולן ובגליל. כל שנותר לכם הוא לבחור!

שיהיה חורף חמים ונעים!

אהבתם את הכתבה? שתפו:
שתפו כתבה זו בפייסבוק שתפו כתבה זו בטוויטר שתפו כתבה זו בלינקדין שתפו כתבה זו בטלגרם שתפו כתבה זו בוואטסאפ

חזרה לבלוג >
התמונות המוצגות בבלוג זה הינן ברישיון Thinkstock אלא אם צויין אחרת. אין להעתיקן או לעשות בהן כל שימוש אחר ללא אישור Thinkstock


עוד בצימר
כאן תוכלו למצוא צימרים לפי חיפוש מדויק יותר בהתאם לצרכים שלכם

תפריט נגישות